Ja, dat kan. Gezellig! We ontvangen je visite graag op het park. Meld je visite wel even bij de receptie van het park. Dat kan voordat het verblijf plaatsvindt of tijdens de check-in. Het kan zijn dat bezoekers los moeten betalen voor gebruik van het zwembad en/of indoorspeelparadijs. Dit verschilt per park. Blijft je visite ook slapen? Dat kan als er genoeg bedden zijn in de accommodatie. Wel moet je hier toeristenbelasting en bedlinnen voor betalen.
Vervelend dat je iets bent vergeten, maar geen zorgen! Neem telefonisch contact op met het park waar je hebt verbleven. De gegevens vind je op de betreffende parkpagina, onder 'praktisch'. We zorgen er dan voor dat we het vergeten voorwerp naar je opsturen.
Op de meeste parken bevindt zich een laadpaal, waar twee auto’s tegelijkertijd opgeladen kunnen worden. Ga naar het kopje ‘praktisch’ op de parkpagina om erachter te komen of dit ook geldt op het park waar jij verblijft.
Wat goed om te horen dat je langer wilt verblijven op ons park! Afhankelijk van beschikbaarheid kun je jouw verblijf verlengen. Doe dit op het park of voor aankomst telefonisch via het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
Bij de recepties en in de restaurants kun je betalen met je bank- of giropas. Ook accepteren wij American Express, VISA en Mastercard. Met uitzondering van de volgende parken:
Alle betalingsmogelijkheden - Landal Duc de Brabant (Noord-Brabant)
- Landal Natuurdorp Suyderoogh (Groningen)
- Landal Waterpark Sneekermeer (Friesland)
- Landal Waterpark Terherne (Friesland)
- Landal Résidence 't Hof van Haamstede (Zeeland)
- Landal Resort Haamstede (Zeeland)
- Landal De Bloemert (Drenthe)
Verblijf je op dit moment nog op het park? Neem dan contact op met de receptie/management van het park, zodat zij je verder kunnen helpen. Samen kunnen we ervoor zorgen dat we de klacht dan oplossen. Is de klacht niet naar tevredenheid opgelost? Neem dan binnen een maand contact met ons op. Stuur een e-mail naar gastenservice@landal.com o.v.v. reserveringsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf, parknaam en accommodatienummer. Liever een brief sturen? Dat kan naar Landal GreenParks B.V.
Afdeling Gastenservice
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag
Binnen 14 dagen kun je van ons een reactie verwachten op jouw ingediende klacht. Als we meer tijd nodig hebben voor de klacht, dan laten we je dit uiteraard weten.
Voor uitgebreide informatie verwijzen wij je naar onze algemene voorwaarden.
Onze Algemene Voorwaarden Afdeling Gastenservice
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag
Binnen 14 dagen kun je van ons een reactie verwachten op jouw ingediende klacht. Als we meer tijd nodig hebben voor de klacht, dan laten we je dit uiteraard weten.
Voor uitgebreide informatie verwijzen wij je naar onze algemene voorwaarden.