Reserveren en betalen

Reserveringen
  • U kunt via de site maximaal 4 accommodaties boeken. U kunt voor het boeken van meerdere bungalows ook telefonisch reserveren via het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Dan kunt u tot 9 bungalows tegelijk reserveren. Voor reserveringen boven de 9 bungalows kunt u terecht bij de Business Line. Het telefoonnummer van deze afdeling is  +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).

    Landal Business Line
  • Indien Landal GreenParks uw reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks u per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dient u direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk doorgegeven te worden aan Landal GreenParks.
     
    Bent u binnen 3 dagen na het maken van de reservering niet in het bezit van een reserveringsbevestiging/factuur, checkt u dan eerst uw postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet in te vinden? Dan dient u direct contact op te nemen met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Maakt u hiervan geen melding, dan kan geen aanspraak meer worden gemaakt op uw reservering. Controleer met de Contact Center medewerker altijd of uw e-mailadres correct is.
  • Nee, Landal GreenParks stuurt u een reserveringsbevestiging per e-mail, zodat u direct na het vastleggen van uw reservering de bevestigingsdocumenten ontvangt.
  • U ontvangt uw reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na het vastleggen van uw reservering per e-mail. Indien u deze bevestiging kwijt bent geraakt, verzoeken wij u om telefonisch contact op te nemen met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Wij zullen vervolgens uw reserveringsbevestiging opnieuw naar u sturen per e-mail. U dient deze goed te bewaren, uit te printen en mee te brengen naar het park.
  • Indien Landal GreenParks uw reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks u per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dient u direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk medegedeeld te worden aan Landal GreenParks. Neemt u hiervoor telefonisch contact op met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
  • U kunt een optie nemen op een reservering. Deze blijft 24 uur geldig. Na het verstrijken van de 24 uur wordt de optie automatisch een definitieve reservering en ontvangt u een bevestiging. Het is niet toegestaan meerdere opties voor meerdere parken en meerdere periodes te maken. Het is alleen mogelijk om één optie per park in dezelfde periode te nemen. Het is helaas niet mogelijk om een optie te nemen op uw reservering via internet. Voor het maken van een optie neemt u contact op met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Wanneer u de optie wilt laten vervallen dient u ook telefonisch contact op te nemen met het Contact Center.
  • Op de meeste parken kan er het gehele jaar van maandag - maandag gereserveerd worden. Wel geldt dit op basis van beschikbaarheid. Er zijn wel uitzonderingen, zoals bijvoorbeeld 2e Paasdag en 2e Pinksterdag. Landal GreenParks biedt u ook de mogelijkheid om op een groot aantal parken op afwijkende dagen aan te komen dan de gebruikelijke maandag of vrijdag.
    Kies uw eigen aankomstdag
  • Een voorboeking met aanbetaling van € 30 is vanaf dit moment niet meer mogelijk. De prijzen voor de komende jaren zullen daarom de komende weken geleidelijk op onze website worden gepubliceerd. Nog even geduld en bedankt voor uw begrip.

    Wintersportseizoen 2020-2021
    Voor de periode 1 tot 31 december 2021 geldt het volgende: eigenaren kunnen tot 1 december 2020 aangeven of zij deze periode gebruik willen maken van de accommodatie. Een voorboeking voor bijvoorbeeld de kerstvakantie 2021 wordt bevestigd (mits beschikbaar) in december 2020.
  • Kies uw eigen aankomstdag. Landal GreenParks biedt u de mogelijkheid om op een groot aantal parken op afwijkende dagen aan te komen dan de gebruikelijke maandag of vrijdag.
    Kies uw eigen aankomstdag
  • U kunt bij Landal GreenParks een groepsboeking maken. Dit is alleen telefonisch of per e-mail mogelijk. Voor het maken van een groepsboeking betaalt u eenmalig de voorkeurstoeslag/reserveringskosten (alleen wanneer de hele reservering op één naam komt te staan).
  • Door de structuur van de website is het momenteel nog niet mogelijk om een verblijf langer dan twee weken online te reserveren. Uiteraard zijn hier, indien beschikbaar, wel mogelijkheden voor.

    Voor reserveringen vanaf 2 weken tot 28 dagen
    Neem contact op met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

    Voor reserveringen van 28 dagen en langer
    Hiervoor kunt u terecht bij Landal Business Line. Deze afdeling is gespecialiseerd in het tijdelijk verhuren van accommodaties en is telefonisch bereikbaar via tel. +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).
    Landal Business Line
  • Landal GreenParks hanteert geen onderscheid op basis van leeftijd of gezinsfase. Hierdoor is de juiste prijs eerder zichtbaar in het boekingsproces. Door deze transparantere prijsstelling ziet u direct de op dat moment beste prijs.
  • Het kan voorkomen dat het gekozen park of type accommodatie niet getoond wordt op de website. Dit gebeurt wanneer er geen beschikbaarheid meer is voor het gekozen park of type accommodatie. In dit geval worden er alternatieve parken, periodes en accommodatietypes aangegeven.Wanneer er geen beschikbaarheid meer is, wordt dit in de prijstabel aangegeven door middel van een "-".
Acties en aanbiedingen
  • Mocht u van een aanbieding gebruik willen maken, dan kunt u dat direct online reserveren. Doet u dat toch liever telefonisch, dan moet u altijd een actiecode vermelden. Deze wordt genoemd bij de omschrijving van de aanbieding.
  • Mocht u van een kortingsbon gebruik willen maken, dan moet u altijd de actiecode vermelden die hierop vermeld staat. Voor reserveringen neemt u contact op met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
Extras en arrangementen
  • U kunt een arrangement eenvoudig samen met uw bungalow online reserveren. Kijk voor u reserveert wat de mogelijkheden zijn op het park van uw keuze. Niet alle arrangementen zijn na het maken van een reservering nog op te geven. Naast de bovenstaande arrangementen zijn er ook all-in arrangementen waarbij ook de bungalowhuur al inbegrepen is.
    Onze arrangementen
  • Voor een groot aantal parken kunt u online uw boodschappen bestellen. Wanneer u een verblijf gereserveerd heeft, kunt u tot twee dagen voor aankomst uw boodschappen alvast online bestellen. Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling bij aankomst voor u klaar staat in de bungalow. Dat is makkelijk!
    Landal ParkShop
  • Het is zeker mogelijk om een Comfortpakket te reserveren. U kunt het gewenste pakket aanvinken onder het menu 'Extra' bij uw online boeking of u kunt het gewenste pakket doorgeven aan de medewerker van het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
    Meer pakketten
  • Bedlinnen is een verplichte afname bij Landal GreenParks. De kosten hiervoor bedragen € 8,95 p.p. per persoon per verblijf en indien relevant kinderbedlinnen voor € 7,50 p.p.. Indien een kinderbed niet standaard in de bungalow is opgenomen, betaalt men extra huur voor het bedje.
  • Via de volgende link vindt u een overzicht van de landelijke schoolvakanties en feestdagen. De voorjaars-, mei-, herfst- en kerstvakantie zijn adviesdata van  het Ministerie van Onderwijs. Informeer bij de school van uw kind(eren) of de onderstaande periodes inderdaad gelden.
    Schoolvakanties en feestdagen
  • Indien u een voorkeur heeft om een bepaalde accommodatie te reserveren, bijvoorbeeld vanwege speciale voorzieningen voor de inrichting van de accommodatie of de ligging ervan, dan kan dit vastgelegd worden tegen betaling van voorkeurskosten. De kosten hiervoor bedragen € 25. Op deze manier kunt u bijvoorbeeld zelf de ligging of inrichting van de accommodatie bepalen.

    Rook- of huisdiervrij
    Ook is het mogelijk om een voorkeur aan te geven voor een rookvrije of huisdiervrije accommodatie. Deze voorkeur is gratis.
  • Er is een mogelijkheid om te reserveren met een voorkeur voor o.a. een speciale of specifieke accommodatie of bijvoorbeeld een bepaalde ligging. Voor deze voorkeursboeking wordt € 25 in rekening gebracht. U kunt uw voorkeur met betrekking tot een bepaalde ligging aangeven tijdens het online reserveren. U kunt ook een specifiek accommodatienummer reserveren. Voor een aantal accommodaties is dit online mogelijk en voor de overige accommodaties kunt u contact opnemen met het Contact Center via tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
  • Het is niet mogelijk om u op een wachtlijst te plaatsen als de bungalow en periode van voorkeur niet meer beschikbaar is. U kunt wel regelmatig onze site bezoeken om direct onze beschikbaarheid te kunnen bekijken.
  • Bij de huur inbegrepen  Niet bij de huur inbegrepen - verplichte bijkomende kosten
    Schoonmaakkosten  Reserveringskosten € 28,95
    Elektriciteit, gas, water en verwarming  Bedlinnen € 7,95 per persoon per verblijf en indien relevant kinderbedlinnen € 7,50 p.p.. Indien een kinderbed niet standaard in de bungalow is opgenomen betaalt men extra huur voor het bedje 
    Het eerste kinderbedje (exclusief bedlinnen) en kinderstoel, indien standaard aanwezig in bungalow/appartement  Toeristenbelasting (tussen de € 1 en € 2,80, dit bedrag is per park verschillend) 
    Toegang tot (overdekt) zwembad (indien aanwezig)*
     
    Btw   

    *(m.u.v. Landal Village l'Eau d'Heure, tegen betaling)
Reserveren camping Betalen
  • In uw persoonlijke account, Mijn Landal, kunt u terugvinden welke betalingen we van u hebben ontvangen. Heeft u betaald via iDeal? Dan ziet u direct uw betaling terug in Mijn Landal. Ook kunt u via online bankieren terugvinden of uw betaling is afgeschreven met het juiste rekeningnummer.  In dat geval hoeft u geen contact met ons op te nemen, dat is uw bevestiging. Als u het bedrag heeft overgemaakt, duurt het vaak enkele dagen voordat uw betaling zichtbaar is. Dit heeft te maken met het verwerken van de bank. Ook kan het door een feestdag of weekend vertraagd zijn.

  • U ontvangt uw reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na het vastleggen van uw reservering per e-mail. Indien u deze bevestiging kwijt bent geraakt, verzoeken wij u om telefonisch contact op te nemen met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Wij zullen vervolgens uw reserveringsbevestiging opnieuw naar u sturen per e-mail. U dient deze goed te bewaren, uit te printen en mee te brengen naar het park.
  • Indien Landal GreenParks uw reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks u per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dient u direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk medegedeeld te worden aan Landal GreenParks. Neemt u hiervoor telefonisch contact op met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
  • Bij reservering vragen wij u een aanbetaling te doen van 30% van het totaal te betalen bedrag. Voor een campingplaats is dit 50% van het totaal te betalen bedrag.

    Het restant bedrag van het totaal te betalen bedrag dient te zijn ontvangen door Landal GreenParks uiterlijk 8 weken voor de dag van aankomst op het park zoals staat aangegeven in de bevestiging van uw reservering.

    Bij reservering binnen 8 weken voor aanvang van uw verblijf dient u directe het totale bedrag te betalen.

    Voor een overzicht van alle betalingsvoorwaarden verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.
  • Voor Landal GreenParks is veiligheid erg belangrijk. Wij behandelen uw gegevens dan ook strikt vertrouwelijk. Wij verzorgen dit voor u door:
    • samenwerking met een betrouwbare partner als Ingenico;
    • gebruik te maken van een beveiligde omgeving voor het reserveringsproces inclusief het betalingsgedeelte;
    • gebruik te maken van een Secure Socket Layer (SSL)* om persoonlijke informatie te beschermen tijdens het versturen van gegevens via Internet. U kunt dit zien door het verschijnen van een hangslotje rechtsonder in uw scherm op het moment dat in u het online betaalgedeelte bent. 
    * SSL is een industrie standaard die wordt ondersteund door webbrowsers van onder andere Microsoft, Firefox (Mozilla), Google, Apple en Opera. Wij gebruiken het om uw credit card of andere betaalgegevens, naam, adres en andere persoonlijke informatie volledig versleuteld (encrypted) over internet te verzenden zonder dat een andere persoon achter deze gegevens kan komen.
  • Verzilver uw giftcard of recreatie-voucher online via uw Mijn-Landalaccount of bij een van onze parken. Als de waarde van de giftcard of voucher lager is dan de reissom, kunt u het restant betalen met iDeal of met uw creditcard. Heeft u vragen over de recreatievoucher? Bekijk hier alle vragen en antwoorden over het coronavirus.
  • Als u inmiddels al heeft betaald, dan kunt u de herinnering als niet verzonden beschouwen. Als u nog niet heeft betaald, dan vragen we u om te betalen binnen de gestelde betaaltermijn. Wij kunnen hier geen uitzonderingen op maken. Als u niet betaalt binnen de gestelde termijn, moeten wij helaas uw reservering annuleren.

  • Als u de voucher heeft aangevraagd, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Het kan zijn dat deze e-mail bij uw ongewenste e-mails terecht is gekomen. Heeft u deze e-mail niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact met ons op.

  • Vervelend als dit het geval is. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen terug op uw rekening. U hoeft hiervoor geen contact met ons op te nemen.

  • Betalingen kunnen veilig en gemakkelijk gedaan worden vanaf een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening. (alleen bij online reserveringen, 0 - 56 dagen voor aankomst). Kijk hier voor meer informatie over de betaalmogelijkheden.
  • In onze algemene voorwaarden kunt u zien welke betaaltermijn voor u van toepassing is. Wij maken hiervoor geen uitzonderingen. Als u niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan moeten wij helaas uw reservering annuleren
  • Bij Landal GreenParks kunt u op verschillende manieren betalen. Via de link hieronder krijgt u een overzicht van alle betaalmogelijkheden.
    Overzicht betaalmogelijkheden
  • Op het moment dat u het boekingsproces heeft doorlopen, krijgt u een controlepagina met de boekingsgegevens. Wanneer deze gegevens correct zijn, kunt u de reservering vastleggen door op de zogenoemde button te drukken en komt u in het betaalproces. Hier vindt de betaling plaats.

    NB. U moet dit betaalproces volledig doorlopen hebben om uw boeking definitief te maken.
  • U maakt een boeking. Bij het betalen van de boeking kunt u aangeven dat u met Sofort Banking (Klarna) wilt betalen. Er opent zich dan een online betaalformulier in een beveiligde omgeving.

    Stap 1: "Overschrijven"
    Hier kunt u uw bankgegevens invullen (banknaam, banknummer en uw bankcode). Door deze gegevens in te vullen wordt het mogelijk om een connectie te maken met uw bank. Op het overschrijvingsformulier zullen de volgende gegevens al reeds zichtbaar zijn:
    • Het bedrag;
    • Het rekeningnummer / uw klantnummer.

    Stap 2: "Legitimatie"
    U kunt hier uw online bankgegevens invullen zoals: 
    • Bank login naam (uw banknummer of klantnummer. Dit hangt af van uw bank); 
    • Uw bank PIN.

    Stap 3: "De overschrijving bevestigen"
    Controleer uw overschrijvingsgegevens nogmaals. Om de betaling te bevestigen heeft u een geldige TAN code nodig. Deze code wordt verstrekt door uw bank. Wanneer u deze invult dan kunt u op de knop "bevestiging van de betaling en de aankoop" drukken waarna de betaling zal plaatsvinden.Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en uw bestelling wordt verwerkt.

    U kunt direct gebruik maken van Sofort banking, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
  • Er wordt nogal eens gesproken over de onveiligheid van betalen met een creditcard op internet. Onze site slaat de gegevens van uw creditcard - nummer, vervaldatum, naam van de kaarthouder - niet op, maar maakt hiervoor gebruik van zeer geavanceerde encryptie (versleutelings)technologieën tijdens verzending. Wij accepteren: 
    • Mastercard
    • Visa 
    Wij zorgen ervoor dat al uw gegevens veilig verstuurd worden door het gebruik van Secure Socket Layers (SSL), een geavanceerd beveiligingssysteem voor internet om uw gegevens te beschermen. Zodoende zijn alle creditcard- en adresgegevens beveiligd in het boekingssysteem van Landal GreenParks. De gegevens blijven niet op onze site bewaard zodat uw privacy volledig gewaarborgd is. Bovendien is het zo dat:
    • Landal GreenParks uw creditcard gegevens niet krijgt maar dat er rechtstreeks met de Creditcardmaatschappij wordt gecommuniceerd;
    • creditcardnummers constant door de Creditcardmaatschappijen gecontroleerd en gecheckt worden met een blacklist.
    • een ongewenste betaling die met uw Creditcard gedaan is binnen 30 dagen teruggedraaid kan worden.
  • U ontvangt na het maken van een reservering binnen een uur een reserveringsbevestiging inclusief factuur per e-mail. Wij vragen u deze bevestiging te bewaren als bewijs van uw reservering.

    Als u vanuit “Mijn reservering” betaald heeft via iDeal, PayPal of Credit Card, ontvangt u een betalingsbevestiging via e-mail.
    Als u betaald heeft via een elektronische overboeking, ontvangt u géén betalingsbevestiging.

    U kunt uw reservering online bekijken via uw reserveringsbevestiging. Ook kunt u uw reservering bekijken in uw account. Log in en voeg direct uw reservering toe.

    In de bijlage van uw reserveringsbevestiging vindt u ook het nachtregistratieformulier. Om het inchecken voor u te versoepelen, verzoeken wij u het formulier thuis te printen, volledig in te vullen en af te geven bij de receptie bij aankomst op het park.

    Geen bevestiging ontvangen
    Bent u binnen 24 uur na het maken van de reservering niet in het bezit van een reserveringsbevestiging/factuur, checkt u dan eerst uw postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet te vinden? Dan dient u direct contact op te nemen met het Contact Center. Maakt u hiervan geen melding, dan kan geen aanspraak meer worden gemaakt op uw reservering. Controleer met de Contact Center medewerker altijd of uw e-mailadres correct is. Het Contact Center is te bereiken op tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
  • Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank, waaronder:
    • ABN Amro 
    • Friesland Bank 
    • ING 
    • Rabobank
    • SNS Bank
    • Regio Bank
    • ASN Bank
    • Triodos Bank
    • Van Lanschot Bankiers
    De voordelen van iDEAL
    • iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
    • iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
    • Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
    • Controle en overzicht op de betaling
    Hoe werkt iDEAL?
    U maakt online een boeking. Bij het betalen van de boeking kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en uw bestelling wordt verwerkt. 

Verzekeringen
  • Niet alle reizen zijn standaard, zo ook niet alle reisverzekeringen. Daarom biedt Landal GreenParks, in samenwerking met Europ Assistance, u een reisverzekering aan afgestemd op het type vakantie. Hierdoor bent u tegen de juiste risico’s verzekerd voor een zeer scherp tarief. U kunt eenvoudig tijdens uw reservering een reisverzekering afsluiten.

    De voordelen van een reisverzekering via Landal GreenParks op een rij:
    • U betaalt niet per persoon, maar per wooneenheid
    • De verzekering biedt een uitgebreide wintersportdekking
    • De dekking geldt niet alleen voor de gebruikelijke weekend/midweek of week, maar indien uw bestemming meer dan 500 km van uw vaste woning ligt, voor de hele reisperiode (één dag voor en één dag na de geboekte periode)
    • U krijgt snelle en accurate hulp

    Bekijk alle voorwaarden van onze reisverzekering
  • Wanneer u uw reservering geannuleerd heeft en u heeft een annuleringsverzekering, dan kunt u via een schadeformulier deze kosten verhalen op de verzekeringsmaatschappij. Dit kunt u doen wanneer de reden van de annulering onder de annuleringsvoorwaarden valt. 
    Schade melden
  • De reisverzekering, die via Landal GreenParks afgesloten wordt, is inclusief wintersportdekking.
    Onze reisverzekering
  • Er kan altijd iets gebeuren, waardoor u vooraf uw verblijf moet annuleren. Dat kan door een reden zijn, die u niet had voorzien. Dit heeft in veel gevallen financiële gevolgen. Daarom is het altijd een goed idee om een annuleringsverzekering af te sluiten. Zodat u een gedeelte of de gehele reissom terug ontvangt. Wij werken samen met de annuleringsverzekering van EuropAssistence. Lees meer over deze annuleringsverzekering.


    Onze annuleringsverzekering
Voorwaarden
  • Landal GreenParks neemt alleen reserveringen in behandeling van personen die 18 jaar of ouder zijn. Reserveringen die gemaakt zijn door personen jonger dan die leeftijd zijn dan ook niet geldig. 

    Landal GreenParks behoudt zich het recht voor zonder opgave van redenen afwijkende reserveringen, met name groepen, te weigeren, dan wel hieraan speciale voorwaarden te stellen.
  • Via onderstaande link vindt u de Algemene Voorwaarden van Landal GreenParks.
    Onze Algemene Voorwaarden
  • Landal GreenParks biedt vele standaard kortingsmogelijkheden. Ook tijdens vakantieperiodes en feestdagen. Indien één van de kortingen van toepassing is, wordt deze automatisch verwerkt in de prijsberekening.
    Onze kortingsmogelijkheden
  • Wanneer u een boeking maakt om op één van onze parken te verblijven, hebben wij bepaalde gegevens van u nodig. Ook in andere gevallen, zoals bij informatieaanvragen, de administratie omtrent bijvoorbeeld prijsvragen en het bezoeken van onze websites, verwerken wij gegevens. Hierbij maken wij ook gebruik van derden die bepaalde persoonsgegevens ontvangen en namens Landal GreenParks verwerken. Dit gebeurt bijvoorbeeld voor de verzending van brochures en mailings of het verwerken van onze gastenenquête. Ingeval van een boeking worden uw gegevens vanzelfsprekend gedeeld met het park waar u zult verblijven.

    In de Privacy Notice staat meer uitgebreid beschreven welke gegevens wij kunnen verwerken en wat wij daar mee doen.
  • Landal GreenParks hanteert geen onderscheid op basis van leeftijd of gezinsfase. Hierdoor is de juiste prijs eerder zichtbaar in het boekingsproces. Door deze transparantere prijsstelling ziet u direct de op dat moment beste prijs.
Air Miles
  • Het is niet mogelijk om uw Air Milesreservering te wijzigen van park en verblijfsperiode. Wel is het toegestaan om het type accommodatie te wijzigen. Dit is uitsluitend mogelijk, wanneer het type naar keuze nog beschikbaar is via Air Miles.
  • Voor informatie over uw Air Milessaldo verwijzen wij u door naar de website van Airmiles. Bij 'mijn saldo' kunt u uw saldo raadplegen. Ook kunt u contact opnemen met de Air Miles klantenservice via telefoonnummer 085 - 0022 209 (lokaal tarief).
    Air Miles
  • U kunt reserveren met Air Mileskorting via onze Air Milespagina. U kunt ook telefonisch reserveren via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

    Bekijk de voorwaarden voor het inwisselen van Air Miles.
    Onze Air Milespagina
  • U kunt reserveren met Air Mileskorting via onze Air Milespagina. U kunt ook telefonisch reserveren via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
    Onze Air Milespagina