Veelgestelde vragen

Bestellen
  • Waar koop ik een Landal Giftcard?

    Deze kunt u hier kopen. U kunt een bedrag kiezen tussen € 5 en € 150. We hebben giftcards die we per post versturen of digitale giftcards die we per e-mail opsturen naar de ontvanger.

  • Tot hoelang van te voren kan ik een Landal Giftcard bestellen?

    Wanneer de Landal Giftcard op maandag vóór 17.00 uur wordt besteld is deze dinsdag in huis. Wanneer de Landal giftcard op zaterdag wordt besteld wordt deze op dinsdag bezorgd.

  • Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

    U ontvangt van ons een bevestigingsmail over uw bestelling. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Kijkt u dan eerst of deze e-mail in uw ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval dan vragen wij u contact op te nemen met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Wat doe ik wanneer ik geen bevestigingsmail ontvangen heb?

    Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Kijkt u dan eerst of deze e-mail in uw ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval dan vragen wij u contact op te nemen met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Hoe is mijn Landal Giftcard verpakt?

    Wanneer u een giftcard besteld die u per post ontvangt is de kaart verpakt in een leaflet en wordt deze samen met een begeleidende brief verstuurd in een envelop.

Betalen
  • Hoe weet ik of mijn betaling correct ontvangen is?

    U ontvangt van ons een bevestigingsmail over uw bestelling. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Kijkt u dan eerst of deze e-mail in uw ongewenste e-mail is terecht gekomen. Is dit niet het geval dan vragen wij u contact op te nemen met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt?

    Kunt u geen giftcard bestellen omdat uw betaling niet lukt dan vragen wij contact op te nemen met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Wij helpen u graag verder.

  • Kan ik mijn giftcard ook met creditcard betalen?

    Als u een giftcard wilt bestellen, dan kunt u direct online betalen. Het is mogelijk om met een creditcard (Visa en Mastercard) te betalen. 

  • Betaal ik verzendkosten?

    Ja, hiervoor betaalt u € 2.40.

Activeren en verzilveren
  • Hoe kan ik mijn giftcard activeren?

    Het saldo op de giftcard is voor de veiligheid nog niet geactiveerd als de bestelling wordt verstuurd. Dit kunt u zelf gemakkelijk en snel doen met de activatiecode die u via e-mail ontvangt. Klik op Giftcard activeren en voer uw giftcard nummer en activatiecode in. Uw giftcard is nu geactiveerd en klaar voor gebruik.

  • Hoe wissel ik een Landal Giftcard in?

    U heeft een Landal Giftcard ontvangen. Nu is het tijd om uw cadeau te verzilveren.

    • Eerst kiest u een bestemming. Landal GreenParks heeft ruim 90 vakantieparken in binnen- en buitenland die allemaal middenin de natuur liggen.
    • U boekt uw vakantie online.
    • Bij de betaalopties wisselt u de giftcard in. Dat doet u door het kaartnummer (en veiligheidscode) van uw giftcard in te vullen. De veiligheidscode op de fysieke Giftcard vindt u achter de kraslaag op de achterkant van de kaart.
    • Het tegoed van de giftcard wordt daarna automatisch verrekend.

  • Wat moet ik doen als mijn kaart niet werkt?

    Heeft u een giftcard per post ontvangen? Dan moet u deze giftcard eerst activeren. Dit kunt u zelf gemakkelijk en snel doen met de activatiecode die u via e-mail ontvangt. Klik op Giftcard activeren en voer uw giftcard nummer en activatiecode in. Uw giftcard is nu geactiveerd en klaar voor gebruik.

    Werkt u kaart na het activeren nog steeds niet? Dan vragen wij u contact op te nemen met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Moet ik een Landal giftcard in één keer besteden?

    Nee, dat is niet nodig. De restwaarde op uw Landal giftcard wordt bewaard en kunt u bij een volgend verblijf opnieuw besteden. Het saldo van de Landal giftcard kunt u hier checken.

  • Wat is het (resterende) saldo van mijn Landal giftcard?

    Het saldo van de Landal giftcard kunt u hier checken.

Overige onderwerpen
Reis Cadeau kaart inwisselen
  • Hoe lang is Reis Cadeau geldig?

    Reis Cadeau is drie jaar geldig vanaf de aankoopdatum. U dient de cadeaukaart binnen deze termijn van drie jaar te besteden. De geldigheid van de Reis Cadeau kunt u controleren op de website van Reis Cadeau kaart.

  • Hoe kan ik betalen met Reis Cadeau?

    Zoek uw verblijf uit, kies bij het betaalscherm voor cadeaukaart en vervolgens voor de Reis Cadeau kaart. Is uw aankoop duurder dan de waarde van uw cadeaukaart? Dan kunt u het verschil bijbetalen. Wanneer uw aankoop goedkoper is dan het saldo blijft het restant op de Reis Cadeau staan om een andere keer te besteden.

    Let op! Een foto van uw kaartcode, een overgeschreven kaartcode of een scan van uw pas in een pasbewaarapplicatie zoals Apple Wallet of Stocard wordt niet als geldig betaalmiddel geaccepteerd!

  • Mijn code werkt niet. Hoe kan dat?

    Wat vervelend dat uw code niet werkt! Voor de zekerheid vragen wij om het nummer van de cadeaukaart nogmaals te controleren. Bij één verkeerd of missend cijfer pakt de website de code al niet meer. Wanneer u problemen blijft ervaren bij het gebruik van de unieke code raden wij u aan om contact op te nemen met de Service Desk van Reis Cadeau kaart via info@reiscadeaukaart.nl, het contactformulier op de website of +31 (0)23 5186101.

  • Moet ik het saldo op mijn Reis Cadeau in één keer besteden?

    Reis Cadeau kan een waarde hebben tussen €5,- en €150,-. Dit bedrag hoeft niet in één keer besteed te worden. Wanneer u een overnachting boekt met een lagere waarde dan het bedrag op de cadeaukaart, blijft dat bedrag staan om een andere keer te besteden. Is het saldo op uw kaart lager? Dan kunt u het restant bijbetalen. De waarde van uw Reis Cadeau staat vermeld aan de binnenkant van de verpakking in het daarvoor bestemde invulvakje. Tevens kunt u het saldo op je cadeaukaart hier checken.