Veelgestelde vragen

  • Heeft u afgelopen najaar een midweek- of weekendvoucher gekocht bij de HEMA bungalowweken en valt de aankomst in de periode t/m 31 maart 2020? 
    In dat geval kan de reservering kosteloos worden omgeboekt voor een andere periode op hetzelfde park. U kunt hierover contact opnemen met het Contact Center van Landal GreenParks. Meer informatie vindt u op landal.nl/coronavirus.

  • Heeft u vragen over de HEMA voorjaarsactie 2020 en nog geen boeking gemaakt met uw HEMA midweek- of weekendvoucher?
    Neem contact op met de HEMA klantenservice.

  • Heeft u al een boeking gemaakt met uw midweek- of weekendvoucher tijdens de HEMA voorjaarsactie 2020 en heeft u vragen over uw boeking bij Landal GreenParks?
    Neem contact op met het Contact Center van Landal GreenParks. Hiervoor gelden de voorwaarden van Landal GreenParks. Meer informatie vindt u op landal.nl/coronavirus.

  • Wat is de aankomstperiode bij Landal GreenParks voor deze actie?
    De aankomstperiode is van 3 april t/m 5 oktober 2020 (met uitzondering van feestdagen- en vakantieperiodes). Voor alle aankomsten geldt een beperkte beschikbaarheid en hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. 

  • Wat is de verblijfsduur van een weekend of midweek?
    Een weekend is van vrijdag t/m maandag (drie nachten). Een midweek is van maandag t/m vrijdag (vier nachten). Voor een aantal aankomsten is het ook mogelijk om een korte midweek te boeken van twee of drie nachten.

  • Waar kan ik de unieke vouchercode vinden?
    Als u de voucher online heeft aangeschaft via Hema tickets, heeft u een bevestiging van de betaling per e-mail ontvangen. In de bijlage van deze e-mail vindt u een PDF-bestand met daarin uw unieke vouchercode. Als u de voucher via een HEMA-winkel heeft aangeschaft, dan treft u de unieke vouchercode op de kassabon.

  • Ik heb een boeking gemaakt. Hoe ontvang ik de reserveringsbevestiging? 
    Heeft u alle gegevens ingevuld en verstuurd? Dan ontvangt u een reserveringsbevestiging van Landal GreenParks binnen vijf dagen op uw aangegeven e-mailadres. Uw boeking is pas definitief wanneer u de reserveringsbevestiging van uw verblijf bij Landal GreenParks per e-mail heeft ontvangen.

  • Kan ik met één voucher meerdere accommodaties reserveren? 
    Het is niet mogelijk om met één voucher meerdere accommodaties/boekingen te plaatsen. Met de voucher heeft u de mogelijkheid om eenmalig een midweek- of weekendverblijf in een 2-, 4-,5- of 6-persoonsaccommodatie te reserveren. U kunt uiteraard wel meerdere vouchers aanschaffen bij HEMA om meerdere accommodaties te reserveren.

  • Kan ik met mijn HEMA weekendvoucher een reservering maken voor een midweekverblijf?
    Het is niet mogelijk om met een weekendvoucher een reservering te maken voor een midweekverblijf. In de betalingsbevestiging die u via de HEMA heeft ontvangen, staat een unieke vouchercode vermeld die alleen geldig is voor een weekendverblijf. Deze unieke vouchercode wordt gecontroleerd door Landal GreenParks bij uw online boeking. Het is niet mogelijk om uw weekendvoucher in te wisselen voor een midweekvoucher/midweekverblijf. Let er dan ook bij uw aankoop bij HEMA op dat u voor de gewenste verblijfsduur kiest. Er vindt geen restitutie plaats.

  • Kan ik met mijn HEMA midweekvoucher een reservering maken voor een weekendverblijf?
    Het is niet mogelijk om met een midweekvoucher een reservering te maken voor een weekendverblijf. In de betalingsbevestiging die u via de HEMA heeft ontvangen, staat een unieke vouchercode vermeld die alleen geldig is voor een midweekverblijf. Deze unieke vouchercode wordt gecontroleerd door Landal GreenParks bij uw online boeking. Het is niet mogelijk om uw midweekvoucher in te wisselen voor een weekendvoucher/weekendverblijf. Let er dan ook bij uw aankoop bij HEMA op dat u voor de gewenste verblijfsduur kiest. Er vindt geen restitutie plaats.

  • Ik heb meerdere vouchers aangeschaft, kan ik dan voor al deze vouchers één keer een online boeking indienen? 
    Als u meerdere vouchers wilt verzilveren voor diverse aankomstdata en parken, dan kunt u voor iedere voucher een nieuwe online boeking indienen.

  • Ik heb een weekend- en midweekvoucher aangeschaft om één week aaneengesloten te kunnen verblijven. Hoe kan ik mijn online boeking plaatsen? 
    U kunt geen combinatie maken van een midweek- en weekendvoucher.
  • Ik heb meerdere vouchers aangeschaft, omdat ik met meer dan 6 personen wil verblijven bij Landal GreenParks. Hoe kan ik dan een online boeking maken?
    Het maximaal aantal personen per accommodatie is 6. Als u met meer dan 6 personen een weekend- of midweekverblijf wilt boeken bij Landal GreenParks, kunt u meerdere vouchers aanschaffen bij HEMA. Als u meerdere vouchers wilt verzilveren, dan kunt u voor iedere voucher een nieuwe online boeking indienen. 

  • Ik wil graag Landal Vennenbos reserveren voor een weekend, kan dat?
    Nee, Landal Vennenbos is alleen te reserveren met een midweekvoucher voor een verblijf van een midweek.
  • Kan ik arrangementen en extra’s bij mijn verblijf bijboeken? 
    Bij Landal GreenParks kunt u allerlei arrangementen en extra’s bijboeken om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Bij een online boeking kunt u de extra’s toevoegen aan uw boeking. Op www.landal.nl/arrangementen vind u meer informatie over onze arrangementen en extra’s.

  • Kan ik mijn verblijf verlengen?
    Bent u in het bezit van een tweede voucher? Op basis van beschikbaarheid kunt u uw verblijf verlengen met een tweede voucher. U kunt ook een verblijf verlengen tegen het reguliere tarief. Hier dient u een aparte reservering voor te maken, waarvoor u contact kunt opnemen met het Contact Center van Landal GreenParks via 0900-8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Kan ik mijn verblijf wijzigen van aankomstperiode? 
    Nee, uw verblijf kan niet gewijzigd worden van park, type en/of datum.

  • Kan ik mijn verblijf annuleren? Ontvang ik het aankoopbedrag retour?
    Bij annulering of no-show zal geen restitutie plaats vinden. U kunt uw verblijf dus niet kosteloos annuleren, de annuleringskosten zijn 100%.

  • Wat is er allemaal te doen op en rondom de parken?
    Klik hier voor meer informatie over de deelnemende parken.

  • Vanaf hoe laat kan ik inchecken?
    Vanaf 15.00 uur op de aankomstdag.

  • Hoe laat moet ik uitgecheckt zijn?
    Voor 10.30 uur op de vertrekdag. 

  • Uit welke parken kan ik kiezen?
    Uit ale deelnemende parken in Nederland: Landal Aelderholt, Coldenhove, De Lommerbergen, Heideheuvel, Heihaas, Het Vennenbos, Hoog Vaals, Landgoed De Hellendoornse Berg, Landgoed 't Loo, Miggelenberg, Orveltermarke, Rabbit Hill en Twenhaarsveld. In Duitsland: Landal Dwergter Sand, Hochwald, Mont Royal, Salztal Paradies, Sonnenberg, Warsberg, Winterberg en Wirfttal. In België: Landal Mooi Zutendaal en Landal Village l'Eau d'Heure.

  • Mag ik mijn huisdier meenemen?
    Per accommodatie zijn één of twee huisdieren toegestaan. Wanneer u uw huisdier mee wilt brengen, dient u dit bij uw reservering aan te geven. Houd er rekening mee dat de beschikbaarheid voor huisdiertoegankelijke accommodaties beperkt is en de mogelijkheden per park en accommodatietype kan variëren. Kijk voor  de parken en meer informatie op www.landal.nl/huisdier.

  • Wat zijn de kosten voor het meenemen van huisdieren?
    De kosten voor een verblijf van een huisdier zijn € 5,75 per dier per nacht, gekooide huisdieren zijn gratis. Wanneer u uw huisdier mee wilt brengen, dient u dit bij uw reservering aan te geven.

  • Is er standaard een kinderstoel en -bed in de accommodatie aanwezig? 
    Er is standaard een kinderbed en een kinderstoel aanwezig in de accommodatie. Het is in dit accommodatietype niet mogelijk om een kinderbed te plaatsen. Voor een aantal accommodaties van het type 2AM op Landal De Lommerbergen is een kinderbed ook niet mogelijk. Indien u een accommodatie van het type 2AM op Landal De Lommerbergen met kinderbed wilt reserveren, dan kunt u dit selecteren als voorkeur bij het plaatsen van uw online boeking, tegen voorkeurskosten van € 25. Voor vragen kunt telefonisch contact op te nemen via tel 0900-8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Voor welke leeftijd is er een kinderbed en is er een toeslag?
    Een kinderbed is een bed voor kinderen tot 3 jaar (0 t/m 2 jaar). Een kinderbed kan een campingbed of houten kinderbed betreffen. Dit is afhankelijk van het park. Aan één kinderbed zijn geen kosten verbonden, hier hoeft u dus niet voor bij te betalen. Geef bij de online boeking aan of u gebruik wilt maken van een kinderbed.

  • Is er een mogelijkheid om een extra kinderbed en/of kinderstoel te reserveren?
    Op een groot aantal parken is het mogelijk om een kinderbed (€ 12,50 inclusief kinderbedlinnen) te reserveren. U kunt eventueel ook een tweede kinderstoel reserveren, tegen € 5,50 aan kosten.