Kan ik werknemers onderbrengen in de accommodaties van Landal GreenParks?
Het is mogelijk om werknemers onder te brengen op de parken van Landal GreenParks. Voor jouw werknemers gelden soms andere voorwaarden dan voor onze overige gasten, denk hierbij bijvoorbeeld aan een bezetting van maximaal 1 persoon per slaapkamer. Ook is er een maximum gesteld aan het aantal zakelijke reserveringen op onze parken. Het is daartoe mogelijk dat, in het geval het maximum zakelijk te reserveren bungalows is bereikt, wij jouw werknemers niet kunnen plaatsen op ons park. In dat geval zullen wij ons uiterste best doen om een alternatief te vinden op één van onze parken in de regio. Voor meer informatie en beschikbaarheid voor jouw werknemers, kun je contact met ons opnemen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil een lang verblijf reserveren op een van jullie parken, hoe gaat dit in zijn werk?
Wanneer je jouw wensen voor het lang verblijf aan ons kenbaar maakt (gewenst park, gewenste periode en aantal personen), sturen wij je een prijsvoorstel per mail. Bij akkoord ontvangen wij graag je adres- en contactgegevens zodat wij de overeenkomst voor je kunnen opstellen. Na het toesturen van de overeenkomst staat de bungalow tijdelijk voor je in optie. Zodra wij de getekende overeenkomst van je retour hebben ontvangen, zetten wij deze optie om in een definitieve reservering. Je ontvangt binnen enkele dagen van ons de factuur per email met daarop verschillende betaaltermijnen. De aanbetaling (eerste termijn) dient binnen twee weken na ondertekening betaald te zijn, het restbedrag wordt verdeeld over verschillende betaaltermijnen. Wanneer de aankomstdatum van het verblijf binnen vier weken plaatsvindt, gerekend vanaf de boekingsdatum, dient ook het eerste vier wekelijkse termijnbedrag aanbetaald te worden. Landal Business Line hanteert een opzegtermijn van vier weken. Uiteraard kun je alle voorwaarden nog eens rustig doorlezen in de overeenkomst die wij je toezenden wanneer je een lang verblijf wilt reserveren.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het noodzakelijk om tussentijds te verhuizen?
Indien je voor een langere periode een accommodatie huurt op een van onze parken dan kan het soms noodzakelijk zijn om tussentijds te verhuizen. Sommige parken stellen het verplicht dat er om de drie maanden verhuist wordt, bij anderen is dit niet noodzakelijk. Ook kan het zijn dat het door vele voorkeursboekingen in vakantieperiodes niet mogelijk is om het verblijf in één en dezelfde accommodatie te boeken. Wij geven bij het prijsvoorstel aan dat er tussentijds verhuist dient te worden. Uiteraard doen wij altijd ons best om een verblijf aan te bieden waarbij niet tussentijds verhuist hoeft te worden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik voor werknemers een accommodatie reserveren voor een langere periode?
Het is mogelijk om een accommodatie voor een langere periode te reserveren. Bij Landal Business Line kun je voor maximaal 26 weken aaneengesloten reserveren. Voor details, beschikbaarheid, prijzen, voorwaarden en het reserveren neem dan contact met ons op of vraag vrijblijvend een offerte aan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wanneer reserveer ik als particulier bij Landal Business Line?
Als particulier kun je bij Landal Business Line terecht op het moment dat je voor een langere periode (vier weken of langer) of meerdere bungalows (tien bungalows of meer) wilt reserveren. Wij maken een prijsvoorstel voor je op en leggen bij akkoord, na ondertekening van het contract, de reservering voor je vast. Voor meer informatie over tijdelijke woonruimtes en voor het aanvragen van een offerte kun je terecht op de site van Landal Business Line
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden