Zijn alle accommodaties rookvrij?
Er zijn maar weinig bungalows waar roken nog wél mogelijk is. De meeste parken zijn namelijk volledig rookvrij. Bij parken die niet volledig rookvrij zijn, kun je tijdens het boeken aangeven dat je een rookvrije accommodatie wilt.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is er aan spullen aanwezig in de accommodatie?
Altijd goed om te weten wat er al aanwezig is en wat je eventueel mee moet nemen op vakantie! Log in op je MijnLandal-account en bekijk de reserveringsdetails. Onder de adresgegevens kun je kiezen voor 'Bekijk de accommodatie'.  Onder de plattegrond vind je een lijst met kenmerken met wat er aanwezig is. Zo weet je bijv. of je koffiepads of toch cups mee moet nemen en of er een kinderstoel aanwezig is. Handig!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik het huisnummer van mijn geboekte accommodatie vinden?
Bij aankomst op het park wordt het huisnummer definitief gemaakt. Wil je al eerder het huisnummer weten? Dat kan! Het voorlopige huisnummer van je accommodatie is vanaf 1 week voor aankomst terug te vinden in de Landal-app en in je MijnLandal-account.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Met hoeveel personen kan ik verblijven in de accommodatie?
In de omschrijving van de accommodatie staat aangegeven voor hoeveel personen de accommodatie geschikt is. Dit aantal komt overeen met het aantal beschikbare bedden in de accommodatie. Vanwege veiligheidsvoorschriften is het niet mogelijk met meer personen in de accommodatie te verblijven. Er kunnen dus geen extra bedden/kampeerbedden/luchtbedden in de accommodatie geplaatst worden. 

Een kind onder de 3 jaar wordt wel als extra persoon geaccepteerd (tenzij anders aangegeven). Het kind kan dan in een kinderbedje slapen. Er is slechts één kindje in een kinderbedje toegestaan per accommodatie (tenzij anders aangegeven).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is er een keukenpakket aanwezig in de accommodatie?
In de accommodatie vind je bij aankomst een pakketje met afwasmiddel/vaatwastabletten, vaatdoek en afwasborstel. Handdoeken en theedoeken zijn niet standaard aanwezig in de accommodatie. Wil je dit bijboeken? Dat kan via 'Extra's' in MijnLandal-account
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is er afwasmiddel, wc-papier en koffie aanwezig in de accommodatie?
Voor basisproducten als toiletpapier, afwasmiddel en koffie ben je welkom in de park-/ minishop (indien het park waar je verblijft hierover beschikt). 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is het verschil tussen een comfort, luxe of extra luxe accommodatie?
Onze basis accommodaties zijn functioneel en eenvoudig ingericht. Wil je meer dan dat? Denk aan een bubbelbad, sauna en/of opgemaakte bedden bij aankomst? Ga dan voor comfort, luxe of extra luxe. Bekijk hier het verschil tussen comfort, luxe en extra luxe accommodaties
Onze Comfort, Luxe en Extra Luxe accommodaties Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik details over de inrichting van mijn accommodatie?
Op de website van het betreffende park, kun je via het kopje 'accommodaties'  je geboekte accommodatie bekijken. De details en plattegrond van je accommodatie verschijnen dan in beeld.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn huisdieren toegestaan in de accommodatie?
Op bijna alle parken zijn maximaal 1 of 2 huisdieren toegestaan. Ook zijn er een aantal parken waar huisdieren niet zijn toegestaan. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Op welke parken kan ik verblijven met een omheinde tuin?
Op diverse parken zijn er accommodaties aanwezig met een omheinde tuin of afgesloten terras. Handig voor als je met de hond weg gaat! Bekijk de details van de accommodatie om te zien of dit het geval is voor de door jou geselecteerde accommodatie
Bekijk alle parken met een omheinde tuin Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden