Ik heb een vraag over:

Op het park

Kan ik mijn elektrische auto op het park opladen?
Op de meeste parken hebben we een laadpaal, waar twee auto’s tegelijkertijd opgeladen kunnen worden. Ga naar het kopje ‘parkinfo’ op de parkpagina om te checken of dit ook geldt op het park waar jij verblijft.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik gratis gebruikmaken van wifi op jullie parken?
Ja, in je geboekte accommodatie én op het gehele park kun je gratis gebruikmaken van wifi! Het verschilt per park hoe je verbinding moet maken. Ga via de Landal-app naar ‘Park’ en kies voor  ‘Contact met de receptie’, daar vind je meer info. Ben je op het park en heb je vragen over het inloggen? Neem dan contact op met de parkreceptie.

Uitzonderingen

Op de parken Landal Villapark Livingstone en Nieuwvliet-Bad en Brandnertal bieden we geen gratis wifi aan. Hier kun je via je account of via de parkreceptie tegen betaling wifi bijboeken. Op vakantiepark Piperdam en glamping Neufchâteau kun je gebruikmaken van wifi op centrale plekken, zoals de receptie en restaurants, maar niet in de accommodaties.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het ook mogelijk om mijn verblijf te verlengen?
Wat goed om te horen dat je langer wilt verblijven! Vanaf 1 week voor aankomst kun je (afhankelijk van de beschikbaarheid) jouw verblijf verlengen. Tijdens schoolvakanties is het helaas niet mogelijk langer te verblijven. Je kunt dit regelen door te bellen met het park. Ben je al op het park en wil je langer blijven? Informeer dan bij de receptie of dit mogelijk is.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een klacht over het park waar ik op dit moment verblijf. Waar kan ik mijn klacht indienen?
Verblijf je op dit moment nog op het park? Neem dan contact op met de receptie/management van het park, zodat zij je verder kunnen helpen. Samen kunnen we ervoor zorgen dat we de klacht dan oplossen. Is de klacht niet naar tevredenheid opgelost? Neem dan binnen een maand contact met ons op. Stuur een e-mail naar gastenservice@landal.com o.v.v. reserveringsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf, parknaam en accommodatienummer.

Liever een brief sturen? Dat kan naar:
Landal GreenParks B.V. 
Afdeling Gastenservice 
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag
 
Binnen 14 dagen kun je van ons een reactie verwachten op jouw ingediende klacht.  Als we meer tijd nodig hebben voor de klacht, dan laten we je dit uiteraard weten. 
 
Voor uitgebreide informatie verwijzen wij je naar onze algemene voorwaarden.
Onze Algemene Voorwaarden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat voor animatie is er op het park?
In de Landal-app vind je hier meer informatie over.
Download de app Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik mijn gereserveerde fiets(en) ophalen?
Dit kan bij de receptie van het park of bij de balie van de fietsverhuur.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Tot wanneer geldt mijn fietsreservering?
We reserveren de fiets op de ophaaldag tot uiterlijk 10:30 uur. Het verschilt per park wat de openingstijden zijn van de fietsverhuur, dit kun je terugvinden in de app. Haal je de gereserveerde fietsen niet op voor die tijd? Dan stellen we de fietsen weer beschikbaar om te verhuren aan andere gasten.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mag ik barbecueën op het park?
Ja, je mag altijd barbecueën bij de accommodatie. Er zijn alleen een paar uitzonderingen: als je een appartement hebt geboekt of als er sprake is van extreme droogte. Twijfel je? Vraag het dan bij aankomst op het park aan de receptie. Wist je dat je op meerdere parken zelfs accommodaties hebt met je eigen 'Green Egg Barbecue'? Dit vind je terug onder de kenmerken van de acommodatie onder het kopje 'buiten'. Tip: Sommige parken bieden een heerlijk barbecuepakket aan, deze kun je bestellen via je account. Daarnaast verkopen onze parkshops vaak wegwerpbarbecues. Eet smakelijk!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Vanaf welke leeftijd mogen kinderen op skiles?
Dat mag vanaf 3 jaar. In de omgeving van alle parken kunnen de kinderen skiles volgen. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Digitale sleutel

Hoe werkt de digitale sleutel in de Landal-app?
Bekijk op deze pagina een uitgebreide uitleg over hoe de digitale sleutel werkt. En bekijk dit filmpje over hoe je de deur kunt openen met je digitale sleutel, handig!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe weet ik dat ik een digitale sleutel krijg bij mijn verblijf?
We geven dit aan in je boekingsbevestiging. Daarnaast ontvang je e-mails waarin we kort voor vertrek uitleggen hoe je de digitale sleutel kunt gebruiken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe moet ik mijn telefoon instellen, zodat ik de digitale sleutel kan gebruiken?
Download de Landal-app en log in met je account. Zet daarnaast je bluetooth, locatie en 3G/4G-internet aan. Ook kun je gebruikmaken van wifi. Wel raden we een 3G/4G-internetverbinding aan, om de sleutel optimaal te kunnen gebruiken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Vanaf wanneer is de digitale sleutel zichtbaar in de app?
Vanaf het moment dat je jouw boeking hebt gemaakt, is de digitale sleutel zichtbaar in de app. Je kunt de sleutel gebruiken vanaf 16.00 uur als je alle stappen hebt doorlopen. We geven aan welke stappen er nog nodig zijn (zoals bijv. betalen, reisgezelschap doorgeven)
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik kan de digitale sleutel niet vinden in de app. Wat nu?
Je vindt de sleutel in de app als je de onderstaande stappen hebt gevolgd in de Landal-app of in je account op onze website:
  • Betaal een eventueel openstaand bedrag.
  • Laat ons weten wie je reisgenoten zijn.
  • Geef je verwachte aankomsttijd aan ons door.
  • Vul je noodgegevens in
  • Heb je dit gedaan en is de sleutel nog steeds niet zichtbaar in de app? Neem dan contact op met de receptie van het park, daar helpen we je graag verder. Goed om te weten: de sleutel is alleen zichtbaar in de app en niet op de website. Meer weten? Bekijk hier meer uitleg over de digitale sleutel.

    Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Kan ik de digitale sleutel delen met mijn reisgenoten?
    Ja, op dit moment is dat alleen mogelijk door je inloggegevens te delen met je reisgenoten. Zij kunnen dan ook via de Landal-app inloggen en de digitale sleutel gebruiken.
    Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Kan ik ook wifi gebruiken als ik de digitale sleutel gebruik?
    Ja, dit is mogelijk. Wel raden we je aan om gebruik te maken van 3G/4G, voor de beste verbinding.
    Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Kan ik met de digitale sleutel ook de slagboom openen op het park?
    Ja, op veel parken is dit mogelijk. Op de dag dat je aankomt op het park staat de slagboom vaak al voor je open.
    Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Ik heb geen smartphone, hoe moet ik nu inchecken?
    Geen zorgen. Ga langs de receptie van het park, onze medewerkers helpen je daar graag verder.
    Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Mijn digitale sleutel werkt niet (meer), wat nu?
    Dat is vervelend. Probeer het volgende:
  • Check of je de laatste versie hebt gedownload van de Landal-app.
  • Is dit niet het geval? Zorg dan dat je de app updatet naar de laatste versie en log opnieuw in. 
  • Heb je de laatste versie? Log dan uit en daarna weer opnieuw in
  • Werken bovenstaande stappen niet? Verwijder de app en download de app helemaal opnieuw.
  • Werkt de digitale sleutel nog steeds niet? Dan verwijzen je graag naar de receptie van het park.
  • Is de receptie gesloten? Neem dan contact op met het noodnummer dat in de app is aangegeven.
  • Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Ik heb geen internetbundel op mijn mobiel, wat nu?
    Geen probleem, op veel van onze parken bieden we gratis wifi aan. Zo kun je toch gebruikmaken van de digitale sleutel!
    Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

    Niet gevonden wat je zocht?

    Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden