Veelgestelde vragen

Reserveringen
  • Hoeveel accommodaties kan ik reserveren?

    U kunt via de site maximaal 4 accommodaties boeken. U kunt voor het boeken van meerdere bungalows ook telefonisch reserveren via het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Dan kunt u tot 9 bungalows tegelijk reserveren. Voor reserveringen boven de 9 bungalows kunt u terecht bij de Business Line. Het telefoonnummer van deze afdeling is  +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).

  • Ik heb nog geen bevestigingspapieren ontvangen. Wat moet ik doen?

    Indien Landal GreenParks uw reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks u per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dient u direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk doorgegeven te worden aan Landal GreenParks.
     
    Bent u binnen 3 dagen na het maken van de reservering niet in het bezit van een reserveringsbevestiging/factuur, checkt u dan eerst uw postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet in te vinden? Dan dient u direct contact op te nemen met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Maakt u hiervan geen melding, dan kan geen aanspraak meer worden gemaakt op uw reservering. Controleer met de Contact Center medewerker altijd of uw e-mailadres correct is.

  • Kan ik mijn reserveringsbevestiging per post thuisgestuurd krijgen?

    Nee, Landal GreenParks stuurt u een reserveringsbevestiging per e-mail, zodat u direct na het vastleggen van uw reservering de bevestigingsdocumenten ontvangt. Enkele weken voor aankomst ontvangt u een inspiratiemagazine per post thuis. Hierin vindt u informatie over het park en de omgeving.

  • Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat moet ik doen?

    U ontvangt uw reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na het vastleggen van uw reservering per e-mail. Indien u deze bevestiging kwijt bent geraakt, verzoeken wij u om telefonisch contact op te nemen met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Wij zullen vervolgens uw reserveringsbevestiging opnieuw naar u sturen per e-mail. U dient deze goed te bewaren, uit te printen en mee te brengen naar het park.

  • Mijn factuur van een reservering is niet juist. Wat moet ik doen?

    Indien Landal GreenParks uw reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks u per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dient u direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk medegedeeld te worden aan Landal GreenParks. Neemt u hiervoor telefonisch contact op met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Waarom kan ik niet langer dan twee weken reserveren via de website?

    Door de structuur van de website is het momenteel nog niet mogelijk om een verblijf langer dan twee weken online te reserveren. Uiteraard zijn hier, indien beschikbaar, wel mogelijkheden voor.

    Voor reserveringen vanaf 2 weken tot 28 dagen
    Neem contact op met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

    Voor reserveringen van 28 dagen en langer
    Hiervoor kunt u terecht bij Landal Business Line. Deze afdeling is gespecialiseerd in het tijdelijk verhuren van accommodaties en is telefonisch bereikbaar via tel. +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).

  • Kan ik via internet een groepsboeking maken?

    U kunt bij Landal GreenParks een groepsboeking maken. Dit is alleen telefonisch of per e-mail mogelijk. Voor het maken van een groepsboeking betaalt u eenmalig de voorkeurstoeslag/reserveringskosten (alleen wanneer de hele reservering op één naam komt te staan).

  • Waarom ontvang ik geen Jong gezin- Alles kids- of 55+ korting?

    Landal GreenParks hanteert geen onderscheid op basis van leeftijd of gezinsfase. Hierdoor is de juiste prijs eerder zichtbaar in het boekingsproces. Door deze transparantere prijsstelling ziet u direct de op dat moment beste prijs.

  • Kan ik een voorboeking maken?

    Een voorboeking met aanbetaling van € 30 is vanaf dit moment niet meer mogelijk. De prijzen voor de komende jaren zullen daarom de komende weken geleidelijk op onze website worden gepubliceerd. Nog even geduld en bedankt voor uw begrip.

    Wintersportseizoen 2020-2021
    Voor de periode 1 tot 31 december 2021 geldt het volgende: eigenaren kunnen tot 1 december 2020 aangeven of zij deze periode gebruik willen maken van de accommodatie. Een voorboeking voor bijvoorbeeld de kerstvakantie 2021 wordt bevestigd (mits beschikbaar) in december 2020.

  • Is het mogelijk een weekverblijf te reserveren van maandag-maandag?

    Op de meeste parken kan er het gehele jaar van maandag - maandag gereserveerd worden. Wel geldt dit op basis van beschikbaarheid. Er zijn wel uitzonderingen, zoals bijvoorbeeld 2e Paasdag en 2e Pinksterdag. Landal GreenParks biedt u ook de mogelijkheid om op een groot aantal parken op afwijkende dagen aan te komen dan de gebruikelijke maandag of vrijdag.

  • Waarom wordt het door mij gekozen park of type accommodatie niet getoond?

    Het kan voorkomen dat het gekozen park of type accommodatie niet getoond wordt op de website. Dit gebeurt wanneer er geen beschikbaarheid meer is voor het gekozen park of type accommodatie. In dit geval worden er alternatieve parken, periodes en accommodatietypes aangegeven.Wanneer er geen beschikbaarheid meer is, wordt dit in de prijstabel aangegeven door middel van een "-".

  • Hoe kan ik een optie nemen op een reservering of deze juist annuleren?

    U kunt een optie nemen op een reservering. Deze blijft 24 uur geldig. Na het verstrijken van de 24 uur wordt de optie automatisch een definitieve reservering en ontvangt u een bevestiging. Het is niet toegestaan meerdere opties voor meerdere parken en meerdere periodes te maken. Het is alleen mogelijk om één optie per park in dezelfde periode te nemen. Het is helaas niet mogelijk om een optie te nemen op uw reservering via internet. Voor het maken van een optie neemt u contact op met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Wanneer u de optie wilt laten vervallen dient u ook telefonisch contact op te nemen met het Contact Center.

  • Kan ik ook een afwijkend verblijf reserveren?

    Kies uw eigen aankomstdag. Landal GreenParks biedt u de mogelijkheid om op een groot aantal parken op afwijkende dagen aan te komen dan de gebruikelijke maandag of vrijdag.