Krijg ik na mijn online betaling een reserveringsbevestiging?

U ontvangt na het maken van een reservering binnen een uur een reserveringsbevestiging inclusief factuur per e-mail. Wij vragen u deze definitieve bevestiging te bewaren als bewijs van uw reservering.

Als u betaald heeft via een elektronische overboeking, ontvangt u géén betalingsbevestiging.

Als u vanuit “Mijn reservering” betaald heeft via iDeal, PayPal of Credit Card, ontvangt u een betalingsbevestiging via e-mail.

U kunt uw reservering online bekijken via uw reserveringsbevestiging. Klik hiervoor links boven op de link “Mijn reservering”.

In de bijlage van uw reserveringsbevestiging vindt u ook het nachtregistratieformulier. Om het inchecken voor u te versoepelen, verzoeken wij u het formulier thuis te printen, volledig in te vullen en af te geven bij de receptie bij aankomst op het park.

Geen bevestiging ontvangen
Bent u binnen een uur na het maken van de reservering niet in het bezit van een reserveringsbevestiging/factuur, checkt u dan eerst uw postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet te vinden? Dan dient u direct contact op te nemen met het Contact Center. Maakt u hiervan geen melding, dan kan geen aanspraak meer worden gemaakt op uw reservering. Controleer met de Contact Center medewerker altijd of uw e-mailadres correct is. Het Contact Center is te bereiken op tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).