| Nieuws

Landal lanceert nieuwe app

In de app worden alle parken van Landal GreenParks opgenomen; de informatie over de parken in Denemarken en Groot-Brittannië volgt op een later tijdstip. Hof van Saksen heeft een ‘eigen’ app met dezelfde mogelijkheden.

Informatie en reserveringen
De app biedt informatie over de activiteiten die op de parken worden georganiseerd en de bezienswaardigheden in de omgeving. Ook de restaurants op het park worden vermeld. Gasten kunnen vanuit de app direct een tafelreservering maken of deelname aan een van de activiteiten boeken. Geliefde faciliteiten en activiteiten kunnen tevens worden opgeslagen bij de favorieten. Daarnaast is informatie opgenomen over openingstijden van alle faciliteiten evenals contactgegevens van de receptie, de dichtstbijzijnde huisartsen en apotheek.

Stijgende digitale behoefte
“Met de app maken we het onze gasten gemakkelijker om te kiezen uit het enorme aanbod aan activiteiten op en in de omgeving van de parken. De gasten-app sluit helemaal aan op de stijgende behoefte van gasten én medewerkers naar digitaal gemak. Gasten kunnen nu op de smartphone of tablet altijd en overal faciliteiten en activiteiten bekijken, boeken en betalen. Met deze app heb je goed overzicht over het activiteitenaanbod en kan de gast de vakantie naar eigen wens invullen,” aldus commercieel directeur Erik van Essen van Landal GreenParks.

Download nu de Landal gasten-app in de
of via 

Download nu de Hof van Saksen gasten-app in de
of via