Ik wil graag tijdens mijn verblijf visite ontvangen. Is dit mogelijk?
Ja, dat kan. Gezellig! We ontvangen je visite graag op het park. Meld je visite wel even bij de receptie van het park. Dat kan voordat het verblijf plaatsvindt of tijdens de check-in. Het kan zijn dat bezoekers los moeten betalen voor gebruik van het zwembad en/of indoorspeelparadijs. Dit verschilt per park. Blijft je visite ook slapen? Dat kan als er genoeg bedden zijn in de accommodatie. Wel moet je hier toeristenbelasting en bedlinnen voor betalen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben iets vergeten tijdens mijn verblijf. Wat moet ik doen?
Vervelend dat je iets bent vergeten, maar geen zorgen! Neem telefonisch contact op met het park waar je hebt verbleven. De gegevens vind je op de betreffende parkpagina, onder 'praktisch'. We zorgen er dan voor dat we het vergeten voorwerp naar je opsturen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik mijn elektrische auto op het park opladen?
Op de meeste parken bevindt zich een laadpaal, waar twee auto’s tegelijkertijd opgeladen kunnen worden. Ga naar het kopje ‘praktisch’ op de parkpagina om erachter te komen of dit ook geldt op het park waar jij verblijft.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het ook mogelijk om mijn verblijf te verlengen?
Wat goed om te horen dat je langer wilt verblijven op ons park! Afhankelijk van beschikbaarheid kun je jouw verblijf verlengen. Doe dit op het park of voor aankomst telefonisch via het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook met creditcard betalen op de parken?
Bij de recepties en in de restaurants kun je betalen met je bank- of giropas. Ook accepteren wij American Express, VISA en Mastercard. Met uitzondering van de volgende parken:
Op Landal Kasteeldomein De Cauberg, Landal De Lommerbergen, Landal Vlieduyn en Landal Amerongse Berg kan niet betaald worden met American Express.
Alle betalingsmogelijkheden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een klacht over het park waar ik op dit moment verblijf. Waar kan ik mijn klacht indienen?
Verblijf je op dit moment nog op het park? Neem dan contact op met de receptie/management van het park, zodat zij je verder kunnen helpen. Samen kunnen we ervoor zorgen dat we de klacht dan oplossen. Is de klacht niet naar tevredenheid opgelost? Neem dan binnen een maand contact met ons op. Stuur een e-mail naar gastenservice@landal.com o.v.v. reserveringsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf, parknaam en accommodatienummer. Liever een brief sturen? Dat kan naar Landal GreenParks B.V. 
Afdeling Gastenservice 
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag
 
Binnen 14 dagen kun je van ons een reactie verwachten op jouw ingediende klacht.  Als we meer tijd nodig hebben voor de klacht, dan laten we je dit uiteraard weten. 
 
Voor uitgebreide informatie verwijzen wij je naar onze algemene voorwaarden.
Onze Algemene Voorwaarden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden