Betalen
Nee, dit is helaas niet mogelijk. We verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden, daar kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Wij maken hiervoor geen uitzonderingen. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan moeten wij helaas jouw boeking annuleren.
Als je inmiddels al hebt betaald, dan kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Je hoeft dan verder niets meer te doen.
Dat is vervelend. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen automatisch terug op je rekening. Heb je binnen 28 dagen dit bedrag nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center.
Ja dat kan. Op de pagina Mijn boekingen vul je gemakkelijk jouw boekingsnummer, de achternaam van de hoofdboeker en de aankomstdatum op het park in. In het volgende scherm kan je gemakkelijk je boeking betalen en bekijken.
Betalen zonder account aan te maken Bedragen onder 100 euro ontvang terug bij aankomst op het park. In alle andere gevallen maken wij het bedrag automatisch binnen 4 weken naar je over op het bij ons bekende rekeningnummer.
Na 4 weken nog geen bedrag van ons ontvangen?
Laat het aan ons weten via onderstaande link. Wij kijken het graag voor je na.
Laat je terugbetaling nakijken >
Na 4 weken nog geen bedrag van ons ontvangen?
Laat het aan ons weten via onderstaande link. Wij kijken het graag voor je na.
In je account en in de Landal-app kun je direct zien of je betaling is verwerkt. Is het na 3 werkdagen nog niet duidelijk of je betaling bij ons goed binnen is gekomen? Laat het ons weten via onderstaande link. Wij kijken het graag voor je na.
Controleer of jouw betaling binnen is gekomen >
Helaas is dit niet mogelijk. De boeking moet volledig betaald zijn bij aankomst op het park. Wij vragen je vóór de vervaldatum die genoemd staat op de boekingsbevestiging het bedrag te voldoen. Wanneer wij geen betaling ontvangen vóór de uiterste vervaldatum, wordt de boeking geannuleerd. Op de annulering kunnen annuleringskosten van toepassing zijn (conform onze algemene voorwaarden).
Dat kan tijdens het maken van een nieuwe boeking. Bij de betaalopties kies je voor 'ik heb een giftcard', hierna vul je het kaartnummer en de veiligheidscode in. Ook kun je later nog een openstaand bedrag betalen met je giftcard. Als de waarde van de giftcard lager is, kun je het restant betalen met iDeal of creditcard.
Heb je meerdere giftcards? Je kunt meerdere giftcards gebruiken om jouw verblijf te betalen.
Heb je het totaalbedrag van jouw verblijf al betaald? Dan is het niet mogelijk om alsnog je giftcard te gebruiken. Goed om te weten: met de giftcard kun je geen verblijf in Groot-Brittannië boeken. Dit geldt ook voor de parken Dormio Resort Eifeler Tor en Marissa.
Heb je meerdere giftcards? Je kunt meerdere giftcards gebruiken om jouw verblijf te betalen.
Heb je het totaalbedrag van jouw verblijf al betaald? Dan is het niet mogelijk om alsnog je giftcard te gebruiken. Goed om te weten: met de giftcard kun je geen verblijf in Groot-Brittannië boeken. Dit geldt ook voor de parken Dormio Resort Eifeler Tor en Marissa.
Ja, je ontvangt van ons een betaalbevestiging per e-mail. Ook kun je in je account zien dat je betaling verwerkt is. Als je het bedrag hebt overgemaakt, duurt het 3 werkdagen voordat je dit ziet in je account. Bij een overboeking ontvang je geen aparte betaalbevestiging per mail.
Als je een boeking maakt, vragen wij een aanbetaling van 30% van het totaal te betalen bedrag. Voor een campingplaats is dit 50% van het totaal te betalen bedrag. Het bedrag dat overblijft, ontvangen we graag uiterlijk 8 weken voor je verblijf.
Als je een boeking hebt gemaakt dat binnen 8 weken plaatsvindt, betaal je het totale bedrag direct in 1 keer. Voor een overzicht van alle betalingsvoorwaarden verwijzen wij je graag naar onze algemene voorwaarden.
Let op: Wanneer wij geen betaling ontvangen vóór de uiterste vervaldatum, wordt de boeking geannuleerd. Op de annulering kunnen annuleringskosten van toepassing zijn (conform onze algemene voorwaarden).
Let op: Wanneer wij geen betaling ontvangen vóór de uiterste vervaldatum, wordt de boeking geannuleerd. Op de annulering kunnen annuleringskosten van toepassing zijn (conform onze algemene voorwaarden).
Binnen een uur na het maken van je boeking ontvang je van ons een bevestiging met de factuur per e-mail. Check de factuur altijd om zeker te weten dat alles klopt. Klopt er iets niet? Neem dan telefonisch contact met het Contact Center.
Wijzigen boeking
Ja, dit kan als de aankomstdatum van je verblijf niet binnen de komende 28 dagen valt. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center. We helpen je graag telefonisch verder. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je het verschil extra.
Valt je aankomstdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de verblijfsperiode of park te wijzigen.
Valt je aankomstdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de verblijfsperiode of park te wijzigen.
Het voorlopige huisnummer van je accommodatie is vanaf 1 week voor aankomst terug te vinden in de Landal-app en in je account. Wil je liever een ander huisnummer? Dan kun je deze tegen betaling (€35,-) vastleggen.
Geef je wijziging gemakkelijk door
Je kunt via onderstaande link gemakkelijk je aanvraag zelf doen en wij voegen het definitieve huisnummer toe aan je boeking. Je gaat akkoord met bovengenoemde extra kosten. Wil je bij 'opmerkingen' meerdere voorkeursnummers doorgeven? In het geval dat je eerste keuze niet mogelijk is, kunnen we de mogelijkheden bekijken voor de andere huisnummers. Laat ook weten als je de voorkeur hebt voor een rook- en/of huisdiervrije accommodatie.
Geef hier je wijziging door >
Geef je wijziging gemakkelijk door
Je kunt via onderstaande link gemakkelijk je aanvraag zelf doen en wij voegen het definitieve huisnummer toe aan je boeking. Je gaat akkoord met bovengenoemde extra kosten. Wil je bij 'opmerkingen' meerdere voorkeursnummers doorgeven? In het geval dat je eerste keuze niet mogelijk is, kunnen we de mogelijkheden bekijken voor de andere huisnummers. Laat ook weten als je de voorkeur hebt voor een rook- en/of huisdiervrije accommodatie.
Afhankelijk van de beschikbaarheid van een accommodatie waar een huisdier in is toegestaan, kunnen wij een huisdier toevoegen aan je boeking. De kosten voor het meenemen van een huisdier zijn €5,75 per nacht. Neem je jouw huisdier toch niet mee? Dan dan krijg je deze kosten uiteraard van ons terug bij aankomst op het park.
Geef je wijziging gemakkelijk door
Je kunt gemakkelijk je aanvraag zelf doen en wij voegen het huisdier voor je toe. En als je aangeeft dat je huisdier juist niet mee gaat, halen we deze uit je boeking. Geef dit duidelijk aan in het opmerkingenveld.
Geef hier je wijziging door >
Geef je wijziging gemakkelijk door
Je kunt gemakkelijk je aanvraag zelf doen en wij voegen het huisdier voor je toe. En als je aangeeft dat je huisdier juist niet mee gaat, halen we deze uit je boeking. Geef dit duidelijk aan in het opmerkingenveld.
Dat kun je eenvoudig zelf doen in je account. Ga naar de details van je gemaakte boeking. Daar vind je onder ‘reisgezelschap’ de gegevens van je reisgenoten. Hier kun je een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Dit kunnen reisgenoten zijn die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Maar ook logees, dus familie/vrienden die bijvoorbeeld één nachtje blijven slapen.
Op basis hiervan berekenen we de totale prijs van je verblijf opnieuw. We informeren je over dit aangepaste bedrag per e-mail. Heb je een reisgenoot toegevoegd? Dan kun je onder ‘betaalinformatie’ het bedrag dat er bij is gekomen betalen. Gaat er juist iemand niet meer mee en heb je hier wel al voor betaald? Dan ontvang je dit gedeelte van ons terug bij aankomst op het park.
Op basis hiervan berekenen we de totale prijs van je verblijf opnieuw. We informeren je over dit aangepaste bedrag per e-mail. Heb je een reisgenoot toegevoegd? Dan kun je onder ‘betaalinformatie’ het bedrag dat er bij is gekomen betalen. Gaat er juist iemand niet meer mee en heb je hier wel al voor betaald? Dan ontvang je dit gedeelte van ons terug bij aankomst op het park.
Ja, dit kan. Afhankelijk van de actuele beschikbaarheid kan je jouw accommodatie type op het park wijzigen tot een dag voor aankomst. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je dit verschil extra.
Geef je wijziging gemakkelijk door
Je kunt via onderstaande link gemakkelijk je aanvraag zelf doen en wij passen het accommodatie type aan in jouw boeking. Wil je bij 'opmerkingen' meerdere accommodatie types doorgeven? In het geval dat je eerste keuze niet mogelijk is, kunnen we de mogelijkheden bekijken voor de andere types.
Geef hier je wijziging door >
Geef je wijziging gemakkelijk door
Je kunt via onderstaande link gemakkelijk je aanvraag zelf doen en wij passen het accommodatie type aan in jouw boeking. Wil je bij 'opmerkingen' meerdere accommodatie types doorgeven? In het geval dat je eerste keuze niet mogelijk is, kunnen we de mogelijkheden bekijken voor de andere types.
Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen wij deze voorkeur voor je toevoegen aan de boeking. Let op: het toevoegen van een voorkeur kan extra kosten van 35 euro met zich meebrengen. Let op: voor Hof van Saksen is dit 50 euro en voor Landal Maria Alm 70 euro. Na wijziging ontvang je van ons een wijzigingsnota waar de eventuele kosten op vermeld staan.
Geef je voorkeur gemakkelijk door
Via onderstaande link geef je gemakkelijk je voorkeur door. Vul deze in bij 'opmerkingen'.
Geef hier je voorkeur door >
Geef je voorkeur gemakkelijk door
Via onderstaande link geef je gemakkelijk je voorkeur door. Vul deze in bij 'opmerkingen'.
Ja dat kan, als dit mogelijk is op het park van jouw keuze. Tijdens het maken van de boeking kun je selecteren welk kindermeubilair je wilt bijboeken. Dit kan ook tot 1 dag voor aankomst via je account.
Het is geen probleem als je eerder of later aankomt dan de opgegeven tijd. Je hoeft dit niet aan ons door te geven, tenzij je aankomt na openingstijden van de receptie. Dan vragen wij je contact op te nemen met de receptie van het park om te bespreken waar je de sleutel kunt vinden.
Wijzigen persoonlijke gegevens
Vervelend dat je persoonlijke gegevens niet kloppen. Geen zorgen, geef via onderstaande link aan wat er niet klopt. Wij passen je gegevens dan direct aan.
Geef hier je wijziging door >
Log in en wijzig je wachtwoord onder 'Mijn gegevens'. Wachtwoord vergeten? Maak dan een nieuw wachtwoord aan.