Veelgestelde vragen

Parken en campings Meer vragen
Reserveren en betalen
  • Hoeveel accommodaties kan ik reserveren?

    U kunt via de site maximaal 4 accommodaties boeken. U kunt voor het boeken van meerdere bungalows ook telefonisch reserveren via het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Dan kunt u tot 9 bungalows tegelijk reserveren. Voor reserveringen boven de 9 bungalows kunt u terecht bij de Business Line. Het telefoonnummer van deze afdeling is  +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).

  • Ik heb nog geen bevestigingspapieren ontvangen. Wat moet ik doen?

    Indien Landal GreenParks uw reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks u per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dient u direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk doorgegeven te worden aan Landal GreenParks.
     
    Bent u binnen 3 dagen na het maken van de reservering niet in het bezit van een reserveringsbevestiging/factuur, checkt u dan eerst uw postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet in te vinden? Dan dient u direct contact op te nemen met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Maakt u hiervan geen melding, dan kan geen aanspraak meer worden gemaakt op uw reservering. Controleer met de Contact Center medewerker altijd of uw e-mailadres correct is.

  • Krijg ik na mijn betaling een betalingsbevestiging?

    Als u vanuit “Mijn reservering” betaald heeft via iDeal, PayPal of Credit Card, ontvangt u een betalingsbevestiging via e-mail.
    Als u betaald heeft via een elektronische overboeking, ontvangt u géén betalingsbevestiging.

    U kunt uw reservering online bekijken via uw reserveringsbevestiging. Ook kunt u uw reservering bekijken in uw account. Log in en voeg direct uw reservering toe. Uw reserveringsnummer vindt u in uw reserveringsbevestiging, die u heeft ontvangen per e-mail.

    Wanneer u nog niet heeft betaald ontvangt u een bericht van ons.

    Helaas is het nog niet mogelijk om groepsboekingen online te bekijken en online te betalen.

Meer vragen
Aankomst en verblijf
  • Ik ben mijn nachtregistratieformulier kwijt. Wat moet ik doen?

    Het nachtregistratieformulier ontvangt u bij uw reserveringsbevestiging. U kunt het nachtregistratieformulier ook downloaden op de website.

  • Ik heb geen vakantiemagazine ontvangen?

    Onze organisatie heeft besloten geen Vakantiemagazines meer uit te sturen per post. In de afgelopen jaren zoeken en vinden onze gasten alle informatie over hun aankomend verblijf bij Landal GreenParks steeds vaker online. Als organisatie willen wij duurzaam en betrokken ondernemen en een positieve bijdrage leveren aan de natuur en onze leefomgeving. Daarom stappen wij bewust af van het maken en versturen van Vakantiemagazines en dragen we zo bij aan het op een duurzame en betrokken manier bereiken van onze organisatiedoelen. Laat u online via de Landal GreenParks website of App inspireren over uw aankomend verblijf.

  • Kan ik extra kindermeubilair bijboeken?

    U kunt uiteraard (extra) kindermeubilair bijboeken, indien dit mogelijk is op het park van uw keuze.

    • Kinderbed inclusief kinderbedlinnen *
    • Kinderstoel
    • Kinderbox € 5,95
    *Op Landal Resort Maria Alm € 15
    U kunt online aangeven in het reserveringsproces bij 'extra's' wat u aan extra kindermeubilair wilt bij boeken. Natuurlijk kunt u ook telefonisch doorgeven wat u extra wenst te reserveren.

Meer vragen
Mijn Landal account
  • Hoe maak ik een account aan?

    U kunt eenvoudig een account aanmaken via de website. Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'. Vul uw gegevens in en klik op 'Aanmelden'. U ontvangt een e-mail om uw account te bevestigen.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

    U kunt een nieuw wachtwoord aanmaken als u op 'Wachtwoord vergeten' op onze website klikt. Ga naar de inlogpagina en klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten'. 

  • Waar zie ik de status van mijn betaling?

    Vanuit uw reserveringsbevestiging kunt u online uw reservering bekijken. Onder 'Betaalinformatie' vindt u de actuele status van uw betaling(en). 

Meer vragen
Giftcard
  • Hoelang is mijn Landal Giftcard geldig?

    De Landal Giftcard is 3 jaar geldig nadat u deze heeft geactiveerd. Dit kunt u zelf gemakkelijk en snel doen met de activatiecode die u via e-mail ontvangt. Klik op Giftcard activeren en voer uw giftcard nummer en activatiecode in.

  • Is het mogelijk om een cadeau verpakking te ontvangen?

    Het is niet mogelijk om uw giftcard in een cadeau verpakking te ontvangen. Wanneer u een giftcard besteld die u per post ontvangt is de kaart verpakt in een leaflet en wordt deze samen met een begeleidende brief verstuurd in een envelop.

  • Hoe weet ik of mijn betaling correct ontvangen is?

    U ontvangt van ons een bevestigingsmail over uw bestelling. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Kijkt u dan eerst of deze e-mail in uw ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval dan vragen wij u contact op te nemen met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

Meer vragen
Overige onderwerpen Meer vragen
Regel het snel zelf In uw account heeft u de meest recente reservering(en) bij de hand. Bekijk de reserveringsdetails en gegevens van uw reigezelschap.

Download de Landal GreenParks App

Met de app heeft u actuele en nuttige informatie voor uw verblijf snel en gemakkelijk bij de hand. De parkplattegrond, het activiteiten overzicht en leuke tips om te doen in de omgeving staan in de app.

Overige info

Contact Center

Voor informatie en reserveringen kunt u contact opnemen met ons Contact Center via:

 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten)

Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 08.00 - 20.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen 10.00 - 15.00 uur

Contactgegevens parken

Het adres en de routebeschrijving van ieder park vindt u onder 'praktische info' in het menu.
Alle parken

Pers

Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.

BTW en KvK-nummer

BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417

Adresgegevens

Hoofdkantoor Den Haag

Bezoekadres
Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
+31-(0)70-300 35 35 (niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen)

Postadres
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag

Kantoor Zwolle

Bezoekadres
Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle
+31-(0)88-205 96 00
+31-(0)88-205 97 00 (voor eigenaren en bestuurders) 

Postadres
Postbus 40224
8004 DE Zwolle

Inkoop
operations@landal.com

GmbH Trier

Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1805 700 730 (niet voor informatie en reserveringen)

Kantoor Varde
Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark
Heeft u nog vragen?