Ik heb een vraag over:

Account aanmaken

Hoe maak ik een account aan?
Dat kan heel eenvoudig hier.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik een verblijf toevoegen aan mijn account of de Landal-app?
Log in en voeg het boekingsnummer toe van je gemaakte boeking. Je boekingsnummer vind je terug in de bevestiging die je per mail hebt ontvangen. Nadat je jouw verblijf hebt toegevoegd, kun jouw geboekte verblijf terugvinden onder ‘mijn boekingen’. Ben je al ingelogd tijdens het boeken? Dan voegen we je boeking automatisch toe.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe verwijder ik mijn account?
Dit kun je helaas niet zelf doen. Neem contact op met het Contact Center. We helpen je daar graag verder. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Inloggen

Hoe kan ik inloggen op mijn account?
Ga naar 'Inloggen'. Vul daar je gegevens in van je account.
Inloggen mijn Landal Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
Als je al een account hebt, dan kan het zijn dat je de verkeerde gegevens hebt ingevuld. Probeer het nogmaals of vraag een nieuw wachtwoord aan.  Check je ongewenste mail voor de zekerheid. Heb je nog geen account? Maak dan een account aan. Goed om te weten: je inloggegevens voor de Landal-app en website zijn hetzelfde
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Geen zorgen, je kunt hier een nieuw wachtwoord opvragen. Je ontvangt dan per mail een link om je wachtwoord te herstellen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik doen?
Probeer in te loggen met je e-mailadres en kies voor 'wachtwoord vergeten'. Is het e-mailadres niet bekend? Maak dan een nieuw account aan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik krijg de melding 'e-mail bestaat al'. Wat moet ik doen?
Je probeert een nieuw account aan te maken met een e-mailadres waar al een account op actief is. Weet je het wachtwoord niet meer? Vraag dan hier een nieuw wachtwoord aan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik krijg de melding 'ongeldige login of wachtwoord'. Wat moet ik doen?
Deze melding betekent dat wij het door jouw ingevulde e-mailadres of wachtwoord niet (her)kennen. Ben je het wachtwoord vergeten? Kan gebeuren. Vul hier je e-mailadres in om een nieuw wachtwoord aan te vragen.  Kloppen je inloggegevens gewoon? Neem dan contact met ons op via het Contact Center. 


Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Landal-app

Hoe kan ik inloggen in de Landal-app?
Inloggen doe je met hetzelfde e-mailadres en het wachtwoord waarmee je op de website inlogt. Log altijd in met het e-mailadres waarmee je de boeking bij Landal hebt gemaakt. Hier is je boeking aan gekoppeld. Wachtwoord vergeten? Kies dan voor ‘wachtwoord vergeten’ bij het inloggen. Je ontvangt dan een e-mail van ons, zodat je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Check voor de zekerheid ook je ongewenste mail. Geen e-mail ontvangen? Dan heb je waarschijnlijk nog geen account op dit e-mailadres. Maak een account aan.

Goed om te weten: op sommige parken heb je een ander account nodig om te kunnen reserveren in de app voor een activiteit. Helaas zijn deze twee accounts nog niet aan elkaar gekoppeld.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat kan ik doen met de Landal-app?
Log in met de gegevens van je account waar je ook mee inlogt op de website. In de app vind je informatie over je gemaakte boeking, de faciliteiten, activiteiten en horecagelegenheden op het park waar je verblijft. Je kunt hier ook openingstijden bekijken, contactgegevens van de receptie vinden en reserveringen maken voor bijvoorbeeld het bowlen. De parkplattegrond in de app zorgt ervoor dat jij precies weet waar je moet zijn. Ook kun je er activiteiten en attracties in de omgeving van het park mee ontdekken. Daarnaast kun je met de app op veel parken de deur openen van je bungalow met je digitale sleutel.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik de Landal-app ook gebruiken als ik geen boeking heb gemaakt?
Zeker! Selecteer het park waar je meer over wilt weten en oriënteer je op een mooie vakantiebestemming. Je kunt zien wat er te doen is in de omgeving en op het park!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben ingelogd in de app, maar mijn boeking is nog niet toegevoegd. Hoe doe ik dit?

Dat kan heel eenvoudig:

  • Log in met je e-mailadres en wachtwoord
  • Ga naar ‘boekingen' en kies voor ‘boeking toevoegen’ .
  • Voeg het boekingsnummer toe. Deze vind je in de boekingsbevestiging die je per mail hebt ontvangen van ons.
  • Je boeking is nu toegevoegd!
  • Ga naar ‘boekingen’ in de app om de details van je gemaakte boekingen te bekijken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties tegelijk geboekt, hoe kan ik deze boekingen toevoegen aan de app?
  • Log in met je e-mailadres en wachtwoord.
  • Ga naar ‘boekingen’.
  • Kies voor ‘boeking toevoegen’.
  • Elke boeking moet je apart toevoegen. Als je boeking bestaat uit 5 bungalows, voeg je deze apart toe met het bijbehorende boekingsnummer.
  • Vul het boekingsnummer in. Deze vind je in de boekingsbevestiging die je per mail hebt ontvangen van ons.
  • Je boeking is nu toegevoegd!
  • Ga naar ‘boekingen’ in de app om de details van je gemaakte boekingen te bekijken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Met welke gegevens log ik in op de Landal-app?
Gebruik hiervoor dezelfde inloggegevens als van je account.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden