Digitale sleutel

Met je smartphone eenvoudig de deur van je vakantiehuis of de slagboom van de camping openen
Download de App
Digitale sleutel
Altijd bij de hand
Toegang tot je verblijf & faciliteiten

Zo werkt het!

Stap 1: Download de app en log in!

De Landal-app is eenvoudig te downloaden via de App Store of de Google Play Store. Log daarna in met het account waarop je geboekt hebt, en volg de stappen in de app om je boeking te koppelen.

   

Stap 2: Voltooi de checklist voor aankomst

De checklist voor aankomst vind je in de Landal-app en bij jouw boekingen online. Je herkent de ontbrekende informatie aan de roodgekleurde iconen. Zodra je de nodige gegevens doorgeeft kleuren de iconen groen. Wanneer alle iconen groen gekleurd zijn is jouw digitale check-in gereed.

Stap 3: volg de stappen in de app voor gebruik

Je bent er bijna. De telefoon moet kunnen communiceren met het slot. Daarvoor vragen we je om locatie en bluetooth aan te zetten. Is dat gelukt? Hou dan de app in de gaten op de dag van aankomst. Hier zie je de status van je sleutel, wanneer deze groen kleurt is hij klaar voor gebruik.

De digitale sleutel gebruik je voor het openen van onze accommodaties, de slagboom en een aantal faciliteiten. Zorg ervoor dat je de telefoon tegen het slot houdt. Het slot is geopend zodra het lampje van het slot knippert. Let op, bij sommige accommodaties moet het slot handmatig opengedraaid worden. Bekijk hieronder de instructiefilm voor meer informatie.

Stap 5: Je digitale sleutel delen

Na aankomst in het verblijf kan je eenvoudig de digitale sleutel delen met je reisgenoten. Volg hiervoor de volgende stappen:

1. Ga naar "sleutel delen"
2. Deel de getoonde link met je reisgenoten (bijv. via WhatsApp of e-mail)

 

De digitale sleutel op Landal Camping

Veelgestelde vragen

Digitale sleutel
  • Hoe weet ik dat ik een digitale sleutel krijg bij mijn verblijf?

    We geven dit aan in je boekingsbevestiging. Daarnaast ontvang je e-mails waarin we kort voor vertrek uitleggen hoe je de digitale sleutel kunt gebruiken. Ook in de Landal-app wordt duidelijk weergegeven of jouw geboekte park gebruik maakt van de digitale sleutel.

  • Hoe moet ik mijn telefoon instellen, zodat ik de digitale sleutel kan gebruiken?

    Download de Landal-app en log in met je account. Zet daarnaast je bluetooth, locatie en 4G/5G-internet aan. Ook kun je gebruikmaken van wifi. Wel raden we een 4G/5G-internetverbinding aan, om de sleutel optimaal te kunnen gebruiken.

  • Vanaf wanneer is de digitale sleutel zichtbaar in de app?

    Vanaf het moment dat je jouw boeking hebt gemaakt, is de digitale sleutel zichtbaar in de app. Je kunt de sleutel gebruiken vanaf 16.00 uur op de dag van aankomst als je alle stappen hebt doorlopen. We geven aan welke stappen er nog nodig zijn (zoals bijv. betalen, reisgezelschap doorgeven)

  • Ik kan de digitale sleutel niet vinden in de app. Wat nu?

    Je vindt de sleutel in de app als je de onderstaande stappen hebt gevolgd in de Landal-app of in je account op onze website:

    • Betaal een eventueel openstaand bedrag.
    • Laat ons weten wie je reisgenoten zijn.
    • Geef je verwachte aankomsttijd aan ons door.
    • Vul je noodgegevens in

    Heb je dit gedaan en is de sleutel nog steeds niet zichtbaar in de app? Neem dan contact op met de receptie van het park, daar helpen we je graag verder. Goed om te weten: de sleutel is alleen zichtbaar in de app en niet op de website. Dit is ongeveer vanaf 7 dagen voor aankomst. Rond 4 uur wordt de sleutel groen, en is hij te gebruiken. Meer weten? Bekijk hier meer uitleg over de digitale sleutel.

  • Kan ik de digitale sleutel delen met mijn reisgenoten?

    Ja dat kan! Kijk op onze pagina over de digitale sleutel voor meer informatie en hoe je dit kan doen.

  • Kan ik ook wifi gebruiken als ik de digitale sleutel gebruik?

    Ja, dit is mogelijk. Wel raden we je aan om gebruik te maken van 4G/5G, voor de beste verbinding.

  • Kan ik met de digitale sleutel ook de slagboom openen op het park?

    Ja, op veel parken is dit mogelijk. Op de dag dat je aankomt op het park staat de slagboom vaak al voor je open.

  • Ik heb geen smartphone, hoe moet ik nu inchecken?

    Geen probleem. Onze medewerkers van de parkreceptie helpen je graag verder, dus kom bij aankomst op het park gerust even langs.  

  • Mijn digitale sleutel werkt niet (meer), wat nu?

    Dat is vervelend. Probeer het volgende:

    • Check of je de laatste versie hebt gedownload van de Landal-app.
    • Is dit niet het geval? Zorg dan dat je de app updatet naar de laatste versie en log opnieuw in. 
    • Heb je de laatste versie? Log dan uit, sluit de app en log daarna weer opnieuw in.
    • Werken bovenstaande stappen niet? Verwijder de app en download de app helemaal opnieuw.
    • Werkt de digitale sleutel nog steeds niet? Probeer het op een ander toestel en log in met jouw gegevens.
    • Mocht dit ook niet helpen, dan verwijzen je graag naar de receptie van het park.
    • Is de receptie gesloten? Neem dan contact op met het noodnummer dat in de app is aangegeven.

  • Ik heb geen internetbundel op mijn mobiel, wat nu?

    Geen probleem, op veel van onze parken bieden we gratis wifi aan. Zo kun je toch gebruikmaken van de digitale sleutel!

  • Ik heb meerdere accommodaties geboekt. Ontvang ik dan voor elke accommodatie een aparte digitale sleutel?

    Als hoofdboeker ontvang je een digitale sleutel welke jou toegang geeft tot alle accommodaties binnen de boeking. Wanneer je de sleutel wil delen met je reisgezelschap deel je deze per accommodatie per reisgenoot. De reisgenoot ontvangt alleen de sleutel van de accommodatie waarvoor deze gedeeld is.