Hoe kan ik inloggen in de Landal-app?
Inloggen doe je met hetzelfde e-mailadres en het wachtwoord waarmee je op de website inlogt. Log altijd in met het e-mailadres waarmee je de boeking bij Landal hebt gemaakt. Hier is je boeking aan gekoppeld. Wachtwoord vergeten? Kies dan voor ‘wachtwoord vergeten’ bij het inloggen. Je ontvangt dan een e-mail van ons, zodat je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Check voor de zekerheid ook je ongewenste mail. Geen e-mail ontvangen? Dan heb je waarschijnlijk nog geen account op dit e-mailadres. Maak een account aan.

Goed om te weten: op sommige parken heb je een ander account nodig om te kunnen reserveren in de app voor een activiteit. Helaas zijn deze twee accounts nog niet aan elkaar gekoppeld.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ben ik verplicht de Landal-app te gebruiken tijdens mijn verblijf?
Nee, zeker niet. Je kunt ook nog steeds voor al jouw vragen terecht bij de receptie. Echter is Landal benoemd tot het meest duurzame reismerk van Nederland. Door belangrijke informatie te verstrekken via de Landal-app is het mogelijk om het papiergebruik op het park fors af te laten nemen. Dit is de reden dat wij veel nadruk leggen op het gebruik van de Landal-app.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat kan ik doen met de Landal-app? Hebben wij je vraag hiermee beantwoord? Kan ik de Landal-app ook gebruiken als ik geen boeking heb gemaakt?
Zeker! Download de Landal-app, selecteer het park waar je meer over wilt weten en oriënteer je op een mooie vakantiebestemming. Je kunt zien wat er te doen is in de omgeving en op het park!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Heb je een vraag over de digitale sleutel? Hebben wij je vraag hiermee beantwoord? Ik ben ingelogd in de app, maar mijn boeking is nog niet toegevoegd. Hoe doe ik dit?

Dat kan heel eenvoudig:

  • Ga naar ‘boekingen' en kies voor ‘boeking toevoegen’ .
  • Voeg het boekingsnummer toe. Deze vind je in de boekingsbevestiging die je per mail hebt ontvangen van ons.
  • Je boeking is nu toegevoegd!
  • Ga naar ‘boekingen’ in de app om de details van je gemaakte boekingen te bekijken.

Je kan alleen een boekingsnummer koppelen aan het e-mail adres waarmee de boeking is gemaakt. Dus alleen de hoofdboeker kan het verblijf toevoegen aan zijn of haar account. 

Let op, wanneer je een boeking hebt gemaakt op een park in het Verenigd Koninkrijk is het (nog) niet mogelijk om jouw boeking te koppelen in de app. Wel kan je het park met faciliteiten en activiteiten bekijken.
Bekijk de instructievideo Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties tegelijk geboekt, hoe kan ik deze boekingen toevoegen aan de app?
  • Log in met je e-mailadres en wachtwoord.
  • Ga naar ‘boekingen’.
  • Kies voor ‘boeking toevoegen’.
  • Elke boeking moet je apart toevoegen. Als je boeking bestaat uit 5 bungalows, voeg je deze apart toe met het bijbehorende boekingsnummer.
  • Vul het boekingsnummer in. Deze vind je in de boekingsbevestiging die je per mail hebt ontvangen van ons.
  • Je boeking is nu toegevoegd!
  • Ga naar ‘boekingen’ in de app om de details van je gemaakte boekingen te bekijken.
Bekijk de instructievideo Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Met welke gegevens log ik in op de Landal-app?
Gebruik hiervoor dezelfde inloggegevens als van je account.
Bekijk de instructievideo Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden