Ik wil graag tijdens mijn verblijf visite ontvangen. Is dit mogelijk?
Gezellig! Als je visite niet blijft slapen, dan hoef je niets aan ons door te geven. Blijven ze wel slapen? Dat kan. Daar betaal je dan bedlinnen en toeristenbelasting voor per persoon. Ga naar je account en voeg je reisgenoot toe bij ‘mijn reisgezelschap’. Je kunt daar kiezen voor een extra reisgenoot die je toevoegt voor het gehele verblijf of voor een gedeelte van het verblijf. Selecteer de aankomstdatum en vertrekdatum van je logé en voeg 'm toe aan je reisgezelschap.

Let op: als het bezoek blijft slapen mag het aantal bedden in de accommodatie niet overschreven worden. Of te wel in een 4 persoons accommodatie mogen maximaal 4 personen overnachten. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat moet ik laten zien als ik wil inchecken op het park?
Je ontvangt de boekingsbevestiging inclusief factuur binnen 24 uur na het vastleggen van jouw boeking. Bewaar deze mail goed! Bij aankomst kun je de boekingsbevestiging laten zien op je mobiel. Geef  je reisgezelschap voor aankomst aan ons door via je account of de Landal-app. Zorg er ook voor dat je eventuele openstaande bedragen hebt betaald. Bij aankomst op het park kunnen we om een legitimatiebewijs vragen.Vergeet deze niet mee te nemen.

Wanneer het park waar je verblijft gebruik maakt van de digitale sleutel, of je op de camping verblijft kan je voor jouw verblijf al online inchecken. Je hoeft dan niet meer langs de receptie.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik tegen betaling ook eerder inchecken of aankomen?
Helaas, je kunt niet eerder  in de accommodatie dan 16:00 uur. Dit komt omdat we voor die tijd druk bezig om ervoor te zorgen dat jouw accommodatie schoon en fris is! Je bent voor deze tijd natuurlijk wel van harte welkom op het park, je kan dan alvast gebruik maken van onze faciliteiten. Of ontdek alvast de omgeving, neem een kijkje in de Landal-app voor alle tips in de omgeving.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
De hoofdboeker is niet aanwezig tijdens de check in. Kan dat?
De hoofdboeker hoeft niet zelf aanwezig te zijn bij het inchecken. In dat geval ontvangen wij graag via de onderstaande link de gegevens van je boeking. Geef bij 'opmerkingen' de naam, het e-mailadres en telefoonnummer door van degene die in plaats van de hoofdboeker komt inchecken. Wij geven dit dan door aan het park waar je gaat verblijven. Indien je verblijft op een park met een digitale sleutel, zorg dan dat iemand anders beschikt over de digitale sleutel in de Landal-app.
Wijzig inchecker Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Heb je een vraag over de digitale sleutel? Hebben wij je vraag hiermee beantwoord? Ik kom aan na sluitingstijd van de receptie, wat moet ik doen?
Dit is natuurlijk geen probleem. Maak je gebruik van de digitale sleutel? Zorg dat je de checklist voor aankomst afrond voor aankomst op het park. Dan open je de deur van jouw accommodatie namelijk via de sleutel op jouw telefoon. En hoef je niet langs de receptie.

Ga je naar een park zonder de digitale sleutel, laat ons dan via onderstaand formulier weten hoe laat je verwacht aan te komen. Wij geven dit dan door aan de receptie van het park.
Geef jouw aankomsttijd door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de aankomst- en vertrektijden?
Vanaf 16:00 ben je van harte welkom op het park om in te checken. De uitcheck is op dag van vertrek tot 10:30. Er zijn een aantal parken die afwijken van deze tijden. Dus check voor vertrek altijd even jouw boekingsbevestiging. Hier staan de precieze tijden in, of neem een kijkje in de Landal-app. Wanneer het park faciliteiten heeft ben je voor 16:00 al welkom om gebruik te maken van de faciliteiten op het park.

Camping:
Vanaf 13.00 uur kun je aankomen op je kampeerplaats. Op de vertrekdag vragen we je om de plaats weer vóór 12.00 uur vrij te maken. Tegen betaling kun je op de meeste campings tot 18.00 uur op de campingplaats blijven, mits deze niet opnieuw verhuurd is. Informeer hiernaar op de dag van vertrek vóór 12.00 uur bij de receptie van het park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden