Waar kan ik informatie vinden over mijn betalingen?
Log in en ga naar 'Mijn reserveringen'. Selecteer de reservering en kijk onder betaalinformatie.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties tegelijk geboekt, hoe kan ik deze reservering toevoegen aan Mijn Landal-account?
Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om een combinatie-reservering te koppelen aan je Mijn Landal-account en de Landal-app. Voor het toevoegen of verwijderen van reisgenoten, het annuleren van je reservering of het toevoegen van een arrangement kun je contact opnemen met ons Contact Center.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen. Wat nu?
Neem contact met ons op via het Contact Center.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik de factuur van mijn boeking?
Je vindt de factuur in de reserveringsbevestiging die je per e-mail van ons hebt ontvangen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom kan ik mijn reservering niet zien in mijn account?
Je kunt alleen een reservering toevoegen aan je account als je e-mailadres hetzelfde is als het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je boeking.  Heb je met een ander e-mailadres een boeking gemaakt? Maak dan een nieuw account aan met dit e-mailadres en voeg je boeking toe. Gebruik je het juiste e-mailadres? Log dan in bij Mijn Landal en voeg de reservering handmatig toe. Voeg je reserveringsnummer in onder ‘Voeg je gemaakte boeking toe’. Je ziet deze boeking dan direct staan, als je bent ingelogd in Mijn Landal. Mocht het niet lukken, neem dan telefonisch contact met ons op.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden