Ik heb een vraag over:

Na je verblijf

Hoe moet ik uitchecken met de digitale sleutel?
Geef via de Landal-app onder ‘Mijn verblijf’ je verwachte vertrektijd aan ons door. Op het park of in de app vind je meer info over hoe je de accommodatie bij vertrek moet achterlaten. Klaar om te vertrekken? Ga naar de uitcheckbutton in de app en je kunt de deur achter je dichttrekken. Je hoeft niet meer langs de receptie. Eventuele tags kun je inleveren in de daarvoor bestemde bakken. En de eindschoonmaak, die regelen wij voor je!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar moet ik aan denken voordat ik uitcheck?
Voordat je vertrekt vragen we je om de accommodatie bezemschoon achter te laten en de vaatwasser uit te ruimen. Daarnaast om het bedlinnen in de waszak in de gang te zetten en jouw afval naar de afvalcontainers te brengen. Heb je de open haard gebruikt? Fijn als je de aslade leegt in de vuilnisbak (liever de stofzuiger hier niet voor gebruiken). Alvast bedankt! Mocht je verblijven op een park met een digitale sleutel, dan krijg je in de app een schoonmaak checklist, dat is handig! Je mag de auto parkeren bij de accommodatie om de spullen weer in te laden. Indien je een fysieke sleutel hebt, kun je deze inleveren bij de receptie, ook als deze gesloten is. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe laat moet ik mijn accommodatie verlaten?
Dit verschilt per park en vind je terug op je boekingsbevestiging. Op onze meeste parken is de uitchecktijd 10:30 uur. Lever op de dag van vertrek de sleutels van de accommodatie weer in bij de receptie. Eerder uitchecken dan de aangegeven tijd is altijd mogelijk, ook als de receptie is gesloten. Je kunt de sleutels dan inleveren in de speciale sleutelbox buiten. Als je op een park met digitale sleutel verblijft hoef je natuurlijk niet meer langs de receptie.

Na het uitchecken ben je de rest van de dag natuurlijk nog wel van harte welkom bij de faciliteiten op het park. 

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben iets vergeten tijdens mijn verblijf. Wat moet ik doen?
Vervelend dat je iets bent vergeten, maar geen zorgen! Neem telefonisch contact op met het park. De gegevens vind je op de betreffende parkpagina, onder 'parkinfo'. We zorgen er dan voor dat we het vergeten voorwerp naar je opsturen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is de eindschoonmaak inbegrepen?
Ja, nadat jij vertrek regelen wij de eindschoonmaak. Voordat je vertrekt vragen we je om de accommodatie bezemschoon achter te laten en de vaatwasser uit te ruimen. Vergeet ook niet om het bedlinnen in de waszak in de gang te zetten en jouw afval naar de afvalcontainers te brengen. Heb je de open haard gebruikt? Fijn als je de aslade leegt in de vuilnisbak (liever de stofzuiger hier niet voor gebruiken). Alvast bedankt! 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik doen als ik al een dag eerder vertrek?
Voordat je vertrekt vragen we je om de accommodatie bezemschoon achter te laten en de vaatwasser uit te ruimen. Daarnaast om het bedlinnen in de waszak in de gang te zetten en jouw afval naar de afvalcontainers te brengen. Heb je de open haard gebruikt? Fijn als je de aslade leegt in de vuilnisbak (liever de stofzuiger hier niet voor gebruiken). Alvast bedankt! Je mag de auto parkeren bij de accommodatie om de spullen weer in te laden. De sleutel kun je inleveren bij de receptie, ook als deze gesloten is. Als je op een park met digitale sleutel verblijft hoef je natuurlijk niet meer langs de receptie.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik (tegen betaling) ook later uitchecken?
Ja, op sommige parken is het mogelijk om een late check-out te boeken. Dit verschilt echter per park. Weten of het park waar jij naartoe gaat een late check-out biedt? Neem dan contact op met de receptie van het park via de contact gegevens op de parkinfo-pagina van jouw geboekte park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een algemene klacht over Landal. Waar kan ik dit melden?
Wat vervelend om te horen! Geef via onderstaande link je klacht aan ons door en wij gaan hier direct mee aan de slag.
Geef je klacht door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een klacht over mijn recente verblijf bij Landal. Waar kan ik dit melden?
Wat vervelend om te horen! Geef via de onderstaande link je klacht aan ons door en wij gaan hier direct mee aan de slag.
Geef je klacht door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden