Beleef uw verblijf op een ander moment

We snappen dat het vervelend is dat uw verblijf op één van onze parken niet doorgaat vanwege de getroffen maatregelen rondom het coronavirus. En ook dat u nog niet weet welke periode u wilt boeken en naar welk park u wilt gaan. Het is fijn om hier even de tijd voor te nemen. Daarom kunt u nu een recreatie-voucher aanvragen. U kunt daarmee een nieuw verblijf boeken in een nieuwe periode, wanneer het u uitkomt.

Wanneer kan ik een voucher aanvragen?

U kunt gebruik maken van het aanvraagformulier op deze pagina indien:

  • U een e-mail van ons heeft ontvangen, dat uw verblijf helaas niet door kan gaan.
  • U een groepsverblijf (meer dan 1 personen of meerdere huishoudens) heeft geboekt op een van onze Nederlandse parken, met een aankomst tot 20 april 2021 (Het is mogelijk om met het eigen gezin of een groep mensen die op hetzelfde adres woont een vakantiehuis te huren. Hier gelden ook de RIVM richtlijnen. Bovenop uw eigen gezin of huishouden kunt u nog maximaal 1 personen per dag ontvangen)
  • U een verblijf heeft geboekt op een van onze parken in het buitenland in de periode tot 15 mei 2021. 
Wilt u omboeken naar een nieuwe aankomstdatum die binnen 7 dagen valt? Dan willen wij u vragen om rechtstreeks contact op te nemen met ons Contact Center (via 0900 – 8842), zodat we uw nieuwe boeking direct voor u op tijd in orde kunnen maken zonder dat u hier een voucher voor aan hoeft te vragen.

Goed om te weten
  • De HEMA voucher kan niet worden ingewisseld voor een recreatie-voucher.
  • De voucher heeft een waarde van de reeds door u betaalde reissom.
  • U kunt de voucher inwisselen bij uw nieuwe boeking.
  • De recreatie-voucher is 1 jaar geldig na het moment van uitgifte.
  • Uw nieuwe verblijf mag ook plaatsvinden in een periode buiten de geldigheidsduur van uw recreatie-voucher.
  • Ga voor meer info naar landal.nl/voucher.


Vraag uw voucher aan, zo geregeld

  • Vul het onderstaande formulier in.
  • We gaan direct voor u aan de slag, bellen is dus niet meer nodig.
  • Binnen 2 weken ontvangt u van ons de annulering van uw huidige boeking.
  • Daarna ontvangt u de voucher op het door u opgegeven e-mailadres.

Voucher kwijt? Vraag hier uw voucher opnieuw aan

Heeft u een andere vraag? Kijk dan bij de veelgestelde vragen.

Vul hier de gegevens in van uw huidige boeking:

Uw naam

Gegevens huidige boeking