Regel het eenvoudig en snel zelf Bekijk en/of wijzig de details van je reservering en reisgezelschap. Voeg zelf nieuwe reisgenoten toe of extra's zoals een handdoekenpakket of een ontbijtarrangement. Ook kun je hier zelf je reservering annuleren.

Veelgestelde vragen

Coronavirus & Recreatie-voucher
  • Moet ik nog reserveren voor het zwembad, indoorspeelparadijs of de bowlingbaan?

    Vanaf 25 september 2021 wordt er geen maximale capaciteit meer gehanteerd op de parken. Dit betekent dat je niet meer hoeft te reserveren om gebruik te maken van het zwembad, de bowlingbaan, het indoorspeelparadijs of een van onze andere faciliteiten.

     

  • Hoe verplaats of annuleer ik mijn verblijf?

    In veel gevallen kun je jouw verblijf verplaatsen naar een andere datum. Neem hiervoor contact op met het Contact Center. Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus, hebben we een aanpassing gedaan in onze voorwaarden. Kijk voor de mogelijkheden rondom omboeken in de Algemene Voorwaarden die voor jou van toepassing zijn. Dit hangt af van de datum waarop je jouw boeking hebt gemaakt.

    Annuleren

    Wil je jouw geplande verblijf liever annuleren? Dat kan eenvoudig via MijnLandal-account. Log in en klik op de reservering die je wilt annuleren, de rest wijst zich vanzelf.

    Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten. Na 14 dagen zijn er wel kosten verbonden aan het annuleren. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. We raden je aan om een annuleringsverzekering af te sluiten.

    Let op: door te annuleren vraag je géén recreatie-voucher aan: als je recht hebt op een recreatievoucher sturen wij je een e-mail.

    Uitzonderingen
    • Bovenstaande voorwaarden gelden niet als je een verblijf hebt geboekt met een Hema-voucher. Neem in dat geval telefonisch contact op met het Contact Center.
    • Wil je een zakelijke reservering via Landal Business Line annuleren? Neem dan telefonisch contact op met de afdeling Landal Business Line.
    • Boekingen gemaakt met Air Miles kun je annuleren, maar helaas is het in dat geval niet mogelijk om jouw gespaarde Air Miles-punten terug te ontvangen.

  • Ik heb een (zakelijke) boeking gemaakt via Landal Business Line. Kan ik deze ook omboeken of annuleren in verband met het coronavirus?

    Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus, hebben we aanpassingen gedaan in onze zakelijke voorwaarden. Wij willen je vragen contact met ons op te nemen via businessline@landal.nl, zodat wij je kunnen laten weten wat de mogelijkheden zijn voor het omboeken of annuleren van je reservering. Vermeld in je e-mail s.v.p. je reserveringsnummer en aankomstdatum. Voor de laatste informatie kun je ook terecht op onze website, www.landalbusinessline.nl.

Meer vragen
Parken en campings
  • Welk soort kampeerplaatsen bieden de campings aan?

    De campings van Landal GreenParks bieden zowel losse campingplaatsen aan als luxe stacaravans (ingerichte verhuuraccommodaties). Deze zijn volledig ingericht en verbruik van water, electriciteit en/of verwarming zijn in de huurprijs meeberekend.

    Er zijn verschillende typen campingplaatsen:

    • Natuurplaatsen zonder elektra (m.u.v. Esonstad; één aansluitpunt per vier plaatsen)
    • Basisplaatsen met elektra
    • Comfortplaatsen met elektra, afvalwateraansluiting en kraantje
    • Camperplaatsen

  • Naar welke campings kan ik een huisdier meenemen?

    Op de meeste campings zijn één of twee huisdieren toegestaan. Voor huisdieren geldt een toeslag van € 5,25 per nacht. Geef meteen bij je reservering aan dat je een huisdier meeneemt. Er gelden wel enkele regels met betrekking tot huisdieren bij Landal GreenParks. Deze kun je nalezen in de Algemene Voorwaarden. Op Camping Rabbit Hill (Gelderland, Veluwe) zijn GEEN huisdieren toegestaan.

  • Over welke faciliteiten beschikken de campings?

    Vanzelfsprekend kun je gebruik maken van alle parkfaciliteiten van het park. Kijk bij de campinginformatie van elke camping welke faciliteiten aanwezig zijn. 

Meer vragen
Wijzigen en annuleren
  • Ik wil mijn reisdata wijzigen. Kan dat?

    Als de aankomstdatum (nog) niet binnen 28 dagen vanaf vandaag valt, kunt je jouw reisdata nog aanpassen. Je kunt hiervoor contact opnemen met ons Contact Center via: 0900 – 8842. Wij helpen je graag persoonlijk verder. De huursom van de boeking blijft gelijk of wordt hoger. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaalt je het verschil extra.

    Voor reserveringen met een aankomstdatum binnen 28 dagen is het helaas niet mogelijk om reisdata te wijzigen.

  • Ik wil graag mijn reservering annuleren. Hoe doe ik dat?

    Dat kan eenvoudig via je MijnLandal-account. Log in en klik op de reservering die je wilt annuleren, de rest wijst vanzelf. Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.

    Let op: door te annuleren vraag je géén recreatie-voucher aan. Als je een verblijf hebt geboekt op een moment dat een park gesloten is, ontvangt je wél een recreatie-voucher. Hier hoef je zelf niets voor te doen, je ontvangt vanzelf een e-mail van ons met de recreatie-voucher.

  • Hoeveel van mijn reissom krijg ik terug als ik nu annuleer?

    Als op het moment van annuleren de aankomstdatum niet binnen 30 dagen valt kom je in aanmerking voor een (gedeeltelijke) terugbetaling. Op basis van hoeveel dagen geleden je hebt geboekt, wordt vervolgens bepaald hoeveel je van de reissom terugkrijgt:
    - Annuleer je binnen 14 dagen na het maken van je reservering, dan krijg je 100% van de reissom terug.
    - Annuleer je later dan 14 dagen na het maken van je reservering, dan krijg je 70% van de reissom terug.

    In geval van annulering van een reservering met een aankomstdatum binnen 30 dagen, kom je helaas niet in aanmerking voor terugbetaling. Je betaalt dan 100% van de reissom. 

Meer vragen
Reserveren en betalen
  • Ik heb een giftcard of een voucher hoe kan ik hiermee betalen?

    Gebruik je giftcard of recreatie-voucher als betaalmiddel tijdens het maken van een nieuwe boeking op onze website of na het plaatsen van een boeking in jouw persoonlijke Mijn-Landalaccount. Je kunt hem ook inwisselen op een van onze parken. Als de waarde van de giftcard of voucher lager is dan de reissom, kun je het restant betalen met iDeal of met je creditcard. 

  • Ik heb een herinnering of aanmaning ontvangen. Wat moet ik doen?

    Als je inmiddels al hebt betaald, dan kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Als je nog niet hebt betaald, dan vragen we je om te betalen binnen de gestelde betaaltermijn. Wij kunnen hier geen uitzonderingen op maken. Als je niet betaalt binnen de gestelde termijn, moeten wij helaas jouw reservering annuleren.

  • De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening. Wat nu?

    Vervelend als dit het geval is. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen terug op je rekening. Je hoeft hiervoor geen contact met ons op te nemen.

Meer vragen
Aankomst, verblijf en vertrek
  • Wat wordt er van mij verwacht voordat ik uitcheck?

    Op je vertrekdag vragen we je om de accommodatie bezemschoon achter te laten en de vaatwasser uit te ruimen. Daarnaast om het bedlinnen in de waszak in de gang te zetten en jouw afval naar de afvalcontainers te brengen. Heb je de open haard gebruikt? Fijn als je de aslade leegt in de vuilnisbak (liever de stofzuiger hier niet voor gebruiken). 

  • Hoe laat moet ik mijn accommodatie verlaten?

    Je kunt de accommodatie op de dag van vertrek tot 10.30 uur gebruiken. Wij vragen je om uiterlijk 10.30 uur de sleutels van de accommodatie in te leveren bij de receptie.

  • Kan ik mijn elektrische auto op het park opladen?

    Op de meeste parken bevindt zich een laadpaal, waar twee auto’s tegelijkertijd opgeladen kunnen worden. Bekijk onder het kopje ‘praktisch’ op de parkpagina van het betreffende park om erachter te komen of er bij jouw geboekte verblijf een laadpaal aanwezig is. 

Meer vragen
Mijn Landal account
  • Waar zie ik de status van mijn betaling?

    Vanuit de reserveringsbevestiging kun je online jouw reservering bekijken. Onder 'Betaalinformatie' vind je de actuele status van jouw betaling(en). 

  • Ik heb geen verificatiemail ontvangen om mijn account te bevestigen, wat nu?

    Het kan enkele minuten duren voordat je de mail ontvangt. Zoek na een aantal minuten nog eens rustig door de mailbox en kijk ook in je spam-folder. 
    Nog steeds geen mail gevonden? Probeer nog eens je account aan te maken en kijk goed of je geen spelfouten hebt gemaakt bij het invullen van je e-mailadres. Neem contact met ons op als je alles hebt geprobeerd zonder succes. 

  • Er is storing bij Mijn Landal. Wat nu?

    In het geval van storing, is het aan te raden om op een later tijdstip van de dag of op de volgende dag opnieuw te proberen om in te loggen in je account. Wij doen in de tussentijd ons uiterste best om de storing zo snel mogelijk op te lossen. 

Meer vragen
Giftcard
  • Wat is de Reis Cadeau kaart?

    De Reis Cadeau kaart is een giftcard die in diverse verkooppunten in Nederland en online besteld kan worden. Deze cadeaukaart is o.a. te verzilveren bij online reserveringen van Landal GreenParks.

  • Hoe weet ik of mijn betaling correct ontvangen is?

    Je ontvangt van ons een bevestigingsmail over jouw bestelling. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan eerst of deze e-mail in je ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval dan vragen wij je contact op te nemen met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Kan ik na het maken van een boeking betalen met een Landal giftcard?

    Onder “Mijn reservering” kun je jouw reservering bekijken en jouw betaalinformatie opvragen. Hier kun je direct jouw openstaande factuur betalen met de Landal Giftcard. Als er na het verzilveren van de giftcard nog een openstaande post is, vragen wij je de restbetaling direct te voldoen. Ga naar je account om jouw boeking te bekijken.

    Let op: De Landal giftcard is alleen in te wisselen bij het betalen van een boeking. Het is niet mogelijk de Landal giftcard te gebruiken tijdens het verblijf op het park.

Meer vragen
Tijdelijke woonruimte
  • Ben ik verplicht bedlinnen af te nemen bij een verblijf? 

    Bedlinnen is een verplichte afname bij Landal GreenParks. De kosten hiervoor bedragen in 2020 € 8,95 p.p. per verblijf en indien relevant kinderbedlinnen € 7,50 p.p. per kind per verblijf. Indien een kinderbed niet standaard in de bungalow is opgenomen, betaalt men extra huur voor het kinderbedje.

  • Hoe zijn de prijzen opgebouwd?

    De prijzen van de reserveringen bestaan uit een deel huurkosten en een deel verplicht bijkomende kosten.

    Bij de huurprijs is inbegrepen:

    • Schoonmaakkosten
    • Elektriciteit, gas, water en verwarming (bij normaal verbruik; verbruiksafhankelijke kosten voor nutsvoorzieningen op de parken in Denemarken)
    • Het eerste kinderbedje en kinderstoel, indien standaard aanwezig in de bungalow
    • Toegang tot de faciliteiten op het park
    • BTW
    Niet bij de huurprijs inbegrepen zijn de verplichte bijkomende kosten:
    • Reserveringskosten
    • Bedlinnen en indien relevant kinderbedlinnen. Indien een kinderbed niet standaard in de bungalow is opgenomen betaalt men extra huur voor het kinderbedje.
    • Toeristenbelasting
    Bij een zakelijk lange termijn verblijf (meer dan vier weken) komen hier nog de volgende verplichte kosten bij:
    • Eindschoonmaak
    • Wekelijkse wissel bedlinnen
    • Wekelijkse schoonmaak sanitair en badkamer

  • Ik wil een lang verblijf reserveren op een van jullie parken, hoe gaat dit in zijn werk?

    Wanneer je jouw wensen voor het lang verblijf aan ons kenbaar maakt (gewenst park, gewenste periode en aantal personen), sturen wij je een prijsvoorstel per mail. Bij akkoord ontvangen wij graag je adres- en contactgegevens zodat wij de overeenkomst voor je kunnen opstellen. Na het toesturen van de overeenkomst staat de bungalow tijdelijk voor je in optie. Zodra wij de getekende overeenkomst van je retour hebben ontvangen, zetten wij deze optie om in een definitieve reservering. Je ontvangt binnen enkele dagen van ons de factuur per email met daarop verschillende betaaltermijnen. De aanbetaling (eerste termijn) dient binnen twee weken na ondertekening betaald te zijn, het restbedrag wordt verdeeld over verschillende betaaltermijnen. Wanneer de aankomstdatum van het verblijf binnen vier weken plaatsvindt, gerekend vanaf de boekingsdatum, dient ook het eerste vier wekelijkse termijnbedrag aanbetaald te worden. Landal Business Line hanteert een opzegtermijn van vier weken. Uiteraard kun je alle voorwaarden nog eens rustig doorlezen in de overeenkomst die wij je toezenden wanneer je een lang verblijf wilt reserveren.

Meer vragen
Overige onderwerpen Meer vragen

Download de Landal GreenParks App

Met de app heb je actuele en nuttige informatie voor uw verblijf snel en gemakkelijk bij de hand. De parkplattegrond, het activiteiten overzicht en leuke tips om te doen in de omgeving staan in de app.

Overige info

Contact Center

Voor informatie en reserveringen kun je contact opnemen met ons Contact Center via:

 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten)

Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 08.00 - 20.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen 10.00 - 15.00 uur

Voor contact vanuit België, ga naar Help op landal.be

Contactgegevens parken

Het adres en de routebeschrijving van ieder park vind je onder 'praktische info' in het menu.
Alle parken

Pers

Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.

BTW en KvK-nummer

BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417

Dormio Resort Eifeler Tor

Voor het maken van een nieuwe boeking of een vraag over een bestaande boeking bij het park Dormio Resort Eifeler Tor, kun je telefonisch contact met ons opnemen via +31703003522.
De openingstijden wijken af van de Landal tijden, namelijk:
Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 17.00 uur
Zaterdag en zondag: 10.00 - 15.00 uur
Feestdagen: gesloten

 

Adresgegevens

Hoofdkantoor Den Haag

Bezoekadres
Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
+31-(0)70-300 35 35 (niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen)

Postadres
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag

Kantoor Zwolle

Bezoekadres
Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle
+31-(0)88-205 96 00 (niet voor informatie en reserveringen)
+31-(0)88-205 97 00 (voor eigenaren en bestuurders) 

Postadres
Postbus 40224
8004 DE Zwolle

GmbH Trier

Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1806 700 730

Kantoor Varde
Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark
Heb je nog vragen?