Veelgestelde vragen

Parken en campings
  • Wat zijn de aankomst- en vertrektijden voor campings?

    Een campingplaats kunt u vanaf 13.00 uur betrekken en op de vertrekdag dient u de plaats vóór 12.00 uur vrijgemaakt te hebben. Tegen betaling kunt u tot 18.00 uur op de campingplaats blijven, mits deze niet opnieuw verhuurd is. Informeer hiernaar op de dag van vertrek voor 12.00 uur.

  • Waar kan ik de campingplattegronden vinden?

    De plattegronden van de campings kunt u vinden op de parkpagina's van de betreffende camping. In het grote hoofdbeeld op elke pagina ziet u de button 'Plattegrond' staan.

  • Naar welke campings kan ik een huisdier meenemen?

    Op de meeste campings zijn één of twee huisdieren toegestaan. Voor huisdieren geldt een toeslag van € 5,25 per nacht. Geef meteen bij uw reservering aan dat u een huisdier meeneemt. Er gelden wel enkele regels met betrekking tot huisdieren bij Landal GreenParks. Deze kunt u nalezen in de Algemene Voorwaarden. Op Camping Rabbit Hill (Gelderland, Veluwe) zijn GEEN huisdieren toegestaan.

Meer vragen
Wijzigen en annuleren
  • Ik wil mijn reisdata wijzigen. Kan dat?

    Als uw aankomstdatum (nog) niet binnen 28 dagen vanaf vandaag valt, kunt u uw reisdata nog aanpassen. Voor reserveringen met een aankomstdatum binnen 28 dagen is het helaas niet mogelijk om reisdata te wijzigen.

  • Ik wil graag mijn reservering annuleren. Hoe doe ik dat?

    Dat kan eenvoudig online via het annuleringsformulier. Let op: voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van uw aankomstdatum en het moment van reserveren, kosten in rekening brengen: wanneer uw aankomstdatum binnen 28 dagen is, moeten wij helaas de gehele reissom in rekening brengen. Wanneer uw aankomstdag NIET binnen 28 dagen is én u uw vakantie 14 dagen of korter geleden heeft geboekt, is annuleren gratis. Wanneer uw aankomstdag NIET binnen 28 dagen is én u uw vakantie langer dan 14 dagen geleden geboekt, brengen wij 30% van de totale reissom in rekening.

    Let op: door te annuleren vraagt u géén recreatie-voucher aan: u ontvangt een recreatie-voucher als u een verblijf heeft geboekt op een moment dat een park gesloten is. Hier hoeft u zelf niets voor te doen, u ontvangt vanzelf een e-mail van ons met de recreatie-voucher.

  • Hoeveel van mijn reissom krijg ik terug als ik nu annuleer?

    Alleen als op het moment van annuleren uw aankomstdatum (nog) niet binnen 28 dagen valt komt u  in aanmerking om (een deel van) uw reissom terug te krijgen. Op basis van hoeveel dagen geleden u heeft gereserveerd, wordt vervolgens bepaald hoeveel u van de reissom terugkrijgt: annuleert u binnen 14 dagen na het maken van uw reservering, dan krijgt u 100% van de reissom terug. Annuleert u later dan 14 dagen na het maken van de reservering, dan krijgt u 70% van de reissom terug. In geval van annulering van een reservering  met een aankomstdatum binnen 28 dagen, komt u helaas niet in aanmerking voor terugbetaling.

Meer vragen
Recreatie-voucher
  • Ik heb alleen mijn eerste termijn betaald. Wat gebeurt er met mijn tweede termijnbetaling als mijn boeking wordt geannuleerd?

    Indien het park gesloten is op uw aankomstdatum wordt uw tweede termijnbetaling geannuleerd. U ontvangt een recreatie-voucher ter waarde van het reeds betaalde bedrag.

  • Ik heb geboekt via een reisbureau. Kan ik ook een recreatie-voucher ontvangen?

    Als u uw boeking heeft gemaakt via een reisbureau gelden er aangepaste voorwaarden voor de recreatie-voucher. Voor meer informatie vragen wij u contact op te nemen met het reisbureau waar u heeft geboekt.

  • Wat is een recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher is een online betaalmiddel om een nieuwe boeking te maken via onze website. We hebben de recreatie-voucher geïntroduceerd, omdat we veel aanvragen voor omboekingen hebben ontvangen. We begrijpen dat het voor u mogelijk lastig is om direct een keuze te maken voor een nieuwe periode en/of park. Met de recreatie-voucher hebben we het voor u mogelijk gemaakt om op een later moment een nieuw verblijf te boeken.

Meer vragen
Reserveren en betalen Meer vragen
Aankomst en verblijf
  • Ik ben mijn nachtregistratieformulier kwijt. Wat moet ik doen?

    Het nachtregistratieformulier ontvangt u bij uw reserveringsbevestiging. U kunt het nachtregistratieformulier ook downloaden op de website.

  • Ik heb geen vakantiemagazine ontvangen?

    Onze organisatie heeft besloten geen Vakantiemagazines meer uit te sturen per post. In de afgelopen jaren zoeken en vinden onze gasten alle informatie over hun aankomend verblijf bij Landal GreenParks steeds vaker online. Als organisatie willen wij duurzaam en betrokken ondernemen en een positieve bijdrage leveren aan de natuur en onze leefomgeving. Daarom stappen wij bewust af van het maken en versturen van Vakantiemagazines en dragen we zo bij aan het op een duurzame en betrokken manier bereiken van onze organisatiedoelen. Laat u online via de Landal GreenParks website of App inspireren over uw aankomend verblijf.

  • Kan ik extra kindermeubilair bijboeken?

    U kunt uiteraard (extra) kindermeubilair bijboeken, indien dit mogelijk is op het park van uw keuze.

    • Kinderbed inclusief kinderbedlinnen *
    • Kinderstoel
    • Kinderbox € 5,95
    *Op Landal Resort Maria Alm € 15
    U kunt online aangeven in het reserveringsproces bij 'extra's' wat u aan extra kindermeubilair wilt bij boeken. Natuurlijk kunt u ook telefonisch doorgeven wat u extra wenst te reserveren.

Meer vragen
Mijn Landal account
  • Hoe maak ik een account aan?

    U kunt eenvoudig een account aanmaken via de website. Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'. Vul uw gegevens in en klik op 'Aanmelden'. U ontvangt een e-mail om uw account te bevestigen.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

    U kunt een nieuw wachtwoord aanmaken als u op 'Wachtwoord vergeten' op onze website klikt. Ga naar de inlogpagina en klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten'. 

  • Waar zie ik de status van mijn betaling?

    Vanuit uw reserveringsbevestiging kunt u online uw reservering bekijken. Onder 'Betaalinformatie' vindt u de actuele status van uw betaling(en). 

Meer vragen
Giftcard
  • Wat is de Reis Cadeau kaart?

    De Reis Cadeau kaart is een giftcard die in diverse verkooppunten in Nederland en online besteld kan worden. Deze cadeaukaart is o.a. te verzilveren bij online reserveringen van Landal GreenParks.

  • Hoe weet ik of mijn betaling correct ontvangen is?

    U ontvangt van ons een bevestigingsmail over uw bestelling. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Kijkt u dan eerst of deze e-mail in uw ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval dan vragen wij u contact op te nemen met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt?

    Kunt u geen giftcard bestellen omdat uw betaling niet lukt dan vragen wij contact op te nemen met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Wij helpen u graag verder.

Meer vragen
Overige onderwerpen Meer vragen
Regel het snel zelf In uw account heeft u de meest recente reservering(en) bij de hand. Bekijk de reserveringsdetails en gegevens van uw reigezelschap.

Download de Landal GreenParks App

Met de app heeft u actuele en nuttige informatie voor uw verblijf snel en gemakkelijk bij de hand. De parkplattegrond, het activiteiten overzicht en leuke tips om te doen in de omgeving staan in de app.

Overige info

Contact Center

Voor informatie en reserveringen kunt u contact opnemen met ons Contact Center via:

 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten)

Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 08.00 - 20.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen 10.00 - 15.00 uur

Voor contact vanuit België, ga naar Help op landal.be

Contactgegevens parken

Het adres en de routebeschrijving van ieder park vindt u onder 'praktische info' in het menu.
Alle parken

Pers

Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.

BTW en KvK-nummer

BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417

Adresgegevens

Hoofdkantoor Den Haag

Bezoekadres
Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
+31-(0)70-300 35 35 (niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen)

Postadres
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag

Kantoor Zwolle

Bezoekadres
Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle
+31-(0)88-205 96 00 (niet voor informatie en reserveringen)
+31-(0)88-205 97 00 (voor eigenaren en bestuurders) 

Postadres
Postbus 40224
8004 DE Zwolle

GmbH Trier

Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1806 700 730

Kantoor Varde
Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark