Hoe gaat Landal GreenParks met mijn privacy om wanneer ik een giftcard bestel of verzilver?
Meer informatie over hoe wij omgaan met jouw privacy vind je in onze privacy notice.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het mogelijk om een cadeau verpakking te ontvangen?
Het is niet mogelijk om de giftcard in een cadeauverpakking te ontvangen. Wanneer een giftcard wordt besteld die u per post ontvangt is de kaart verpakt in een leaflet en wordt deze samen met een begeleidende brief verstuurd in een envelop.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een Reis Cadeau kaart. Hoe en tot wanneer kan ik deze verzilveren?
De Reis Cadeau kaart is te verzilveren bij online reserveringen van Landal GreenParks*. Zoek jouw verblijf uit, kies bij het betaalscherm voor cadeaukaart en vervolgens voor de Reis Cadeau kaart. Is de aankoop duurder dan de waarde van jouw cadeaukaart? Dan kun je het verschil bijbetalen. 

Vanaf 01-09-2021 is de samenwerking van Landal GreenParks met Reis Cadeau als inwisselpartner gestopt. Daardoor kunnen alleen kaarten aangeschaft vóór 01-09-2021 kunnen nog ingewisseld worden op onze website.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik terecht met een vraag/ klacht over mijn bestelling?
Wij vragen je contact op te nemen met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Wij helpen je graag verder.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Je kunt hier de algemene voorwaarden vinden voor de Landal Giftcard.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden