Ik heb een vraag over:

Betalen

Kan ik uitstel van betaling krijgen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. We verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden, daar kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Wij maken hiervoor geen uitzonderingen. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan moeten wij helaas jouw boeking annuleren. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening. Wat nu?
Dat is vervelend. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen automatisch terug op je rekening. Heb je binnen 28 dagen dit bedrag nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center.

 

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een giftcard en/of een voucher. Hoe kan ik hiermee betalen?
Dat kan tijdens het maken van een nieuwe boeking. Bij de betaalopties kun je het kaartnummer en de veiligheidscode invullen. Ook kun je later nog een openstaand bedrag betalen met je giftcard of voucher. Als de waarde van de giftcard of voucher lager is, kun je het restant betalen met iDeal of creditcard. Heb je alles al betaald? Dan is het niet mogelijk om alsnog je voucher/giftcard te gebruiken. Goed om te weten: met de giftcard en voucher kun je geen verblijf in Groot-Brittannië boeken. Dit geldt ook voor de parken Dormio Resort Eifeler Tor en Marissa.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar heb al betaald. Wat nu?
Als je inmiddels al hebt betaald, dan kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Je hoeft dan verder niets meer te doen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook meerdere gifcards inleveren bij het maken van een boeking?
Ja, dat is mogelijk.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ontvang ik een bevestiging nadat ik heb betaald?
Ja, je ontvangt van ons een betaalbevestiging per e-mail. Ook kun je in je account zien dat je betaling verwerkt is. Als je het bedrag hebt overgemaakt, duurt het 3 werkdagen voordat je dit ziet in je account. Bij een overboeking ontvang je geen aparte betaalbevestiging per mail.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wanneer moet ik mijn boeking betalen?
Als je een boeking maakt, vragen wij een aanbetaling van 30% van het totaal te betalen bedrag. Voor een campingplaats is dit 50% van het totaal te betalen bedrag. Het bedrag dat overblijft, ontvangen we graag uiterlijk 8 weken voor je verblijf. Als je een boeking hebt gemaakt dat binnen 8 weken plaatsvindt, betaal je het totale bedrag direct in 1 keer. Voor een overzicht van alle betalingsvoorwaarden verwijzen wij je graag naar onze algemene voorwaarden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mijn factuur van de boeking die ik heb gemaakt klopt niet. Wat moet ik doen?
Binnen een uur na het maken van je boeking ontvang je van ons een bevestiging met de factuur per e-mail. Check de factuur altijd om zeker te weten dat alles klopt. Klopt er iets niet? Neem dan telefonisch contact met het Contact Center.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Wijzigen boeking

Ik heb een verblijf geboekt en wil de reisdata, accommodatie of de periode wijzigen. Kan dat?
Ja, dit kan als de aankomstdatum van je verblijf niet binnen de komende 28 dagen valt. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center. We helpen je graag telefonisch verder. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je het verschil extra. Valt je aankomsdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de reisdata te wijzigen. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe voeg ik een huisdier toe aan mijn bestaande boeking?
Leuk dat je huisdier mee op vakantie gaat! Neem telefonisch contact op met het Contact Center. We helpen je daar graag verder. Ook kun je contact met ons opnemen als je een huisdier hebt opgegeven, maar deze toch niet meeneemt.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik het huisnummer van mijn accommodatie wijzigen?
Het voorlopige huisnummer van je accommodatie is vanaf 1 week voor aankomst terug te vinden in de Landal-app en in je account. Wil je liever een ander huisnummer? Dan kun je deze tegen betaling (€35,-) vastleggen door te bellen met ons Contact Center.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Hoe doe ik dat?
Dat kun je eenvoudig zelf doen in je account. Ga naar de details van je gemaakte reservering. Daar vind je onder ‘reisgezelschap’ de gegevens van je reisgenoten. Hier kun je een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Dit kunnen reisgenoten zijn die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Maar ook logees, dus familie/vrienden die bijvoorbeeld één nachtje blijven slapen.

Op basis hiervan berekenen we de totale prijs van je verblijf opnieuw. We informeren je over dit aangepaste bedrag per e-mail. Heb je een reisgenoot toegevoegd? Dan kun je onder ‘betaalinformatie’ het bedrag dat er bij is gekomen betalen. Gaat er juist iemand niet meer mee en heb je hier wel al voor betaald? Dan ontvang je dit gedeelte van ons terug bij aankomst op het park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik extra kindermeubilair (zoals een kinderbed/stoel) bijboeken?
Ja dat kan, als dit mogelijk is op het park van jouw keuze. Tijdens het maken van de boeking kun je selecteren welk kindermeubilair je wilt bijboeken. Dit kan ook tot 1 dag voor aankomst via je account
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik arrangementen bijboeken?
Dat kan via je account.

Inloggen met je account      Maak een account aan
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een verwachte aankomststijd doorgegeven, maar deze is veranderd. Is dit erg?
Het is geen probleem als je eerder of later aankomt dan de opgegeven tijd. Je hoeft dit niet aan ons door te geven, tenzij je aankomt na openingstijden van de receptie. Dan vragen wij je contact op te nemen met de receptie van het park om te bespreken waar je de sleutel kunt vinden. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Wijzigen persoonlijke gegevens

Ik heb een boeking gemaakt, maar mijn persoonlijke gegevens kloppen niet. Hoe pas ik dit aan?
Neem telefonisch contact op met het Contact Center. We helpen je daar graag verder.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Log in en wijzig je wachtwoord onder 'Mijn gegevens'. Wachtwoord vergeten? Maak dan een nieuw wachtwoord aan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden