Ik heb een vraag over:

Bestellen

Kan ik mijn bestelling volgen via track & trace?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Dit omdat de giftcard wordt verstuurd via de gewone post, zonder track & trace. Maar geen zorgen: de giftcard heeft nog geen waarde. Pas nadat je de giftcard hebt ontvangen en geactiveerd staat het bedrag op de giftcard.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling is gelukt?
Als je ervoor hebt gekozen om de giftcard per post te ontvangen, dan ontvang je een bevestigingsmail. Daarin staat een ordernummer aangegeven. Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan eerst of deze in je ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met ons Contact Center via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe is mijn Landal Giftcard verpakt?
Kies je ervoor om je giftcard per post te ontvangen? Je kunt kiezen uit een giftcard met een afbeelding van een bos of strand. Thuis ontvang je de giftcard met een hoesje waarin je jouw cadeaukaart kunt doen. Leuk om te geven! Ook ontvang je een brief waar meer info staat over de giftcard.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een giftcard besteld. Wanneer ontvang ik deze?
Bestel je op werkdagen voor 17.00 uur, dan ontvang je de giftcard de volgende werkdag. Bestel je in het weekend, dan ontvang je de giftcard op dinsdag. En kies je voor een online giftcard? Dan heb je deze dezelfde dag nog binnen per e-mail. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb mijn boeking betaald met een giftcard en wil deze annuleren/omboeken. Hoe krijg ik dan mijn geld terug?
Als je omboekt naar een ander verblijf, wordt het bedrag dat je hebt gebruikt van de giftcard overgezet naar je volgende verblijf.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe weet ik zeker dat mijn betaling is gelukt?
Als je een bevestigingsmail of orderbevestiging ontvangt, weet je zeker dat dit goed is gegaan. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan eerst even in je ongewenste mail. Kun je ‘m daar ook niet vinden, neem dan contact op met het Contact Center via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar koop ik een Landal Giftcard?
Deze kun je online kopen. Je kunt een bedrag kiezen tussen 5-150 euro. Kies ervoor om de giftcard per post te ontvangen of per e-mail.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Verkoopt Landal ook zakelijke giftcards?
Je kunt de giftcards ook kopen als een zakelijk cadeau. Het is alleen niet mogelijk om giftcards in bulk te bestellen met factuur. Daarom raden we aan om giftcards vooral te kopen voor privégebruik.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn er ook winkels/andere verkooppunten waar ik de giftcard kan kopen?
Nee, je kunt de Landal Giftcard alleen online kopen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Activeren en verzilveren

Kan ik ook meerdere gifcards inleveren bij het maken van een boeking?
Ja, dat is mogelijk.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe wissel ik een Landal Giftcard in?
Dat kan tijdens het boeken van jouw vakantie. Bij het afrekenen vul je het kaartnummer en de veiligheidscode van de giftcard in. Heb je een fysieke cadeaukaart? Dan vind je de veiligheidscode op de achterkant van de kaart, even krassen. Het tegoed van de giftcard wordt dan automatisch verrekend met het openstaande bedrag. Staat er nog een bedrag hierna open? Dan kun je dat via een andere betaalmethode betalen.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb al een boeking gemaakt. Kan ik alsnog mijn Landal giftcard gebruiken?
Ja, dat kan. In je account, onder 'mijn reservering' kun je jouw boeking bekijken en de betaalinformatie opvragen. Daar kun je het openstaande bedrag betalen met de giftcard. Heb je de giftcard verzilverd en staat er nog een bedrag open? Betaal deze dan op een andere manier. Goed om te weten: de giftcard is alleen in te wisselen bij het betalen van een boeking, niet op het park zelf.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik doen als ik geen code per mail heb ontvangen om mijn giftcard te activeren?
Check voor de zekerheid even je ongewenste e-mail. Heb je ook daar geen e-mail ontvangen van ons? Neem dan contact op met het Contact Center via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Zijn er ook parken waar ik mijn giftcard niet kan verzilveren?
Ja. Helaas kun je de giftcard niet besteden aan een verblijf in Groot-Brittannië. Ook op onze parken Dormio Resort Eifeler Tor en Marissa is het niet mogelijk om je kaart te besteden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Moet ik een Landal giftcard in één keer besteden?
Nee hoor, dat is niet nodig. Als je niet het hele bedrag hebt gebruikt van je giftcard, kun je dit besteden bij een volgend verblijf. Nieuwsgierig wat er nog op staat? Check hier het saldo op je giftcard.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn giftcard activeren?
Het saldo op de giftcard is voor de veiligheid nog niet geactiveerd als we ‘m naar je sturen. Dit kun je zelf eenvoudig doen met de activatiecode die je per e-mail ontvangt. Kies voor 'Giftcard activeren' en voer het nummer in van jouw giftcard, samen met de activatiecode. Je giftcard is nu geactiveerd en klaar voor gebruik!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik doen als mijn kaart niet werkt?
Heb je de giftcard per post ontvangen? Vergeet deze dan niet te activeren met de code die we je per mail hebben gestuurd. Kies voor 'Giftcard activeren' en voer het nummer in van jouw giftcard, samen met de activatiecode. Je giftcard is nu geactiveerd en klaar voor gebruik. Werkt de giftcard nu nog steeds niet? Neem dan contact op met het Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is het (resterende) saldo van mijn Landal giftcard?
Het saldo van de Landal giftcard kun je hier checken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik de veiligheidscode vinden?
Je vindt de 6-cijferige code op de achterkant van de giftcard (onder de kraslaag). Bij een digitale giftcard sturen we je de veiligheidscode, samen het nummer van de kaart, per e-mail. Je hebt deze code nodig als je de giftcard wilt verzilveren of om het saldo te checken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Overige onderwerpen

Is het mogelijk om de giftcard in een cadeauverpakking te ontvangen?
We hebben geen speciale cadeauverpakkingen. Maar als je de giftcard per post besteld, ontvang je er wel een leuk hoesje bij waar je de giftcard in kunt doen. Zo is het leuk om te geven!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een giftcard ontvangen per e-mail, maar ik ben deze kwijt. En nu?
Vervelend! Neem telefonisch contact op met het Contact Center via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). We helpen je daar graag verder.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoelang is mijn Landal Giftcard geldig?
Activeer eerst je giftcard. Na activeren is je giftcard 3 jaar geldig. Giftcards die je per e-mail hebt ontvangen, hoef je niet te activeren. Ze zijn 3 jaar geldig vanaf de datum van uitgifte. Deze datum vind je terug in je e-mail.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden