Beleef je verblijf op een ander moment

We snappen dat het vervelend is dat je verblijf op één van onze parken niet doorgaat vanwege de getroffen maatregelen rondom het coronavirus. En ook dat je nog niet weet welke periode je wilt boeken en naar welk park je wilt gaan. Het is fijn om hier even de tijd voor te nemen. Daarom kun je nu een recreatie-voucher aanvragen. Je kunt daarmee een nieuw verblijf boeken in een nieuwe periode, wanneer het je uitkomt.

Wanneer kan ik een voucher aanvragen?

Je kunt gebruik maken van het aanvraagformulier op deze pagina indien:

  • Je een e-mail van ons hebt ontvangen, dat je verblijf helaas niet door kan gaan.
Wil je omboeken naar een nieuwe aankomstdatum die binnen 7 dagen valt? Dan willen wij je vragen om rechtstreeks contact op te nemen met ons Contact Center (via 0900 – 8842), zodat we je nieuwe boeking direct voor je op tijd in orde kunnen maken zonder dat je hier een voucher voor aan hoeft te vragen.

Goed om te weten
  • De HEMA voucher kan niet worden ingewisseld voor een recreatie-voucher.
  • De voucher heeft een waarde van de reeds door je betaalde reissom.
  • Je kunt de voucher inwisselen bij je nieuwe boeking.
  • De recreatie-voucher is 1 jaar geldig na het moment van uitgifte.
  • Je nieuwe verblijf mag ook plaatsvinden in een periode buiten de geldigheidsduur van je recreatie-voucher.
  • Ga voor meer info naar landal.nl/voucher.


Vraag je voucher aan, zo geregeld

  • Vul het onderstaande formulier in.
  • We gaan direct voor u aan de slag, bellen is dus niet meer nodig.
  • Binnen 2 weken ontvang je van ons de annulering van je huidige boeking.
  • Daarna ontvang je de voucher op het door jouw opgegeven e-mailadres.

Voucher kwijt? Vraag hier je voucher opnieuw aan

Heb je een andere vraag? Kijk dan bij de veelgestelde vragen.

Vul hier de gegevens in van je huidige boeking:

Je naam

Gegevens huidige boeking