Regel het eenvoudig en snel zelf

Reservering bekijken
Reservering annuleren
Extra's toevoegen
Reisgezelschap wijzigen
Reservering betalen
Account aanmaken

Top 5 vragen

Kan ik mijn huisdier(en) meenemen?
Leuk dat je je huisdier mee wilt nemen op vakantie, op bijna alle parken is dit mogelijk. Er zijn 1 of 2 huisdieren welkom per accommodatie. Voor honden hebben we zelfs speciale hondenbungalows! Als je zoekt naar een accommodatie of park, kun je bij de filters aangeven 'huisdieren toegestaan'. Deze filter vind je onder 'speciale accommodaties'. Je ziet dan de accommodaties/parken die beschikbaar zijn voor de door jou opgegeven datum. Als je het park gaat boeken, kun je in de winkelmand aangeven hoeveel huisdieren je meeneemt. We voegen je huisdieren dan toe aan je boeking en passen de prijs hier op aan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hebben jullie ook vuurwerkvrije parken?
Ja, als je op een park wilt verblijven waar geen vuurwerk wordt afgestoken, kun je oud & nieuw vieren op speciale vuurwerkvrije parken*. Handig als je bijv. een bange viervoeter hebt of als je de feestdagen rustig wilt vieren, zonder geknal. Op andere parken mag er tijdens de jaarwisseling wel vuurwerk worden afgestoken. 

*Geluiden uit de omgeving kunnen we niet uitsluiten.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn handdoeken en bedlinnen inbegrepen?
Voor bedlinnen betaal je een extra bedrag bovenop de huur van de accommodatie, dit neem je standaard bij ons af. Bedlinnen kun je niet annuleren. Het bedlinnenpakket bestaat uit een overtrek voor de dekbedden, kussens en het matras. De prijs die we hiervoor rekenen is afhankelijk van je reisgezelschap, dit vind je terug in je account. Bij onze luxe en extra luxe accommodaties zijn de bedden al opgemaakt. Heb je geen luxe accommodatie geboekt maar wil je wel opgemaakte bedden? Dit kun je bijboeken in je account onder extra’s, een fijne start van de vakantie! Handdoeken zijn niet standaard inbegrepen bij je boeking, maar dit kun je wel toevoegen aan je boeking onder extra's. Per besteld handdoekenpakket ontvang je 2 handdoeken. Als je dus 1 pakket toevoegt, ontvang je 2 handdoeken. Bestel je 2 pakketten, dan leggen we 4 handdoeken klaar.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik gratis gebruikmaken van wifi op jullie parken?
Ja, in je geboekte accommodatie én op het gehele park kun je gratis gebruikmaken van wifi! Het verschilt per park hoe je verbinding moet maken. Ga via de Landal-app naar ‘Park’ en kies voor  ‘Contact met de receptie’, daar vind je meer info. Ben je op het park en heb je vragen over het inloggen? Neem dan contact op met de parkreceptie.

Uitzonderingen

Op de parken Landal Villapark Livingstone en Nieuwvliet-Bad en Brandnertal bieden we geen gratis wifi aan. Hier kun je via je account of via de parkreceptie tegen betaling wifi bijboeken. Op vakantiepark Piperdam en glamping Neufchâteau kun je gebruikmaken van wifi op centrale plekken, zoals de receptie en restaurants, maar niet in de accommodaties.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een verblijf geboekt en wil de reisdata, accommodatie of de periode wijzigen van mijn geboekte verblijf. Kan dat?
Ja, dit kan als de aankomstdatum van je verblijf niet binnen de komende 28 dagen valt. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). We helpen je graag persoonlijk verder. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je het verschil extra.

Valt je aankomsdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de reisdata te wijzigen. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Veelgestelde vragen per onderwerp

Corona Parken & campings Wijzigen & annuleren Boeken & betalen Groepsboeking Aankomst, verblijf & vertrek Mijn account Landal-app & digitale sleutel Tijdelijke woonruimte Giftcard

Heb je nog vragen?

Voor informatie en reserveringen kun je contact opnemen met ons Contact Center.
Telefoon
0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten)
Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen 10.00 - 15.00 uur
Voor contact vanuit België, ga naar Service en Contact op landal.be.
Download de Landal-app Handig vóór en tijdens je vakantie
  • Navigeer met de app naar je geboekte accommodatie
  • Vind volop inspiratie van alles wat er te doen is op het park én in de omgeving
  • Heb je trek? Bekijk de menukaarten van onze restaurants of bestel iets om op te halen

Overige info

Contactgegevens parken
Het adres en de routebeschrijving van ieder park vind je onder 'parkinfo' in het menu.

Bekijk alle parken

Pers
Op de newsroom for press and bloggers van Landal GreenParks wordt al het nieuws gedeeld voor de duurzame- toeristische, recreatie-, landelijke- en regiopers.
BTW en KvK-nummer
BTW Landal GreenParks: NL802366739B01
KvK-inschrijfnummer: 27052417

Adresgegevens

Hoofdkantoor Den Haag

Bezoekadres
Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
+31-(0)70-300 35 35
(niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen)
Postadres
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag

Kantoor Zwolle

Bezoekadres
Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle
+31-(0)88-205 96 00
(niet voor informatie en reserveringen)
+31-(0)88-205 97 00
(voor eigenaren en bestuurders)
Postadres
Postbus 40224
8004 DE Zwolle

GmbH Trier

Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1806 700 730

Kantoor Varde

Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark

Kantoor Norwich

Bezoekadres
Seebohm House
Queen Street 2-4
NR2 4SQ Norwich
Verenigd Koninkrijk