Veelgestelde vragen

Voucher - terugbetaling
  • Wat moet ik doen om het openstaande bedrag op mijn recreatie-voucher te ontvangen?

    Zodra de vervaldatum van je voucher nadert (1 jaar na de datum van uitgifte), nemen we contact met je op per e-mail. Je hoeft hierover geen contact met ons op te nemen. In de e-mail die je van ons ontvangt vragen wij je om via een beveiligde omgeving je gegevens met ons te delen. Binnen 4 weken na de vervaldatum van je voucher ontvang je van ons het resterende tegoed terug op je rekening. 

  • Ik heb een mail van jullie ontvangen en mijn gegevens ingevuld, wanneer ontvang ik mijn voucher-tegoed terug?

    Na het invullen van je gegevens ontvangt je van ons een bevestigingsmail. Binnen maximaal 4 weken na de vervaldatum van de voucher ontvang je het bedrag dat op de recreatie-voucher staat terug op je rekening. De vervaldatum van de voucher is één jaar na de uitgifte datum van de voucher (deze staat vermeld op de voucher).

  • Waarom moet ik mijn gegevens achterlaten voor de terugbetaling van het voucher-tegoed?

    Uit veiligheids- en privacy overwegingen bewaren wij niet alle betaalgegevens van onze gasten. Om het resterende voucher tegoed naar je over te maken ontvangen wij graag je gegevens. Je geeft deze aan ons door in een beveiligde omgeving.

  • Ik heb een mail van jullie gehad om mijn gegevens door te geven voor de terugbetaling van mijn voucher-tegoed. Is dit een echte mail?

    Na één jaar vervalt het resterende tegoed op een recreatie-voucher. Gasten met een voucher waarbij de vervaldatum bijna afloopt ontvangen van ons een e-mail om de terugbetaling in gang te zetten. 

  • Het lukt niet om mijn gegevens achter te laten, wat moet ik nu doen?

    Vanuit de e-mail klik je op de link om je gegevens aan ons door te geven. Om je gegevens op een veilige manier aan ons door te geven vragen wij om in te loggen in je Mijn Landal account. Bent je het wachtwoord van je account kwijt? Dan kun je klikken op de ‘wachtwoord vergeten’ link. Je ontvangt dan een e-mail om je wachtwoord te herstellen. Lukt het niet om je gegevens aan ons door te geven dan vragen wij je contact op te nemen met ons Contact Center.

  • Mijn voucher is verlopen, maar ik wil toch nog een boeking maken. Wat moet ik nu doen?

    Wanneer de vervaldatum van je voucher nadert ontvang je van ons een e-mail om de terugbetaling van je voucher in gang te zetten. Geef je gegevens aan ons door en je ontvangt binnen 4 weken na de vervaldatum het resterende tegoed van ons terug. Wij raden je aan een nieuwe boeking te maken zonder gebruik te maken van je bijna vervallen voucher.

  • Is het wel veilig om mijn gegevens achter te laten?

    Wij gaan vertrouwelijk om met jouw data. Je geeft je gegevens aan ons door in een beveiligde omgeving. Je gegevens worden enkel en alleen gebruikt voor de terugbetaling van je voucher tegoed.