Eenvoudig je accommodatie openen

Met de digitale sleutel
Op een aantal van onze parken werken we sinds kort met een volledig digitale check-in. Zo kun je direct bij aankomst doorrijden naar je accommodatie, zonder eerst langs de receptie te moeten, een ideaal begin van de vakantie. Om dit te kunnen, vragen we je om een aantal stappen te doorlopen om dit mogelijk te maken.

Stap 1: Download de app en log in!

De Landal-app is eenvoudig te downloaden via de App Store of de Google Play Store. Log daarna in met het account waarop je geboekt hebt, en volg de stappen in de app om je boeking te koppelen.

   

De sleutel ontgrendel je door digitaal in te checken via de app. Dit doe je eenvoudig door het reisgezelschap op te geven, zodat wij weten wie er allemaal komen. Betalen is altijd belangrijk, vergeet dit dus niet. Tot slot zijn we altijd benieuwd hoe laat je aan verwacht te komen.

Stap 3: volg de stappen in de app voor gebruik

We zijn er bijna. De telefoon moet kunnen communiceren met het slot. Daarvoor vragen we je om locatievoorzieningen en bluetooth aan te zetten. Als dit allemaal gelukt is, wordt de sleutel op de dag van aankomst groen zodra de accommodatie gereed is.

Aangekomen bij de accommodatie? Zorg er dan voor dat je de telefoon tegen het slot houdt. Knippert het lampje? Dan kan je aan het slot draaien om de deur te openen. Ga je even boodschappen doen. Vergeet dan niet hetzelfde te doen om de deur op slot te draaien.

Veelgestelde vragen

Digitale sleutel
  • Hoe werkt de digitale sleutel in de Landal-app?

    Bekijk op deze pagina een uitgebreide uitleg over hoe de digitale sleutel werkt. En bekijk dit filmpje over hoe je de deur kunt openen met je digitale sleutel, handig!

  • De sleutel verschijnt niet in de app. Wat nu?

    De sleutel verschijnt in de app als je de onderstaande stappen hebt gevolgd in de Landal-app of in je account op onze website:
    1. Betaal een eventueel openstaand bedrag.
    2. Laat ons weten wie je reisgenoten zijn.
    3. Geef je verwachte aankomsttijd aan ons door.

    Heb je dit gedaan en is de sleutel nog steeds niet zichtbaar in de app? Neem dan contact op met de receptie van het park, daar helpen we je graag verder.

    Goed om te weten: de sleutel is alleen zichtbaar in de app en niet op de website. Meer weten? Bekijk hier meer uitleg over de digitale sleutel.

  • Hoe moet ik mijn telefoon instellen, zodat ik de digitale sleutel kan gebruiken?

    Download de Landal-app en log in met je account. Zet daarnaast je bluetooth, locatie en 3G/4G-internet aan. Ook kun je gebruikmaken van wifi. Wel raden we een 3G/4G-internetverbinding aan, om de sleutel optimaal te kunnen gebruiken.

  • Hoe moet ik uitchecken met de digitale sleutel?

    Geef via de Landal-app onder ‘Mijn verblijf’ je verwachte vertrektijd aan ons door. Op het park of in de app vind je meer informatie over hoe je de accommodatie bij vertrek moet achterlaten. Klaar om te vertrekken? Klik op de uitcheckbutton in de app en je kunt de deur achter je dichttrekken. Je hoeft niet meer langs de receptie. En de eindschoonmaak, die regelen wij voor je!

  • Hoe weet ik dat ik een digitale sleutel krijg bij mijn verblijf

    We geven dit aan in je reserveringsbevesting. Daarnaast ontvang je e-mails met verdere uitleg over de digitale sleutel.

  • Ik heb geen internetbundel op mijn mobiel, wat nu?

    Geen probleem, op veel van onze parken bieden we gratis wifi aan. Zo kun je toch gebruikmaken van de digitale sleutel!

  • Ik heb geen smartphone, hoe moet ik nu inchecken?

    Geen zorgen. Ga langs de receptie van het park, onze medewerkers helpen je daar graag verder.

  • Kan ik de digitale sleutel delen met mijn reisgenoten?

    Ja, op dit moment is dat alleen mogelijk door je inloggegevens te delen met je reisgenoten. Zij kunnen dan ook via de Landal-app inloggen en de digitale sleutel gebruiken.

  • Kan ik met de digitale sleutel ook de slagboom openen op het park?

    Ja, op veel parken is dit mogelijk. Op je aankomstdag staat de slagboom vaak al voor je open.

  • Kan ik ook wifi gebruiken als ik de digitale sleutel gebruik?

    Ja, dit is mogelijk. Wel raden we je aan om gebruik te maken van 3G/4G, voor de beste verbinding.

  • Mijn digitale sleutel werkt niet (meer), wat nu?

    Dat is vervelend. Probeer het volgende:
    - Log uit en log daarna weer opnieuw in op de Landal-app
    - Check of je de laatste versie hebt gedownload van de Landal-app. Is dit niet het geval? Download de laatste versie van de app en log opnieuw in.
    - Werken bovenstaande stappen niet? Verwijder de app en download de app opnieuw.

    Werkt de digitale sleutel nog steeds niet? Dan verwijzen je graag naar de receptie van het park. Is de receptie gesloten? Neem dan contact op met het noodnummer dat in de app is aangegeven.

  • Vanaf wanneer is de digitale sleutel zichtbaar in de app?

    Als je alle stappen hebt voltooid verschijnt je digitale sleutel 7 dagen voor aankomst in de app. Op je aankomstdag kleurt de sleutel vanaf 16:00 groen, vanaf dat moment kun je de accommodatie openen met je sleutel!