Wil je je boeking betalen en zie je je boeking niet in je account? Log uit op de website en ga naar Mijn boekingen en bekijk je boeking zonder account.
Regel het eenvoudig en snel zelf
Top vragen
Om je boeking te kunnen beheren heb je een account nodig. Deze maak je eenvoudig aan via Mijn boekingen. Heb je een e-mail van ons gekregen over je account? Volg dan de instructies uit de mail.
Door de overgang naar een nieuwe website en nieuw systeem is het mogelijk dat je je boeking tijdelijk niet ziet in je account. Dit komt door een technische fout. We beseffen ons dat dit heel vervelend is en we doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Je hoeft niets te doen, je boeking staat nog gewoon goed in ons systeem.
Wil je je boeking toch bekijken of betalen? Dat kan gelukkig ook zonder in te loggen. Ga via het menu naar Mijn boekingen en kies voor Vul boekingsnummer in onder het kopje Of bekijk je boeking. Ben je nog ingelogd? Log dan eerst uit en volg dan de bovenstaande stappen.
Goed om te weten: boekingen voor een park in het Verenigd Koninkrijk of één van de Alps Resorts zijn nooit zichtbaar in je account, die kun je altijd bekijken en betalen via bovenstaande stappen.
Boekingen met aankomst binnen 7 dagen
Mis je je boeking in je account en is je aankomst binnen 7 dagen? Dan vragen wij je om ons even te bellen, zodat we je verder kunnen helpen.
Nieuwe boekingen
Na het maken van een boeking kan het tot 30 minuten duren voordat deze zichtbaar is in je account. Wacht daarom altijd even voordat je contact met ons opneemt.
Eerdere boekingen
Eerdere boekingen (waarvan je al bent uitgecheckt) zijn tijdelijk niet zichtbaar in je account. We werken aan een oplossing en verwachten dat deze boekingen binnen ongeveer twee weken weer beschikbaar zijn. Zou je op een later moment nog eens willen kijken?
Voorbeelden van kindermeubilair zijn: een kinderstoel, een kinderbed of een box.
- Log in en selecteer de boeking die je wilt annuleren.
- Scrol naar het kopje 'Annuleren en omboeken'.
- Hier zie je een tijdlijn waarin zichtbaar is in welke fase jij je bevind en welke kosten daaraan verbonden zitten.
- Als je wilt annuleren klik op 'Annuleringsopties'.
- Nu krijg je een scherm te zien met de kosten die het annuleren van jouw boeking meebrengen.
- Wil je annuleren? Klik links onder op 'Annuleer deze boeking'.
Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen.
Waar kunnen we je mee helpen?
Heb je nog vragen?
Voor informatie en boekingen kun je contact opnemen met ons Contact Center.Staat je wijzigingsverzoek er niet tussen?
Neem dan tijdens de openingstijden contact met ons op via +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen van 10.00 - 15.00 uur
Voor contact vanuit het buitenland, ga naar Service en Contact op landal.com.
Eenvoudig zelf regelen
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen van 10.00 - 15.00 uur
For contact from abroad, go to Service en Contact op landal.com.


Overige info
Het adres en de routebeschrijving van ieder park vind je onder 'parkinfo' in het menu.
Bekijk alle parken
Pers
Op de newsroom for press and bloggers van Landal wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.
Btw Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417
Adresgegevens
Hoofdkantoor Amsterdam
Bezoekadres1097 DN Amsterdam
+31 (0) 88 205 95 95
(Geopend van maandag - vrijdag van 07:00 tot 20:00 uur, niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen)
1001 MH Amsterdam
Kantoor Zwolle
BezoekadresKoggelaan 69
8017 JN Zwolle
+31-(0)88-205 96 00
(niet voor informatie en reserveringen)
+31-(0)88-205 97 00
(voor eigenaren en bestuurders)
8004 DE Zwolle
GmbH Trier
BezoekadresDE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1806 700 730
Kantoor Varde
BezoekadresDk - 6800 Varde
Danmark
Kantoor Norwich
BezoekadresQueen Street 2-4
NR2 4SQ Norwich
Verenigd Koninkrijk