Ik heb een vraag over:

Groepsboeking

Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt, kan ik deze online betalen?
Helaas is het voor een groepsboeking niet mogelijk om online te betalen. Je kunt het bedrag over maken via een bankoverschijving.  
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt, kan ik nog een arrangement toevoegen?
Zeker! Om een arrangement toe te voegen kun je contact opnemen met ons Contact Center
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt, kan ik deze toevoegen aan MijnLandal-account?
Helaas is dit technisch (nog) niet mogelijk. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt, kan ik de digitale sleutel gebruiken in de Landal-app?
Helaas is dit technisch (nog) niet mogelijk. Wij adviseren je op de dag van aankomst bij de receptie in te checken en de sleutel van je geboekte accommodatie op te halen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt en wil mijn reisgezelschap wijzigen. Hoe doe ik dat?
Om een reisgenoot toe te voegen of te verwijderen kun je contact op te nemen met ons Contact Center.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt, betaal ik nu dubbele reserveringskosten?
Nee, je betaalt maar één keer reserveringskosten. Dat scheelt!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt, liggen deze bij elkaar in de buurt?
Dit kunnen wij helaas niet garanderen. We adviseren je tegen betaling (€35,- eenmalig) voor elke accommodatie een huisnummer te kiezen. Zo weet je zeker dat de accommodaties bij elkaar in de buurt staan. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt, kan ik de hoofdboeker van de andere accommodatie(s) nog aanpassen?
Dit is helaas niet mogelijk. Wel kun je een contactpersoon per accommodatie opgeven. Je kunt dit vermelden op het registratieformulier dat je hebt ontvangen bij je reserveringsbevestiging. Deze kun je bij aankomst op het park tijdens de check-in inleveren. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt, kan ik een recreatie-voucher of giftcard inwisselen?
Helaas is het niet mogelijk online tijdens of na de boeking een voucher of giftcard in te wisselen als je meerdere accommodaties in één keer hebt geboekt. Wij vragen je contact op te nemen met de receptie van het park waar je op vakantie gaat om de voucher of giftcard te verzilveren. Het telefoonnummer van het park vind je op de parkpagina onder 'praktisch'.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden