Ik heb een vraag over:

Groepsboeking

Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt, kan ik deze online betalen?
Groepsboekingen die zijn gemaakt vanaf 31 mei 2022 kun je online betalen. Voor groepsboekingen met een boekingsdatum voor 31 mei 2022 is het niet mogelijk om online te betalen. Je kunt het bedrag over maken via een bankoverschijving.  
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt, kan ik nog een arrangement toevoegen?
Zeker! Voor verblijven die zijn geboekt vanaf 31 mei 2022 kun je arrangementen toevoegen in je MijnLandal-account. Voor boekingen die zijn gemaakt voor 31 mei 2022 kun je contact opnemen met ons Contact Center om een arrangement toe te voegen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt, kan ik deze toevoegen aan MijnLandal-account?
Verblijven die zijn geboekt vanaf 31 mei 2022 kun je toevoegen aan je MijnLandal-account. Voor boekingen die zijn gemaakt voor 31 mei 2022 is het technisch niet mogelijk om deze toe te voegen aan je MijnLandal-account.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt, kan ik de digitale sleutel gebruiken in de Landal-app?
Voor verblijven met een boekingsdatum vanaf 31 mei 2022 is het mogelijk om in de Landal-app de digitale sleutel te gebruiken. Voor verblijven die zijn geboekt voor 31 mei 2022 is dit technisch niet mogelijk. Wij adviseren je op de dag van aankomst bij de receptie in te checken en de sleutel van je geboekte accommodatie op te halen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt en wil mijn reisgezelschap wijzigen. Hoe doe ik dat?
Voor verblijven die zijn geboekt na 31 mei 2022 kun je je reisgezelschap wijzigen in je MijnLandal-account. Voor boekingen die zijn gemaakt voor 31 mei 2022 kun je contact opnemen met ons Contact Center om een reisgenoot toe te voegen of te verwijderen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt, betaal ik nu dubbele reserveringskosten?
Nee, je betaalt maar één keer reserveringskosten. Dat scheelt!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt, liggen deze bij elkaar in de buurt?
Dit kunnen wij helaas niet garanderen. We adviseren je tegen betaling (€35,- eenmalig) voor elke accommodatie een huisnummer te kiezen. Zo weet je zeker dat de accommodaties bij elkaar in de buurt staan. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt, kan ik de boeker van de andere accommodatie(s) nog aanpassen?
Dit is mogelijk in je MijnLandal-account bij een groepsboeking gemaakt vanaf 31 mei 2022. Ga naar de boeking en open het reisgezelschap van de andere accommodatie en wijzig de contactpersoon van deze accommodatie.

Voor boekingen gemaakt voor 31 mei 2022 kun je de contactpersoon van de accommodatie vermelden op het registratieformulier dat je hebt ontvangen bij je reserveringsbevestiging. Deze kun je bij aankomst op het park tijdens de check-in inleveren. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt, kan ik een recreatie-voucher of giftcard inwisselen?
Helaas is het niet mogelijk online tijdens of na de boeking een voucher of giftcard in te wisselen als je meerdere accommodaties in één keer hebt geboekt. Wij vragen je contact op te nemen met de receptie van het park waar je op vakantie gaat om de voucher of giftcard te verzilveren. Het telefoonnummer van het park vind je op de parkpagina onder 'parkinfo'.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden