Veelgestelde vragen

Landal-app
  • Wat kan ik doen met de Landal-app?

    In de app vind je informatie over de faciliteiten, activiteiten en mogelijke horecagelegenheden op het park waar je verblijft. Je kunt hier openingstijden bekijken, contactgegevens van de receptie vinden en reserveringen maken. De parkplattegrond in de app zorgt ervoor dat jij precies weet waar je moet zijn. Ook kun je hier activiteiten en attracties in de omgeving van het park ontdekken. Koppel jouw verblijf in de app door in te loggen met je Mijn Landal-account en bereid je voor op je aankomende verblijf!

  • Kan ik de Landal-app ook gebruiken als ik geen boeking heb gemaakt?

    Zeker! Selecteer het park waar je meer over wilt weten en oriënteer je op een mooie vakantiebestemming. Je kunt zien wat er te doen is in de omgeving en op het park!

  • Ik zie maar 1 toekomstig verblijf in de Landal-app, maar ik heb meerdere reserveringen gemaakt. Klopt dit wel?

    Dit klopt! Op dit moment zie je alleen het verblijf dat als eerste plaatsvindt in de app. Zo kun je aftellen naar je vakantie. Zodra dit verblijf is geweest, is je volgende verblijf zichtbaar in de app. 

  • Ik heb meerdere accommodaties tegelijk geboekt, hoe kan ik deze reservering toevoegen aan de app?

    Op dit moment is het niet mogelijk om een combinatie-reservering toe te voegen aan de Landal-app. Je hebt dan een reserveringsnummer dat begint met een 'M'. Maar je kunt de app gebruiken zonder in te loggen. Wil je een reservring maken voor het restaurant of een activiteit? Bel dan even met de receptie van het park. 

  • Ik ben ingelogd in de app, maar mijn reservering is nog niet toegevoegd. Hoe doe ik dit?

    Volg hiervoor het volgende stappenplan:

    1. Ga naar de Landal-app.
    2. Login met je Mijn Landal-account.
    3. Klik rechts onderin op het chat-icoontje.
    4. Klik op de tekst 'Koppel je reservering'.
    5. Log opnieuw in met je Mijn Landal-account.
    6. Voer het reserveringsnummer in van je boeking bij ‘Voeg je gemaakte boeking toe’. Deze kun je vinden in de reserveringsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen.  
    7. Je reservering is nu gekoppeld!
    8. Klik op ‘Mijn Verblijf’ in de app om de details van je reservering te bekijken.