Op een aantal van onze parken werken we sinds kort met een volledig digitale check-in. Zo kun je direct bij aankomst doorrijden naar je accommodatie, zonder eerst langs de receptie te moeten, een ideaal begin van de vakantie. Om dit te kunnen, vragen we je om een aantal stappen te doorlopen om dit mogelijk te maken.

Stap 1: Download de app en log in met je account

De Landal GreenParks App is eenvoudig te downloaden via de App Store of de Google Play Store. Log daarna in met je ‘’Mijn-Landal’’ account en volg de stappen in de app om je boeking te koppelen.

Download de app
Je vindt de app in de App Store & Google Play Store. De app is beschikbaar voor iOS en Android.

     

Stap 2: Maak je digitale check-in compleet middels de drie stappen in de app

Om ervoor te zorgen dat je sleutel bij aankomst actief is, vragen wij je de drie open stappen in de app te voltooien.
- Allereerst moet de restbetaling voldaan zijn, zodat er geen open posten meer zijn,
- De tweede stap is het invullen van het reisgezelschap,
- Tot slot willen we graag dat je je aankomsttijd doorgeeft aan ons.
Bekijk de video

Stap 3: De digitale sleutel kleurt groen

Als alle stappen zijn voltooid verschijnt je digitale sleutel 7 dagen voor aankomst in de app. Hij is dan vanaf 16:00 uur op aankomstdag groen en te gebruiken om de accommodatie te openen.

Wil je de sleutel delen met je reisgenoten, deel dan de inloggegevens zodat iedereen de sleutel op zijn/haar app heeft.

Stap 4: Volg de stappen in de app

Om de accommodatie binnen te komen moet je een aantal stappen volgen:
- Klik op de groene sleutel en zorg dat je verbinding maakt met bluetooth
- Houdt de telefoon tegen het slot tot het slot groen kleurt en haal de telefoon daarna weg
- Draai het slot om de deur te openen.

Om de deur te sluiten kun je dezelfde stappen volgen. Je draait dan het slot de andere kant op om de deur uiteindelijk te sluiten.

Deze stappen zijn ook allemaal te zien in de app.
Bekijk de video

Veelgestelde vragen

Digitale sleutel
  • Hoe moet ik mijn telefoon instellen voordat ik de digitale sleutel kan gebruiken?

    Om optimaal gebruik te kunnen maken van de digitale sleutel vragen we je bluetooth, locatievoorzieningen én 3G, 4G of internet aan te zetten.

  • Kan ik ook een WIFI verbinding gebruiken wanneer ik de digitale sleutel gebruik?

    Dit is mogelijk, maar voor een optimale verbinding adviseren wij gebruik te maken van een 3G, 4G of andere internet verbinding. 

  • Hoe log ik in in de Landal GreenParks App?

    Inloggen doe je met je ‘Mijn Landal’ account. Log altijd in met het e-mailadres waarmee je de boeking bij Landal hebt gemaakt. Hier is je reservering aan gekoppeld. Ben je het wachtwoord vergeten? Klik op ‘Wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een e-mail om je wachtwoord te herstellen. Komt de e-mail niet aan? Dan heb je waarschijnlijk nog geen account op dit e-mailadres en kun je klikken op ‘Maak een account aan’. 

    Let op: op sommige parken heb je een ander account nodig om te kunnen reserveren in de app voor een activiteit of faciliteit. Helaas zijn deze twee accounts nog niet aan elkaar gekoppeld.

  • Het installeren van de app lukt niet. Wat moet ik nu doen?

    De Landal GreenParks App is te vinden in de App Store & Google Play. De app is beschikbaar voor iOS en Android. Zorg bij het installeren voor voldoende geheugen op je telefoon en een goede internet of WIFI verbinding.

  • De sleutel verschijnt niet in de app. Wat moet ik nu doen?

    De sleutel verschijnt in de app als je de volledige digitale check-in hebt gedaan. Hiervoor vragen we je de volgende stappen te volgen:

    1. betaal een eventueel openstaand bedrag;
    2. laat ons weten wie je reisgenoten zijn;
    3. geef je verwachte aankomsttijd aan ons door.

    Bovenstaande stappen kun je doorlopen in de Landal GreenParks App na het inloggen of in je Mijn Landal account op de website na het inloggen. De sleutel wordt alleen zichtbaar in de app en niet op de website.