Veelgestelde vragen

Voucher - Besteden
  • Ik heb alleen mijn eerste termijn betaald. Wat gebeurt er met mijn tweede termijnbetaling als mijn boeking wordt geannuleerd?

    Indien het park gesloten is op je geplande aankomstdatum, dan wordt de tweede termijnbetaling geannuleerd. Je ontvangt een recreatie-voucher ter waarde van het reeds betaalde bedrag.

  • Moet ik het gehele bedrag van de recreatie-voucher in een keer besteden?

    Nee, je kunt zelf bepalen hoe je de waarde van de recreatie-voucher wilt besteden. Wanneer je een nieuwe boeking maakt voor een lager bedrag dan de waarde van de recreatie-voucher, dan blijft het restant op de recreatie-voucher staan. We adviseren je daarom om de recreatie-voucher goed te bewaren. Let er wel op dat je de recreatie-voucher tot maximaal één jaar na uitgifte kunt inwisselen voor een nieuwe boeking. Heb je na 1 jaar nog niet de volledige waarde van je recreatie-voucher gebruikt, dan betalen we het restant terug.

  • Welke waarde heeft de recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher heeft de waarde van de reissom die je reeds hebt betaald.

  • Ik ben mijn recreatie-voucher kwijt. Wat nu?

    We hebben na het aanvragen de voucher naar je gemaild. Misschien kun je de voucher nog vinden tussen je e-mails (check ook even je ongewenste map). Mocht je de voucher daar niet kunnen vinden, dan kunnen wij de voucher opnieuw sturen. We sturen dit dan naar het e-mailadres dat je eerder heeft opgegeven.

  • De link in mijn e-mail om de voucher te verzilveren werkt niet. Wat nu?

    Wanneer de link niet werkt van de voucher kun je contact opnemen met ons Contact Center. We helpen je daar graag verder.