Krijg ik na mijn online betaling een reserveringsbevestiging?

Je ontvangt na het maken van een reservering binnen een uur een reserveringsbevestiging inclusief factuur per e-mail. Wij vragen je deze bevestiging te bewaren als bewijs van je reservering.

Als je vanuit “Mijn reservering” betaald hebt via iDeal, PayPal of Credit Card, ontvang je een betalingsbevestiging via e-mail.
Als je betaald hebt via een elektronische overboeking, ontvang je géén betalingsbevestiging.

Je kunt jouw reservering online bekijken via de reserveringsbevestiging. Ook kunt je jouw reservering bekijken in je account. Log in en voeg direct je reservering toe.

In de bijlage van de reserveringsbevestiging vind je ook het nachtregistratieformulier. Om het inchecken voor je te versoepelen, vragen wij je het formulier thuis te printen, volledig in te vullen en af te geven bij de receptie bij aankomst op het park.

Geen bevestiging ontvangen
Ben je binnen 24 uur na het maken van de reservering niet in het bezit van een reserveringsbevestiging/factuur, check dan eerst je postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet te vinden? Neem dan direct contact op met het Contact Center. Maak je hiervan geen melding, dan kan geen aanspraak meer worden gemaakt op jouw reservering. Controleer met de Contact Center medewerker altijd of je e-mailadres correct is. Het Contact Center is te bereiken op tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).