Jouw boeking wordt overgedragen aan Dormio Group
Vanaf 31 oktober 2023 vallen de volgende parken niet meer onder Landal GreenParks maar onder Dormio Group: Vakantiepark Heihaas, Waterpark De Bloemert, Vakantiepark Port Greve, Strand Resort Nieuwvliet-Bad, Vakantiepark Duc de Brabant en Vakantiepark Reevallis.

Dit betekent dat wij vanaf die datum jouw boeking niet meer kunnen inzien of wijzigen. De boeking is vanaf dat moment ook door jou niet meer zichtbaar wanneer je inlogt op de Landal website of in de Landal App. Uiteraard blijft de boeking, inclusief eventuele bijgeboekte extra’s, gewoon staan.

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Wanneer je een vraag hebt over jouw boeking die er niet tussen staat, kun je contact opnemen met de reserveringsafdeling van Dormio Resorts & Hotels: 085 013 40 40 of Summio Parcs: 085 013 05 00.

Antwoord op al jouw vragen

Ik heb een verzekering bij mijn verblijf geboekt. Gaat deze vervallen?
Je hebt een verzekering afgesloten met Europ Assistance en deze blijft gewoon geldig. Voor claims en of vragen over de reisverzekering of annuleringsverzekering kun je contact opnemen met Europ Assistance via eClaims.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik nog met de Landal Giftcard betalen?
Tot en met 30 oktober kun je jouw giftcard nog gewoon gebruiken tijdens het maken van een boeking op één van deze parken. Vanaf 31 oktober kun je jouw giftcard helaas niet meer voor één van deze parken gebruiken. Dit is omdat de parken nu onder Dormio Resorts & Hotels of Summio Parcs vallen. Natuurlijk ben je wel van harte welkom op een van onze andere parken. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik inchecken op mijn geboekte park?
Voor het inchecken kun je op de dag van aankomst gewoon langsgaan bij de receptie van het betreffende park. Als dit gaat om een park waar je een digitale sleutel zou ontvangen, krijg je tijdens het inchecken een pasje of tag om de bungalow in en uit te gaan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Blijven de in- en uitchecktijden hetzelfde?
Jazeker, de in- en uitchecktijden blijven hetzelfde als aangegeven. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb extra's bijgeboekt of al een reservering in een van de faciliteiten gemaakt. Kan deze doorgaan?
Alle extra’s en reserveringen op het park die zijn gemaakt t/m 30 oktober kunnen gewoon doorgaan zoals jij ze hebt geboekt. Wil je na deze datum nog iets bijboeken? Neem dan in geval van Nieuwvliet Bad contact op met Dormio Resorts & Hotels en voor de overige parken met Summio Parcs.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een specifiek huisnummer geboekt. Blijft deze gelijk?
Alle verblijven waar voor 31 oktober 2023 een specifiek huisnummer is geboekt, zullen plaatsvinden zoals afgesproken. Je zult dus in het huisnummer verblijven dat je hebt geboekt. Wil je vanaf 31 oktober je huisnummer wijzigen of vastleggen? Neem dan in geval van Nieuwvliet Bad contact op met Dormio Resorts & Hotels en voor de overige parken met Summio Parcs.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is inbegrepen bij mijn verblijf? Is dit hetzelfde als bij Landal GreenParks?
Alle verblijven die tot en met 30 oktober 2023 zijn geboekt, zullen plaatsvinden zoals afgesproken. Je verblijf zal dus voldoen aan alles wat op het moment van boeken inbegrepen en bijgeboekt was. Wil je na deze datum nog iets wijzigen of vastleggen? Neem dan in geval van Nieuwvliet Bad contact op met Dormio Resorts & Hotels en voor de overige parken met Summio Parcs.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb nog een betaling open staan. Wat moet ik doen?
Je kunt jouw boeking bij Landal GreenParks in verschillende termijnen betalen. Wanneer je nog een openstaande betaling hebt, dan kun deze t/m 30 oktober 2023 voldoen via de betaallink die in je bevestiging staat. Dormio Group ontvangt op 31 oktober 2023 een overzicht van alle door ons ontvangen betalingen. Mocht je dan nog niet betaald hebben, dan ontvang je uiterlijk 7 november vanuit hen meer informatie over het betalen van jouw verblijf.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat verandert er op het park?
Op het park is de visuele communicatie, zoals een welkomstbord en vlaggen aangepast, daardoor zie je dus geen Landal GreenParks terug tijdens je verblijf. De activiteiten en faciliteiten zijn onveranderd. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?