Goed om te weten Het is druk op ons Contact Center, het kan hierdoor wat langer duren voordat je iemand spreekt. Bekijk eerst de veelgestelde vragen om een antwoord te vinden op je vraag.

Wil je je boeking betalen en zie je je boeking niet in je account? Log uit op de website en ga naar Mijn boekingen en bekijk je boeking zonder account.

Regel het eenvoudig en snel zelf

Inloggen
Boeking bekijken
Boeking annuleren
Extra's toevoegen
Reisgezelschap wijzigen
Boeking betalen

Top vragen

Ik wil betalen maar ik zie mijn boeking niet, wat moet ik doen?
Log uit op de website. Ga naar Mijn boekingen en bekijk je boeking zonder account. Dan kun je je betaling in orde maken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik kan mijn gemaakte boeking niet (meer) zien, wat moet ik doen?

Om je boeking te kunnen beheren heb je een account nodig. Deze maak je eenvoudig aan via Mijn boekingen. Heb je een e-mail van ons gekregen over je account? Volg dan de instructies uit de mail.

Door de overgang naar een nieuwe website en nieuw systeem is het mogelijk dat je je boeking tijdelijk niet ziet in je account. Dit komt door een technische fout. We beseffen ons dat dit heel vervelend is en we doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Je hoeft niets te doen, je boeking staat nog gewoon goed in ons systeem.

Wil je je boeking toch bekijken of betalen? Dat kan gelukkig ook zonder in te loggen. Ga via het menu naar Mijn boekingen en kies voor Vul boekingsnummer in onder het kopje Of bekijk je boeking. Ben je nog ingelogd? Log dan eerst uit en volg dan de bovenstaande stappen.

Goed om te weten: boekingen voor een park in het Verenigd Koninkrijk of één van de Alps Resorts zijn nooit zichtbaar in je account, die kun je altijd bekijken en betalen via bovenstaande stappen.

Boekingen met aankomst binnen 7 dagen
Mis je je boeking in je account en is je aankomst binnen 7 dagen? Dan vragen wij je om ons even te bellen, zodat we je verder kunnen helpen.

Nieuwe boekingen
Na het maken van een boeking kan het tot 30 minuten duren voordat deze zichtbaar is in je account. Wacht daarom altijd even voordat je contact met ons opneemt.

Eerdere boekingen
Eerdere boekingen (waarvan je al bent uitgecheckt) zijn tijdelijk niet zichtbaar in je account. We werken aan een oplossing en verwachten dat deze boekingen binnen ongeveer twee weken weer beschikbaar zijn. Zou je op een later moment nog eens willen kijken?

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik uitstel van betaling krijgen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. We verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden, daar kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Onze systemen zijn ingeregeld op basis van onze algemene voorwaarden. Het is hierdoor niet mogelijk betalingen uit te stellen of uitzonderingen te maken. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan wordt de boeking automatisch geannuleerd (hier kunnen kosten aan verbonden zijn).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik extra kindermeubilair (zoals een kinderbed/stoel) bijboeken?
Ja dat kan, maar dit is op basis van beschikbaarheid op het park van jouw keuze. Tijdens het maken van de boeking kun je selecteren welk kindermeubilair je wilt bijboeken. Dit kan je tot 1 dag voor aankomst via je account wijzigen. 

Voorbeelden van kindermeubilair zijn: een kinderstoel, een kinderbed of een box.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil mijn boeking annuleren. Hoe doe ik dat?
Dat kan eenvoudig via je account. Dit geldt ook voor groepsboekingen. Doorloop de volgende stappen om jouw boeking te annuleren:
- Log in en selecteer de boeking die je wilt annuleren.
- Scrol naar het kopje 'Annuleren en omboeken'.
- Hier zie je een tijdlijn waarin zichtbaar is in welke fase jij je bevind en welke kosten daaraan verbonden zitten.
- Als je wilt annuleren klik op 'Annuleringsopties'.
- Nu krijg je een scherm te zien met de kosten die het annuleren van jouw boeking meebrengen.
- Wil je annuleren? Klik links onder op 'Annuleer deze boeking'.

Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Waar kunnen we je mee helpen?

Een boeking maken Betalen & wijzigen Annuleren Landal-account & app Voor je verblijf Tijdens je verblijf Na je verblijf Giftcards & kortingen

Heb je nog vragen?

Voor informatie en boekingen kun je contact opnemen met ons Contact Center.
Verzoek doorgeven
Geef het hier snel aan ons door

Staat je wijzigingsverzoek er niet tussen?

Neem dan tijdens de openingstijden contact met ons op via +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
 
. Een van onze medewerkers helpt je graag persoonlijk verder.
Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen van 10.00 - 15.00 uur


Voor contact vanuit het buitenland, ga naar Service en Contact op landal.com

Eenvoudig zelf regelen

Dit regel je eenvoudig zelf in jouw account.
Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen van 10.00 - 15.00 uur



For contact from abroad, go to Service en Contact op landal.com. 
Kijk voor alle info in de Landal-app Handig voor en tijdens jouw verblijf

Overige info

Contactgegevens parken
Het adres en de routebeschrijving van ieder park vind je onder 'parkinfo' in het menu.

Bekijk alle parken

Pers
Op de newsroom for press and bloggers van Landal wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.
Btw en KvK-nummer
Btw Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417

Adresgegevens

Hoofdkantoor Amsterdam

Bezoekadres
Wibautstraat 133
1097 DN Amsterdam
+31 (0) 88 205 95 95
(Geopend van maandag - vrijdag van 07:00 tot 20:00 uur, niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen)
Postadres
Postbus 15307
1001 MH Amsterdam

Kantoor Zwolle

Bezoekadres
Business park Hanzeland
Koggelaan 69
8017 JN Zwolle
+31-(0)88-205 96 00
(niet voor informatie en reserveringen)
+31-(0)88-205 97 00
(voor eigenaren en bestuurders)
Postadres
Postbus 40224
8004 DE Zwolle

GmbH Trier

Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1806 700 730

Kantoor Varde

Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark

Kantoor Norwich

Bezoekadres
Seebohm House
Queen Street 2-4
NR2 4SQ Norwich
Verenigd Koninkrijk