Veelgestelde vragen

Boeking beheren
  • Waar zie ik de status van mijn betaling?

    Vanuit de reserveringsbevestiging kun je online jouw reservering bekijken. Onder 'Betaalinformatie' vind je de actuele status van jouw betaling(en). 

  • Ik heb meerdere accommodaties tegelijk geboekt (combinatie-reservering), hoe kan ik deze reservering koppelen aan Mijn Landal-account?

    Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om een combinatie-reservering te koppelen aan het Mijn Landal-account en de Landal-app. In dit geval begint je reserveringsnummer met een 'M'. Voor het toevoegen of verwijderen van reisgenoten, het annuleren van je reservering of het toevoegen van een arrangement kun je contact opnemen met ons Contact Center.

  • Waar vind ik de factuur?

    De factuur is niet online zichtbaar. Je vindt jouw factuur in de reserveringsbevestiging die je via de e-mail van ons heeft ontvangen. 

    Waar vind ik mijn actuele betaalinformatie?
    De actuele betaalinformatie kun je wel online terugvinden in jouw eigen reserveringspagina. 

  • Ik heb geen reserveringsbevestiging meer. Wat moet ik doen?

    Neem contact met ons op via het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Waarom kan ik mijn reservering niet zien in mijn account?

    Een reservering kan alleen in je account opgeslagen worden als je e-mailadres gelijk is aan het e-mailadres in de reservering. Denk je het goede e-mailadres te hebben gebruikt? Log dan in bij jouw Mijn Landal account en voeg de reservering handmatig toe. Dit kan door je reserveringsnummer in te voeren onder ‘Voeg je gemaakte boeking toe’. Dit komt direct bovenaan in beeld wanneer je bent ingelogd in Mijn Landal. Je reserveringsnummer kun je onder andere terugvinden in de bevestigingsmail van je boeking. 

    Heb je goed gecontroleerd of je geen spelfouten hebt gemaakt, maar lukt het nog steeds niet? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).