Hoe maak ik een account aan?
Dat kan heel eenvoudig hier.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb geen mail ontvangen om mijn account te bevestigen, wat nu?
Probeer in te loggen  of kies voor wachtwoord vergeten. Je kunt dan een nieuw wachtwoord instellen via een mail die je van ons ontvangt. Check ook voor de zekerheid even je ongewenste mail.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik een verblijf toevoegen aan mijn account of de Landal-app?
Log in en voeg het boekingsnummer toe van je gemaakte boeking. Je boekingsnummer vind je terug in de bevestiging die je per mail hebt ontvangen. Nadat je jouw verblijf hebt toegevoegd, kun jouw geboekte verblijf terugvinden onder ‘mijn boekingen’. Ben je al ingelogd tijdens het boeken? Dan voegen we je boeking automatisch toe.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe verwijder ik mijn account?
Dit kun je helaas niet zelf doen. Neem contact op met het Contact Center. We helpen je daar graag verder. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden