Ik heb een vraag over:

Giftcard

Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bevestigingsmail of orderbevestiging ontvangt, weet je zeker dat dit goed is gegaan. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan eerst even in je ongewenste mail. Kun je ‘m daar ook niet vinden, neem dan contact op met het Contact Center.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe is mijn Landal Giftcard verpakt?
Kies je ervoor om je giftcard per post te ontvangen? Je kunt kiezen uit een giftcard met een afbeelding van een bos of strand. We hebben geen speciale cadeauverpakkingen. Thuis ontvang je de giftcard met een hoesje waarin je jouw cadeaukaart kunt doen. Zo is het ook leuk om te geven! Ook ontvang je een brief waar meer info staat over de giftcard. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een giftcard besteld. Wanneer ontvang ik deze?
Bestel je op werkdagen voor 17.00 uur, dan ontvang je de giftcard de volgende werkdag*. Bestel je in het weekend, dan ontvang je de giftcard op dinsdag. We versturen de giftcard via de gewone post, zonder track & trace. Maar geen zorgen: de giftcard heeft nog geen waarde. Pas nadat je de giftcard hebt ontvangen en geactiveerd staat het bedrag op de giftcard. Kies je voor een online giftcard? Dan heb je deze dezelfde dag nog binnen per e-mail.

*Afhankelijk van de drukte bij PostNL.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik een Landal Giftcard kopen?
Deze kun je online kopen. Je kunt een bedrag kiezen tussen 5-150 euro. Kies ervoor om de giftcard per post te ontvangen of per e-mail. We hebben geen andere verkooppunten/winkels waar we de giftcard verkopen. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Verkoopt Landal ook zakelijke giftcards?
Je kunt de giftcards ook kopen als een zakelijk cadeau. Het is alleen niet mogelijk om giftcards in bulk te bestellen met factuur. Daarom raden we aan om giftcards vooral te kopen voor privégebruik.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe wissel ik een Landal Giftcard in?
Dat kan tijdens het boeken van jouw vakantie. Bij het afrekenen vul je het kaartnummer en de veiligheidscode van de giftcard in. Heb je een fysieke cadeaukaart? Dan vind je de veiligheidscode op de achterkant van de kaart, even krassen. Het tegoed van de giftcard wordt dan automatisch verrekend met het openstaande bedrag. Staat er nog een bedrag hierna open? Dan kun je dat via een andere betaalmethode betalen.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb al een boeking gemaakt. Kan ik alsnog mijn Landal giftcard gebruiken?
Ja, dat kan. In je account, onder 'mijn boekingen' kun je jouw boeking bekijken en de betaalinformatie opvragen. Staat er nog een bedrag open?Dan kun je dit bedrag alsnog betalen met de giftcard. Als je de boeking al volledig hebt betaald, dan kun je de giftcard niet meer inwisselen. Heb je de giftcard verzilverd en staat er nog een bedrag open? Betaal deze dan op een andere manier. Goed om te weten: de giftcard is alleen in te wisselen bij het betalen van een boeking, niet op het park zelf. 

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik doen als ik geen code per mail heb ontvangen om mijn giftcard te activeren?
Check voor de zekerheid even je ongewenste e-mail. Heb je ook daar geen e-mail ontvangen van ons? Neem dan contact op met het Contact Center. Goed om te weten: je hoeft alleen een giftcard te activeren als je deze per post hebt ontvangen. Voor digitale giftcards die je per mail hebt ontvangen, is dit niet nodig. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn er ook parken waar ik mijn giftcard niet kan verzilveren?
Ja. Helaas kun je de giftcard niet besteden aan een verblijf in Groot-Brittannië. Ook op onze parken Dormio Resort Eifeler Tor en Marissa is het niet mogelijk om je kaart te besteden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Moet ik een Landal giftcard in één keer besteden?
Nee hoor, dat is niet nodig. Als je niet het hele bedrag hebt gebruikt van je giftcard, kun je dit besteden bij een volgend verblijf. Nieuwsgierig wat er nog op staat? Check hier het saldo op je giftcard.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn giftcard activeren?
Heb je gekozen voor een digitale giftcard? Dan is activeren niet nodig. Heb je ervoor gekozen om de giftcard per post te ontvangen? Het saldo op de giftcard is voor de veiligheid nog niet geactiveerd. Dit kun je zelf eenvoudig doen met de activatiecode die je per e-mail ontvangt. Kies voor 'Giftcard activeren' en voer het nummer in van jouw giftcard, samen met de activatiecode. Je giftcard is nu geactiveerd en klaar voor gebruik!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik doen als mijn kaart niet werkt?
Heb je de giftcard per post ontvangen? Vergeet deze dan niet te activeren met de code die we je per mail hebben gestuurd. Kies voor 'Giftcard activeren' en voer het nummer in van jouw giftcard, samen met de activatiecode. Je giftcard is nu geactiveerd en klaar voor gebruik. Werkt de giftcard nu nog steeds niet? Neem dan contact op met het Contact Center.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is het (resterende) saldo van mijn Landal giftcard?
Het saldo van de Landal giftcard kun je hier checken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik de veiligheidscode vinden?
Je vindt de 6-cijferige code op de achterkant van de giftcard (onder de kraslaag). Bij een digitale giftcard sturen we je de veiligheidscode, samen het nummer van de kaart, per e-mail. Je hebt deze code nodig als je de giftcard wilt verzilveren of om het saldo te checken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoelang is mijn Landal Giftcard geldig?
Activeer eerst je giftcard. Na activeren is je giftcard 3 jaar geldig. Giftcards die je per e-mail hebt ontvangen, hoef je niet te activeren. Ze zijn 3 jaar geldig vanaf de datum van uitgifte. Deze datum vind je terug in je e-mail.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een giftcard ontvangen per e-mail, maar ik ben deze kwijt. En nu?
Vervelend! Neem telefonisch contact op met het Contact Center. We helpen je daar graag verder.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Kortingen

Krijg ik een speciale korting als ik meerdere accommodaties in één keer reserveer?
Nee, er is geen speciale korting bij het reserveren van meerdere accommodaties in één keer. Wel betaal je maar één keer reserveringskosten en eventuele voorkeurskosten.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken voor een boeking?
Heb je een kortingscode en wil je deze gebruiken voor een nieuwe boeking? Ga dan naar de url die hoort bij deze kortingscode. Elke kortingsactie heeft een unieke actiecode. Op deze pagina zie je gelijk welke voorwaarden er gelden. Heb je al een boeking gemaakt en wil je de kortingscode alsnog gebruiken? Binnen 14 dagen kun je contact opnemen met het Contact Center. Heb je de boeking langer dan 14 dagen gemaakt? Dan kun je kortingscode helaas niet meer gebruiken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik bij Landal ook met mijn ACSI-kaart boeken?
Ja, dat kan. Boek dan direct bij de camping van jouw keuze. Je kunt de boeking niet maken via onze website of via het Contact Center.
ACSI CampingCard Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden