Veelgestelde vragen

Acties en aanbiedingen
  • Hoe kan ik een aanbieding of last minute telefonisch reserveren?

    Mocht je van een aanbieding gebruik willen maken, dan kun je dat direct online reserveren. Doe je dat toch liever telefonisch, vermeld dan altijd een actiecode. Deze wordt genoemd bij de omschrijving van de aanbieding.

  • Hoe kan ik mijn kortingsbon gebruiken voor een reservering?

    Heb je een kortingscode en wil je deze gebruiken voor een nieuwe reservering? Ga dan naar de url horend bij deze kortingscode. Elke kortingsbon beschikt over een unieke actiecode die te vinden is op de bon. Je gaat dan naar www.landal.nl/*vul hier jouw actiecode in*. Op deze pagina zie je gelijk welke voorwaarden er allemaal gelden op deze kortingsactie.

    Voor bestaande reserveringen korter dan 14 dagen geleden gemaakt, neem je contact op met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

    Voor reserveringen, langer dan 14 dagen geleden gemaakt, kun je helaas geen kortingsbon meer gebruiken.