Wachttijden Contact Center

Er komen op dit moment heel veel vragen binnen bij ons Contact Center en via Social Media waardoor de wachttijden flink oplopen. Onze excuses voor het ongemak, we werken met man en macht om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Hieronder hebben wij voor u de belangrijkste vragen en antwoorden op een rijtje gezet. 

We doen ons uiterste best om de gasten die momenteel op een park verblijven of op korte termijn (vóór half april) aankomen, eerst van informatie te voorzien. Afhankelijk van uw bestemming benaderen we u telefonisch of per mail.
Wilt u toch liever zelf telefonisch contact met ons opzoeken? Dan helpt u ons en andere gasten door:
  • alleen contact met ons op te nemen als u een boeking hebt gemaakt met een aankomst vóór half april. Voor alle aankomsten vanaf half april 2020 volgt zo snel mogelijk nader bericht.
  • uw reserveringsnummer vast bij de hand te houden.
  • voor omboeken en annuleren contact op te nemen met ons Contact Center, niet met onze parken.
  • bij omboeken alvast na te denken over gewenste datum en parkkeuze.

Recreatie-voucher aanvragen

De recreatie-voucher is een online betaalmiddel om een nieuwe boeking te maken via onze website. We hebben de recreatie-voucher geïntroduceerd, omdat we veel aanvragen voor omboekingen hebben ontvangen. Om het u makkelijk te maken kunt u zelf via het aanvraagformulier een recreatie-voucher bij ons aanvragen.
U kunt dan later beslissen naar welke periode u uw boeking wilt wijzigen. Na het verwerken en controleren van uw gegevens ontvangt u de voucher uiterlijk binnen twee weken via e-mail toegestuurd.
Top 10 meest gestelde vragen
  • Zijn de parken geopend?

    Wij kiezen ervoor om onze parken zoveel mogelijk open te houden, zodat u kunt blijven genieten van een verblijf midden in de natuur. De gezondheid van onze gasten en werknemers staat hierbij voorop. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de lokale autoriteiten in andere landen. Dit betekent dat we de faciliteiten op onze parken voorlopig sluiten, zoals restaurants, zwembaden, de bowling en de Kids Club.

    Sommige parken zijn dicht. Onder het kopje 'Situatie per land en park' op deze pagina vind u meer informatie.

  • Welke parken zijn op dit moment in Nederland gesloten?

    Op dit moment hebben we helaas moeten besluiten om de volgende parken volledig te sluiten:

    - Resort Hof van Saksen
    - Landal De Lommerbergen
    - Landal Het Vennenbos
    - Landal Vitamaris
    - Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad
    - Landal Resort Ouddorp Duin
    - Landal Twenhaarsveld
    - Landal Landgoed De Hellendoornse Berg
    - Landal Landgoed De Elsgraven
    - Landal Villapark Livingstone
    - Landal Duinpark 't Hof van Haamstede
    - Landal Résidence 't Hof van Haamstede
    - Landal Resort Haamstede
    - Landal Port Greve
    - Landal Beach Villa's Hoek van Holland
    - Landal Strandhuisjes Juliandorp
    - Landal Dunimar
    - Landal De Reeuwijkse Plassen
    - Landal Kaatsheuvel
    - Landal Duc de Brabant
    - Landal De Vers

    Uitgebreidere informatie per park kunt u terugvinden onder 'Situatie in Nederland'.

  • Kan ik mijn vakantie bij jullie annuleren?

    Binnen 14 dagen na het maken van de reservering, kunt u kosteloos uw verblijf annuleren mits u meer dan 28 dagen voor aanvang van uw verblijf heeft gereserveerd. Heeft u de reservering meer dan 14 dagen geleden gemaakt? Dan kunt u een recreatie-voucher aanvragen ter waarde van de reeds betaalde reissom. Deze recreatie-voucher kunt u op een later moment gebruiken als betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website.

  • Tot wanneer zijn de faciliteiten op de Nederlandse vakantieparken gesloten?

    De faciliteiten op de Nederlandse vakantieparken zijn tot ten minste dinsdag 28 april 2020 gesloten. We volgen hiermee de richtlijnen die de Nederlandse overheid heeft gesteld.

  • Wat moet ik doen als ik wil omboeken?

    U kunt hiervoor contact opnemen met het Contact Center. Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus, hebben we een aanpassing gedaan in onze voorwaarden. U kunt nu uw boeking wijzigen wanneer u wilt.

    Weet u nog niet naar welke periode of naar welk park u uw boeking wilt wijzigen? Dan kunt u een recreatie-voucher aanvragen ter waarde van de reeds betaalde reissom. Deze recreatie-voucher kunt u op een later moment gebruiken als betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website.

  • Ik heb een verblijf geboekt, maar de faciliteiten op het park zijn dicht. Wat nu?

    Vanwege de ontwikkelingen rondom de verspreiding van het coronavirus in Europa zijn door de overheid maatregelen aangekondigd. Deze maatregelen hebben ook invloed op uw geboekte verblijf. Helaas zijn op dit moment alle faciliteiten op onze parken gesloten. U kunt nog steeds besluiten om naar het door u geselecteerde park te gaan.

    Verblijft u liever een andere periode op dit park? Dan kunt u direct omboeken via ons Contact Center. Wilt u liever later beslissen wanneer en waar u wilt verblijven? Dan ontvangt u een recreatie-voucher ter waarde van de reeds betaalde reissom.

  • Wat is een recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher is een online betaalmiddel waarmee u een nieuwe boeking kunt maken indien uw verblijf op onze parken niet door kan gaan of u ervoor kiest deze nu zelf niet door te laten gaan. De voucher heeft de waarde van de reissom die u reeds heeft betaald.

    Deze branchebrede overeengekomen voucher is geïntroduceerd vanwege de uitzonderlijke en onvoorziene situatie die het gevolg is van de verspreiding van het coronavirus. Deze regeling is tot stand gekomen in overleg met de Autoriteit Consument en Markt (ACM) en het Ministerie van Economische Zaken.

    De recreatie-voucher kunt u tot één jaar na uitgifte gebruiken als betaalmiddel voor een nieuwe boeking met een aankomstdatum voor 30 September 2021. U kunt hierbij een keuze maken uit alle verblijven die op dat moment worden aangeboden op onze website.

    Heeft u aan het einde van de geldigheidsduur van de voucher deze nog niet of niet volledig gebruikt, dan betalen wij het resterende bedrag aan u terug.

    De volledige voorwaarden van de recreatie-voucher zijn te vinden op de speciale voucher pagina:

  • Kan ik mijn verblijf verplaatsen naar een andere datum?

    Ja, u kunt uw verblijf verplaatsen naar een andere datum. U kunt hiervoor contact opnemen met het Contact Center. Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus, hebben we een aanpassing gedaan in onze voorwaarden. U kunt nu uw boeking wijzigen wanneer u wilt.

    Weet u nog niet naar welke periode u uw boeking wilt wijzigen? Dan kunt u een recreatie-voucher aanvragen ter waarde van de reeds betaalde reissom. Deze recreatie-voucher kunt u op een later moment gebruiken als betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Nederland?

    Als gevolg van de maatregelen rondom het coronavirus hebben we een aantal parken moeten sluiten. Welke dit zijn kunt u terugvinden onder de veel gestelde vragen. Op al onze Nederlandse parken die momenteel nog open zijn hebben we de volgende faciliteiten gesloten:

    - Zwembaden en binnenspeeltuinen
    - Bowling en andere overdekte faciliteiten
    - Restaurants, snackbars en winkels

    De receptie en technische dienst zijn beschikbaar.

    U bent uiteraard nog steeds van harte welkom op onze parken. Wij doen er alles aan om u een geslaagde verblijf te laten beleven waarin u nog steeds kunt genieten van de prachtige natuur in de omgeving en uitstapjes kunt maken als wandel- en fietstochten.

  • Wanneer ontvang ik een recreatie-voucher?

    U ontvangt een recreatie-voucher als u een verblijf heeft geboekt op een moment dat een park gesloten is. Hier hoeft u zelf niets voor te doen, u ontvangt vanzelf een e-mail van ons met de recreatie-voucher.

    U kunt ook een recreatie-voucher aanvragen als u zelf besluit dat u uw verblijf wilt omboeken, maar nog niet weet naar welke periode u uw boeking wilt wijzigen.

Aankomsten tot juni
  • Ik heb een verblijf geboekt, maar de faciliteiten op het park zijn dicht. Wat nu?

    Vanwege de ontwikkelingen rondom de verspreiding van het coronavirus in Europa zijn door de overheid maatregelen aangekondigd. Deze maatregelen hebben ook invloed op uw geboekte verblijf. Helaas zijn op dit moment alle faciliteiten op onze parken gesloten. U kunt nog steeds besluiten om naar het door u geselecteerde park te gaan.

    Verblijft u liever een andere periode op dit park? Dan kunt u direct omboeken via ons Contact Center. Wilt u liever later beslissen wanneer en waar u wilt verblijven? Dan ontvangt u een recreatie-voucher ter waarde van de reeds betaalde reissom.

  • Het park is gesloten en ik wil mijn verblijf omboeken naar een latere periode. Hoe regel ik dat?

    Indien u een verblijf heeft geboekt op een park dat jammer genoeg gesloten is, ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode en welk park u uw verblijf wilt omboeken.

  • Ik wil mijn vakantie omboeken naar een latere periode. Hoe regel ik dat?

    We begrijpen dat u zich zorgen maakt of uw verblijf door kan gaan. Heeft u een verblijf geboekt na 1 juni? Dan verzoeken we u om te wachten. De situatie verandert dagelijks. Heeft u een verblijf geboekt in de periode tot 28 April of wilt u een later verblijf toch nu al omboeken dan zijn er 2 mogelijkheden:
    - Verblijft u liever een andere periode en weet u al wanneer? Dan kunt u direct omboeken, bel hiervoor ons Contact Center.
    - Wilt u liever later beslissen wanneer en waar u wilt verblijven? Dan kunt u een recreatie-voucher aanvragen ter waarde van de reeds betaalde reissom. Deze recreatie-voucher kunt u op een later moment gebruiken als betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website.

Omboeken en annuleren
  • Wat moet ik doen als ik wil omboeken?

    U kunt hiervoor contact opnemen met het Contact Center. Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus, hebben we een aanpassing gedaan in onze voorwaarden. U kunt nu uw boeking wijzigen wanneer u wilt.

    Weet u nog niet naar welke periode of naar welk park u uw boeking wilt wijzigen? Dan kunt u een recreatie-voucher aanvragen ter waarde van de reeds betaalde reissom. Deze recreatie-voucher kunt u op een later moment gebruiken als betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website.

  • Kan ik mijn verblijf verplaatsen naar een andere datum?

    Ja, u kunt uw verblijf verplaatsen naar een andere datum. U kunt hiervoor contact opnemen met het Contact Center. Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus, hebben we een aanpassing gedaan in onze voorwaarden. U kunt nu uw boeking wijzigen wanneer u wilt.

    Weet u nog niet naar welke periode u uw boeking wilt wijzigen? Dan kunt u een recreatie-voucher aanvragen ter waarde van de reeds betaalde reissom. Deze recreatie-voucher kunt u op een later moment gebruiken als betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website.

  • Ik heb een vakantie geboekt, maar het park is tijdens mijn geboekte verblijf gesloten. Wat nu?

    Als het park tijdens uw geboekte verblijf gesloten is, nemen we op volgorde van aankomstdatum vanzelf contact met u op. U ontvangt u van ons een bevestigingsmail dat uw verblijf niet doorgaat. Daarnaast ontvangt u uiterlijk 7 dagen later per e-mail een recreatie-voucher ter waarde van de reeds betaalde reissom. In deze e-mail leest u ook hoe u de recreatie-voucher kunt gebruiken.

    De recreatie-voucher is één jaar geldig vanaf het moment van uitgifte.

  • Kan ik mijn vakantie bij jullie annuleren?

    Binnen 14 dagen na het maken van de reservering, kunt u kosteloos uw verblijf annuleren mits u meer dan 28 dagen voor aanvang van uw verblijf heeft gereserveerd. Heeft u de reservering meer dan 14 dagen geleden gemaakt? Dan kunt u een recreatie-voucher aanvragen ter waarde van de reeds betaalde reissom. Deze recreatie-voucher kunt u op een later moment gebruiken als betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website.

  • Als ik mijn vakantie omboek naar een latere periode en dit komt duurder uit, betaal ik dan een meerprijs?

    Is het verblijf in een latere periode duurder, dan betaalt u het verschil bij.

  • Als ik mijn vakantie nu omboek en ik wil later nogmaals wijzigen, kan dat?

    U kunt uw verblijf tot 28 dagen voor uw aankomstdatum wijzigen.

  • Zijn er speciale boekingsvoorwaarden rondom Corona?

    De maatregelen rondom het coronavirus brengen Landal GreenParks in uitdagende omstandigheden. Daarom hebben we een aanpassing gedaan in onze voorwaarden. Dit betekent voor u dat u uw boeking niet kunt annuleren, maar altijd uw boeking kunt wijzigen.

    Weet u nog niet naar welke periode u uw boeking wilt wijzigen? Dan kunt u een recreatie-voucher aanvragen ter waarde van de reeds betaalde reissom. Deze recreatie-voucher kunt u op een later moment gebruiken als betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website.

  • Ik kon jullie niet bereiken en mijn aankomstdatum is al geweest. Ik wil nog steeds graag omboeken.

    Onze excuses dat dit zo is verlopen. U kunt uiteraard nog steeds bij ons omboeken. Wilt u hiervoor contact opnemen met ons Contact Center.

  • Ik heb via Landal GreenParks een annuleringsverzekering afgesloten bij Europ Assistance. Wat zijn mijn rechten als ik mijn verblijf wil annuleren?

    Op de website van Europ Assistance vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen over de annuleringsverzekering. Hier kunt u lezen wanneer u aanspraak kunt maken op uw annuleringsverzekering en hoe u een claim kunt indienen. Kunt u hier het antwoord op uw vragen niet vinden, dan vragen wij u direct contact op te nemen met Europ Assistance.

Recreatie-voucher
  • Wat is een recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher is een online betaalmiddel waarmee u een nieuwe boeking kunt maken indien uw verblijf op onze parken niet door kan gaan of u ervoor kiest deze nu zelf niet door te laten gaan. De voucher heeft de waarde van de reissom die u reeds heeft betaald.

    Deze branchebrede overeengekomen voucher is geïntroduceerd vanwege de uitzonderlijke en onvoorziene situatie die het gevolg is van de verspreiding van het coronavirus. Deze regeling is tot stand gekomen in overleg met de Autoriteit Consument en Markt (ACM) en het Ministerie van Economische Zaken.

    De recreatie-voucher kunt u tot één jaar na uitgifte gebruiken als betaalmiddel voor een nieuwe boeking met een aankomstdatum voor 30 September 2021. U kunt hierbij een keuze maken uit alle verblijven die op dat moment worden aangeboden op onze website.

    Heeft u aan het einde van de geldigheidsduur van de voucher deze nog niet of niet volledig gebruikt, dan betalen wij het resterende bedrag aan u terug.

    De volledige voorwaarden van de recreatie-voucher zijn te vinden op de speciale voucher pagina:

  • Wat zijn de voordelen van een recreatie-voucher?

    - U kunt zelf online een nieuwe boeking maken.
    - U kunt de boeking maken op het moment dat het u uitkomt, tot één jaar na uitgifte van de recreatie-voucher.
    - U kunt uit alle parken kiezen, voor alle verblijven tot uiterlijk 30 september 2021.

    Heeft u aan het einde van de geldigheidsduur van de voucher deze nog niet of niet volledig gebruikt, dan betalen wij het resterende bedrag aan u terug.

  • Hoe werkt de recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher kunt u inwisselen als een online betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website. Hoe u deze voucher precies kunt gebruiken, leest u in de e-mail waarmee u de voucher ontvangt. Het is niet mogelijk om uw recreatie-voucher online te verzilveren voor een combinatiereservering bestaande uit meerdere bungalows. U kunt in dit geval bellen met ons Contact Center voor het inwisselen van uw voucher.

  • Wanneer ontvang ik een recreatie-voucher?

    U ontvangt een recreatie-voucher als u een verblijf heeft geboekt op een moment dat een park gesloten is. Hier hoeft u zelf niets voor te doen, u ontvangt vanzelf een e-mail van ons met de recreatie-voucher.

    U kunt ook een recreatie-voucher aanvragen als u zelf besluit dat u uw verblijf wilt omboeken, maar nog niet weet naar welke periode u uw boeking wilt wijzigen.

  • Hoe lang is de recreatie-voucher geldig?

    De recreatie-voucher kunt u tot één jaar na het moment van uitgifte gebruiken als betaalmiddel voor een nieuwe boeking via onze website. U kunt uit alle parken kiezen, voor alle verblijven tot uiterlijk 30 september 2021.

    Heeft u aan het einde van de geldigheidsduur van de voucher deze nog niet of niet volledig gebruikt, dan betalen wij het resterende bedrag aan u terug.

    De volledige voorwaarden van de recreatie-voucher zijn te vinden op de speciale voucher pagina.

  • Moet ik het gehele bedrag van de recreatie-voucher in één keer besteden?

    Nee, u kunt zelf bepalen hoe u de waarde van de recreatie-voucher wilt besteden. Wanneer u een nieuwe boeking maakt voor een lager bedrag dan de waarde van de recreatie-voucher, dan blijft het restant op de recreatie-voucher staan. We adviseren u daarom om de recreatie-voucher goed te bewaren. Let er wel op dat u de recreatie-voucher tot maximaal één jaar na uitgifte kunt inwisselen voor een nieuwe boeking. Heeft u na 1 jaar nog niet de volledige waarde van uw recreatie-voucher gebruikt, dan betalen we het restant aan u terug.

  • Kan ik met een HEMA boeking ook omboeken of een recreatie-voucher ontvangen?

    Als deelnemer aan de HEMA actie kunt u uw verblijf bij ons omboeken naar een andere periode en/of een ander park. Meer informatie hierover vindt u op onze HEMA actie site: www.landal.nl/hema. We kunnen u helaas geen recreatie-voucher aanbieden.

  • Ik heb mijn boeking betaald via Air Miles, kan ik ook omboeken of een recreatie-voucher ontvangen?

    Als u uw boeking heeft betaald via Air Miles kunt u uw verblijf bij ons omboeken naar een andere periode in 2020. U heeft hierbij ook de mogelijkheid om voor een ander park te kiezen. Neemt u hiervoor contact op met ons Contact Center. We kunnen u helaas geen recreatie-voucher aanbieden.

  • Ik heb geen e-mailadres waarop ik een recreatie-voucher kan ontvangen. Wat nu?

    Wij hebben een e-mailadres nodig om u de recreatie-voucher te kunnen sturen. Wij vragen u daarom om een e-mailadres aan te maken of om een e-mailadres van een familielid door te geven aan ons Contact Center.

  • Kan ik op dit moment al een recreatie-voucher aanvragen voor mijn geboekte vakantie in 2020, ongeacht de aankomstdatum?

    Ja, u kunt voor iedere vakantie in 2020 een recreatie-voucher aanvragen, dus ongeacht uw aankomstdatum. Uw bestaande boeking vervalt daarmee. Met de recreatie-voucher kunt u tot één jaar na uitgifte een nieuwe boeking maken via onze website. Heeft u aan het einde van de geldigheidsduur van de voucher deze nog niet of niet volledig gebruikt, dan betalen wij het resterende bedrag aan u terug.

  • Ik heb nog steeds geen recreatie-voucher ontvangen, wat nu?

    We streven ernaar om 7 dagen na ontvangst van uw annuleringsmail de recreatie-voucher via e-mail toe te sturen. Vanwege de enorme drukte kan dit echter een week langer duren. Alvast bedankt voor uw begrip.

  • Welke waarde heeft de recreatie-voucher?

    De recreatie-voucher heeft de waarde van de reissom die u reeds heeft betaald.

Parkinformatie algemeen
  • Zijn de parken geopend?

    Wij kiezen ervoor om onze parken zoveel mogelijk open te houden, zodat u kunt blijven genieten van een verblijf midden in de natuur. De gezondheid van onze gasten en werknemers staat hierbij voorop. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de lokale autoriteiten in andere landen. Dit betekent dat we de faciliteiten op onze parken voorlopig sluiten, zoals restaurants, zwembaden, de bowling en de Kids Club.

    Sommige parken zijn dicht. Onder het kopje 'Situatie per land en park' op deze pagina vind u meer informatie.

  • Zijn de parken open voor dagrecreatie?

    Als gevolg van de Corona richtlijnen van het RIVM hebben we de faciliteiten op onze parken voorlopig moeten sluiten, zoals restaurants, zwembaden, de bowling en de Kids Club. De gezondheid van onze gasten en werknemers staat hierbij voorop. Dit betekent dat er op dit moment ook geen dagrecreatie op onze parken mogelijk is.

  • Welke faciliteiten op parken zijn nog open?

    Een aantal van onze parken zijn volledig gesloten. Op de parken die wel nog open zijn hebben we de volgende faciliteiten moeten sluiten:

    - Zwembaden en binnenspeeltuinen
    - Bowling en andere overdekte faciliteiten
    - Restaurants, snackbars en winkels
    - Stranden en recreatiemeren

    De receptie en technische dienst zijn beschikbaar.

  • Tot wanneer zijn de faciliteiten op de Nederlandse vakantieparken gesloten?

    De faciliteiten op de Nederlandse vakantieparken zijn tot ten minste dinsdag 28 april 2020 gesloten. We volgen hiermee de richtlijnen die de Nederlandse overheid heeft gesteld.

  • Zijn de campings open?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om onze campings te sluiten, van 20 maart 2020 tot tenminste woensdag 29 april 2020. Onze campings Coldenhove en Esonstad zijn volledig gesloten. Alleen de safaritenten met eigen voorzieningen zijn op dit moment nog open. Dit betreft de safaritenten op de parken Sluftervallei en Rabbit Hill.

    Onze parken in Duitsland zijn gesloten tot vrijdag 17 april 2020, dit geldt ook voor de bijbehorende campings.

  • Waarom gaan sommige parken dicht en blijven andere parken open?

    Elk park van Landal GreenParks is uniek, ook het aanbod van onze faciliteiten en de ligging is per park verschillend. We wegen daarom per land en per park zorgvuldig af welke maatregelen we nemen.

Situatie in Nederland
  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Nederland?

    Als gevolg van de maatregelen rondom het coronavirus hebben we een aantal parken moeten sluiten. Welke dit zijn kunt u terugvinden onder de veel gestelde vragen. Op al onze Nederlandse parken die momenteel nog open zijn hebben we de volgende faciliteiten gesloten:

    - Zwembaden en binnenspeeltuinen
    - Bowling en andere overdekte faciliteiten
    - Restaurants, snackbars en winkels

    De receptie en technische dienst zijn beschikbaar.

    U bent uiteraard nog steeds van harte welkom op onze parken. Wij doen er alles aan om u een geslaagde verblijf te laten beleven waarin u nog steeds kunt genieten van de prachtige natuur in de omgeving en uitstapjes kunt maken als wandel- en fietstochten.

  • Welke parken zijn op dit moment in Nederland gesloten?

    Op dit moment hebben we helaas moeten besluiten om de volgende parken volledig te sluiten:

    - Resort Hof van Saksen
    - Landal De Lommerbergen
    - Landal Het Vennenbos
    - Landal Vitamaris
    - Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad
    - Landal Resort Ouddorp Duin
    - Landal Twenhaarsveld
    - Landal Landgoed De Hellendoornse Berg
    - Landal Landgoed De Elsgraven
    - Landal Villapark Livingstone
    - Landal Duinpark 't Hof van Haamstede
    - Landal Résidence 't Hof van Haamstede
    - Landal Resort Haamstede
    - Landal Port Greve
    - Landal Beach Villa's Hoek van Holland
    - Landal Strandhuisjes Juliandorp
    - Landal Dunimar
    - Landal De Reeuwijkse Plassen
    - Landal Kaatsheuvel
    - Landal Duc de Brabant
    - Landal De Vers

    Uitgebreidere informatie per park kunt u terugvinden onder 'Situatie in Nederland'.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Resort Hof van Saksen?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Resort Hof van Saksen te sluiten tot 28 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Resort Hof van Saksen met een aankomstdatum vóór 28 april 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op Resort Hof van Saksen te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal De Lommerbergen?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal De Lommerbergen te sluiten tot 1 juni 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal De Lommerbergen met een aankomstdatum vóór 1 juni 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Het Vennenbos?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Het Vennenbos te sluiten tot 1 juni 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Het Vennenbos met een aankomstdatum vóór 1 juni 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Vitamaris?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Vitamaris te sluiten tot 28 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Vitamaris met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Strand Resort Nieuwvliet Bad?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad te sluiten vanaf 27 maart tot 1 juni 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Strand Resort Ouddorp Duin?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Resort Ouddorp Duin te sluiten vanaf 27 maart tot 1 juni 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Resort Ouddorp Duin met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Twenhaarsveld?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Twenhaarsveld te sluiten vanaf 27 maart tot ten minste 28 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Twenhaarsveld met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Landgoed De Hellendoornse Berg?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Landgoed De Hellendoornse Berg te sluiten vanaf 27 maart tot ten minste 28 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Landgoed De Hellendoornse Berg met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-Voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Landgoed De Elsgraven?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Landgoed De Elsgraven te sluiten vanaf 27 maart tot ten minste 28 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Landgoed De Elsgraven met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze reacreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Villapark Livingstone?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Villapark Livingstone te sluiten vanaf 30 maart tot ten minste 28 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Villapark Livingstone met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Duinpark 't Hof van Haamstede?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Duinpark 't Hof van Haamstede te sluiten vanaf 30 maart tot ten minste 28 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Duinpark 't Hof van Haamstede met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Résidence 't Hof van Haamstede?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Résidence 't Hof van Haamstede te sluiten vanaf 30 maart tot ten minste 28 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Résidence 't Hof van Haamstede met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Resort Haamstede?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Resort Haamstede te sluiten vanaf 30 maart tot ten minste 28 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Resort Haamstede met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Port Greve?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Port Greve te sluiten vanaf 30 maart tot ten minste 28 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Port Greve met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Beach Villa's Hoek van Holland?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Beach Villa's Hoek van Holland te sluiten vanaf 28 maart tot ten minste 28 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Beach Villa's Hoek van Holland met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Strandhuisjes Julianadorp?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Vakantiepark Julianadorp te sluiten tot ten minste 28 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Vakantiepark Julianadorp met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Dunimar?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Dunimar te sluiten vanaf 3 april tot ten minste 10 mei 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Dunimar met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal De Reeuwijkse Plassen?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het Coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal De Reeuwijkse Plassen te sluiten vanaf 3 april tot ten minste 10 mei 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal De Reeuwijkse Plassen met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Kaatsheuvel?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Kaatsheuvel te sluiten vanaf 3 april tot ten minste 10 mei 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Kaatsheuvel met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal Duc de Brabant?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal Duc de Brabant te sluiten vanaf 3 april tot ten minste 10 mei 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal Duc de Brabant met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor Landal De Vers?

    Als gevolg van de maatregelen van de Nederlandse overheid rondom het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten om Landal De Vers te sluiten vanaf 3 april tot ten minste 10 mei 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt voor Landal De Vers met een aankomstdatum in deze periode? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

Situatie in de andere landen
  • Ik heb een verblijf geboekt naar een land dat de grenzen heeft gesloten. Wat nu?

    De laatste informatie en maatregelen per land kunt u op deze pagina vinden onder 'Situatie per land en park'. Vanwege het coronavirus hebben we een aanpassing gedaan in de voorwaarden. Het is altijd mogelijk om uw boeking te wijzigen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Duitsland?

    In navolging van de maatregelen van de Duitse autoriteiten tegen de verspreiding van het coronavirus hebben we moeten besluiten om al onze parken in Duitsland tot tenminste 17 april 2020 te sluiten. Het is daarom niet mogelijk om een nieuwe boeking te maken voor deze periode.

    Heeft u al een boeking gemaakt met een aankomstdatum vóór 17 april 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in België?

    In navolging van de maatregelen van de Belgische autoriteiten tegen de verspreiding van het coronavirus hebben we moeten besluiten om al onze parken in België per 18 maart 2020 te sluiten tot ten minste 19 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt met een aankomstdatum vóór 19 april 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Denemarken?

    De regering van Denemarken heeft in het kader van maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus besloten de landsgrenzen te sluiten. Het is daarom niet mogelijk om een boeking te maken voor de periode tot en met 13 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt met een aankomstdatum vóór 13 april 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Oostenrijk?

    De Oostenrijkse autoriteiten hebben bepaald dat de wintersportgebieden dichtgaan en dat de accommodaties ter plaatse moeten sluiten. Voor onze parken in Oostenrijk betekent dit dat ze tot aan de sluiting van het wintersportseizoen niet meer opengaan. Deze maatregel geldt in ieder geval tot 13 april 2020. Het is niet meer mogelijk om voor deze periode nieuwe reserveringen te maken.

    Heeft u al een boeking gemaakt met een aankomstdatum vóór 13 april 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Zwitserland?

    De regering van Zwitserland heeft maatregelen getroffen tegen de verspreiding van het coronavirus. Dit heeft op dit moment voor twee parken in Zwitserland consequenties.

    Alpine Lodge Lenzerheide
    Het wintersport gebied rondom Arosa-Lenzerheide is gesloten. Onze Kids Club, het zwembad en het restaurant zijn ook gesloten tot tenminste 14 april 2020. De receptie en mini supermarkt blijven dagelijks geopend.

    Vierwaldstättersee
    Ons park Vierwaldstättersee hebben we helaas moeten sluiten tot tenminste 19 april 2020.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op een van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Tsjechië?

    De regering van Tsjechië heeft in het kader van maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus besloten de landsgrenzen te sluiten voor o.a. bezoekers uit Nederland en Duitsland. Aan de landsgrenzen worden gezondheidschecks uitgevoerd. Het is daarom niet mogelijk om een boeking te maken voor de periode tot en met 10 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt met een aankomstdatum vóór 10 april 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op één van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Hongarije?

    In navolging van de maatregelen van de Hongaarse autoriteiten tegen de verspreiding van het coronavirus hebben we moeten besluiten om ons park Landal Residence Duna per direct te sluiten tot ten minste 17 april 2020.

    Heeft u al een boeking gemaakt met een aankomstdatum vóór 17 april 2020? Dan ontvangt u van ons een e-mail met daarin een recreatie-voucher. Deze recreatie-voucher bieden wij u aan ter waarde van de reissom die u reeds betaald heeft. U kunt daarna beslissen naar welke periode u uw verblijf wilt omboeken. Meer informatie vindt u op deze pagina onder 'Recreatie-voucher'.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op een van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

  • Wat is op dit moment de situatie voor parken in Groot Brittannië?

    In navolging van de maatregelen van de autoriteiten in Groot Brittannië tegen de verspreiding van het coronavirus hebben we moeten besluiten om al onze parken in Groot Brittannië te sluiten tot ten minste 1 mei 2020. Heeft u een boeking gemaakt met een aankomst binnen deze periode? We nemen vanzelf telefonisch contact met u op.

    Wij danken u alvast voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en hopen u binnenkort weer als gast op een van onze vakantieparken te mogen verwelkomen.

Verblijf boeken
  • Kan ik nog een verblijf boeken?

    Natuurlijk kunt u nog een verblijf bij ons boeken. Een aantal parken zijn nog open, zodat u kunt blijven genieten van een verblijf midden in de natuur. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM. Dit betekent dat de volgende faciliteiten gesloten zijn:

    - Zwembaden en binnenspeeltuinen
    - Bowling en andere overdekte faciliteiten
    - Restaurants, snackbars en winkels

    De receptie en technische dienst zijn beschikbaar.

    Als gevolg van de sluiting van deze faciliteiten, hebben we de huurprijzen in deze periode aangepast.

  • Kan ik nog alle accommodaties boeken?

    Nee, door de beperkingen die de overheid heeft opgelegd in verband met het coronavirus kunt u accommodaties vanaf 10 personen niet meer boeken tot ten minste 1 juni 2020. Heeft u al een boeking staan voor een accommodatie vanaf 10 personen? Dan nemen we contact met u op.

  • Kunnen we nog met meerdere gezinnen of vriendengroepen in één accommodatie?

    Tot ten minste 1 juni 2020 geldt voor al onze accommodaties een maximale bezetting van één huishouden.

Overige
  • Hoe blijf ik op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom Corona?

    Op de website van het RIVM leest u de laatste informatie rondom het coronavirus en de maatregelen. Op deze pagina houden we u op de hoogte wat deze maatregelen betekenen voor uw verblijf bij Landal GreenParks.

  • Ik heb een klacht over Landal GreenParks. Waar kan ik deze kwijt?

    Indien u een klacht heeft over Landal GreenParks, kunt u deze schriftelijk indienen bij:

    Landal GreenParks B.V. 
    Afdeling Gastenservice 
    Postbus 95991
    2509 CZ Den Haag

    of per email naar gastenservice@landal.com o.v.v. reserveringsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf, parknaam en accommodatienummer. De klacht zal dan met de grootste zorg worden behandeld.

    Bekijk de klachtenprocedure voor meer informatie. Voor uitgebreide informatie verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.

Bel alleen voor boekingen met aankomst vóór half april
Voor latere boekingen, volg deze website.