Veelgestelde vragen

Bestellen
  • Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling is gelukt?

    Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met de bestelde giftcard(s). Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan eerst of deze in je ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met ons Contact Center via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelde giftcard?

    Wanneer ontvang ik mijn bestelde giftcard? Bestel je op werkdagen voor 17.00 uur, dan ontvang je de giftcard de volgende werkdag. Bestel je in het weekend, dan ontvang je de giftcard op dinsdag. 

  • Verkoopt Landal ook zakelijke giftcards?

    We bieden giftcards aan voor particulieren, deze kun je hier bestellen. Uiteraard kun je deze ook zakelijk bestellen. We kunnen hier alleen geen factuur voor aanleveren. Daarnaast is het niet mogelijk om de giftcards in bulk te bestellen met factuur. Daarom raden we onze giftcards vooral aan voor particulier gebruik.

  • Waar koop ik een Landal Giftcard?

    Deze kun je hier kopen. Je kunt een bedrag kiezen tussen € 5 en € 150. We hebben giftcards die we per post versturen of digitale giftcards die we per e-mail opsturen naar de ontvanger.

  • Hoe is mijn Landal Giftcard verpakt?

    Wanneer een giftcard wordt besteld die je per post ontvangt is de kaart verpakt in een leaflet en wordt deze samen met een begeleidende brief verstuurd in een envelop.

Betalen
  • Hoe weet ik of mijn betaling correct ontvangen is?

    Je ontvangt van ons een bevestigingsmail over jouw bestelling. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan eerst of deze e-mail in je ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval dan vragen wij je contact op te nemen met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt?

    Kun je geen giftcard bestellen omdat je betaling niet lukt dan vragen wij contact op te nemen met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Wij helpen je graag verder.

  • Kan ik mijn giftcard ook met creditcard betalen?

    Als je een giftcard wilt bestellen, dan kun je direct online betalen. Het is mogelijk om met een creditcard (Visa en Mastercard) te betalen. 

  • Betaal ik verzendkosten?

    Ja, hiervoor betaal je € 2.40.

Activeren en verzilveren
  • Kan ik na het maken van een boeking betalen met een Landal giftcard?

    Onder “Mijn reservering” kun je jouw reservering bekijken en jouw betaalinformatie opvragen. Hier kun je direct jouw openstaande factuur betalen met de Landal Giftcard. Als er na het verzilveren van de giftcard nog een openstaande post is, vragen wij je de restbetaling direct te voldoen. Ga naar je account om jouw boeking te bekijken.

    Let op: De Landal giftcard is alleen in te wisselen bij het betalen van een boeking. Het is niet mogelijk de Landal giftcard te gebruiken tijdens het verblijf op het park.

  • Hoe wissel ik een Landal Giftcard in?

    Je hebt een Landal Giftcard ontvangen. Nu is het tijd om jouw cadeau te verzilveren.

    • Eerst kies je een bestemming. Landal GreenParks heeft ruim 100 vakantieparken in binnen- en buitenland die allemaal middenin de natuur liggen.
    • Je boekt jouw vakantie online.
    • Bij de betaalopties wissel je de giftcard in. Dat doe je door het kaartnummer (en veiligheidscode) van jouw giftcard in te vullen. De veiligheidscode op de fysieke Giftcard vind je achter de kraslaag op de achterkant van de kaart.
    • Het tegoed van de giftcard wordt daarna automatisch verrekend.

  • Wat moet ik doen als mijn kaart niet werkt?

    Heb je een giftcard per post ontvangen? Dan moet je deze giftcard eerst activeren. Dit kun je zelf gemakkelijk en snel doen met de activatiecode die je via e-mail ontvangt. Klik op Giftcard activeren en voer jouw giftcard nummer en activatiecode in. De giftcard is nu geactiveerd en klaar voor gebruik.

    Werkt jouw kaart na het activeren nog steeds niet? Dan vragen wij je contact op te nemen met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Zijn er ook parken waar ik mijn giftcard niet kan verzilveren?

    De valuta van de giftcard is euro. Je kunt de giftcard alleen verzilveren als je jouw boeking betaalt in euro’s. Reserveringen voor parken in Engeland en Zwitserland kunnen enkel online met giftcard worden betaald en niet bij de receptie op het park.

  • Hoe kan ik mijn giftcard activeren?

    Het saldo op de giftcard is voor de veiligheid nog niet geactiveerd als de bestelling wordt verstuurd. Dit kun je zelf gemakkelijk en snel doen met de activatiecode die je via e-mail ontvangt. Klik op Giftcard activeren en voer jouw giftcard nummer en activatiecode in. Je giftcard is nu geactiveerd en klaar voor gebruik.

Overige onderwerpen
  • Is het mogelijk om een cadeau verpakking te ontvangen?

    Het is niet mogelijk om de giftcard in een cadeauverpakking te ontvangen. Wanneer een giftcard wordt besteld die u per post ontvangt is de kaart verpakt in een leaflet en wordt deze samen met een begeleidende brief verstuurd in een envelop.

  • Hoe gaat Landal GreenParks met mijn privacy om wanneer ik een giftcard bestel of verzilver?

    Meer informatie over hoe wij omgaan met jouw privacy vind je in onze privacy notice.

  • Hoelang is mijn Landal Giftcard geldig?

    De Landal Giftcard is 3 jaar geldig nadat je deze hebt geactiveerd. Dit kun je zelf gemakkelijk en snel doen met de activatiecode die je via e-mail ontvangt. Klik op Giftcard activeren en voer jouw giftcard nummer en activatiecode in.

  • Ik heb een Reis Cadeau kaart. Hoe en tot wanneer kan ik deze verzilveren?

    De Reis Cadeau kaart is te verzilveren bij online reserveringen van Landal GreenParks*. Zoek jouw verblijf uit, kies bij het betaalscherm voor cadeaukaart en vervolgens voor de Reis Cadeau kaart. Is de aankoop duurder dan de waarde van jouw cadeaukaart? Dan kun je het verschil bijbetalen. 

    Vanaf 01-09-2021 is de samenwerking van Landal GreenParks met Reis Cadeau als inwisselpartner gestopt. Daardoor kunnen alleen kaarten aangeschaft vóór 01-09-2021 kunnen nog ingewisseld worden op onze website.

  • Waar kan ik terecht met een vraag/ klacht over mijn bestelling?

    Wij vragen je contact op te nemen met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Wij helpen je graag verder.