Ik heb een vraag over:

Landal-app

Hoe kan ik inloggen in de Landal-app?
Inloggen doe je met hetzelfde e-mailadres en het wachtwoord waarmee je op de website inlogt. Log altijd in met het e-mailadres waarmee je de boeking bij Landal hebt gemaakt. Hier is je boeking aan gekoppeld. Wachtwoord vergeten? Kies dan voor ‘wachtwoord vergeten’ bij het inloggen. Je ontvangt dan een e-mail van ons, zodat je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Check voor de zekerheid ook je ongewenste mail. Geen e-mail ontvangen? Dan heb je waarschijnlijk nog geen account op dit e-mailadres. Maak een account aan.

Goed om te weten: op sommige parken heb je een ander account nodig om te kunnen reserveren in de app voor een activiteit. Helaas zijn deze twee accounts nog niet aan elkaar gekoppeld.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat kan ik doen met de Landal-app?
Log in met de gegevens van je account waar je ook mee inlogt op de website. In de app vind je informatie over je gemaakte boeking, de faciliteiten, activiteiten en horecagelegenheden op het park waar je verblijft. Je kunt hier ook openingstijden bekijken, contactgegevens van de receptie vinden en reserveringen maken voor bijvoorbeeld het bowlen. De parkplattegrond in de app zorgt ervoor dat jij precies weet waar je moet zijn. Ook kun je er activiteiten en attracties in de omgeving van het park mee ontdekken. Daarnaast kun je met de app op veel parken de deur openen van je bungalow met je digitale sleutel.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik de Landal-app ook gebruiken als ik geen boeking heb gemaakt?
Zeker! Selecteer het park waar je meer over wilt weten en oriënteer je op een mooie vakantiebestemming. Je kunt zien wat er te doen is in de omgeving en op het park!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben ingelogd in de app, maar mijn boeking is nog niet toegevoegd. Hoe doe ik dit?

Dat kan heel eenvoudig:

  • Ga naar de Landal-app.
  • Login met je e-mailadres en wachtwoord
  • Ga naar ‘boekingen’
  • Kies dan voor ‘boeking toevoegen’
  • Vul het boekingsnummer toe. Deze vind je in de boekingsbevestiging die je per mail hebt ontvangen van ons.
  • Je boeking is nu toegevoegd!
  • Ga naar ‘boekingen’ in de app om de details van je gemaakte boekingen te bekijken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties tegelijk geboekt, hoe kan ik deze boekingen toevoegen aan de app?
Heb je een boeking gemaakt na 31 mei 2022? Dan kan het heel eenvoudig
  • Ga naar de Landal-app.
  • Login met je e-mailadres en wachtwoord
  • Ga naar ‘boekingen’
  • Kies dan voor ‘boeking toevoegen’
  • Elke boeking moet je apart toevoegen. Als je boeking bestaat uit 5 bungalows, voeg je deze apart toe met het bijbehorende reserveringsnummer.
  • Vul het boekingsnummer toe. Deze vind je in de boekingsbevestiging die je per mail hebt ontvangen van ons.
  • Je boeking is nu toegevoegd!
  • Ga naar ‘boekingen’ in de app om de details van je gemaakte boekingen te bekijken.

    Voor verblijven die geboekt zijn voor 31 mei 2022 is dit niet mogelijk. Je hebt dan een boekingsnummer dat begint met een 'M'. Maar je kunt de app ook gebruiken zonder in te loggen. Wil je een reservering maken voor het restaurant of een activiteit? Bel dan even met de receptie van het park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik zie maar 1 toekomstig verblijf in de Landal-app, maar ik heb meerdere boekingen gemaakt. Klopt dit wel?
Onder 'boekingen' vind je alle vakanties die je hebt toegevoegd in de app. Staan ze er niet allemaal tussen? Voeg deze dan zelf eenvoudig toe via 'boeking toevoegen'.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Het lukt mij niet om de Landal-app te installeren. Wat nu?
Vervelend! Heb je voldoende geheugen op je telefoon om de app te downloaden? Goed om dat even te controleren. Ook is het belangrijk dat je een goede internet/wifiverbinding hebt. Dan zou het moeten lukken. Je kunt de Landal-app downloaden in zowel de App Store als de Google Play Store.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Digitale sleutel

Hoe werkt de digitale sleutel in de Landal-app?
Bekijk op deze pagina een uitgebreide uitleg over hoe de digitale sleutel werkt. En bekijk dit filmpje over hoe je de deur kunt openen met je digitale sleutel, handig!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe weet ik dat ik een digitale sleutel krijg bij mijn verblijf?
We geven dit aan in je boekingsbevestiging. Daarnaast ontvang je e-mails waarin we kort voor vertrek uitleggen hoe je de digitale sleutel kunt gebruiken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe moet ik mijn telefoon instellen, zodat ik de digitale sleutel kan gebruiken?
Download de Landal-app en log in met je account. Zet daarnaast je bluetooth, locatie en 3G/4G-internet aan. Ook kun je gebruikmaken van wifi. Wel raden we een 3G/4G-internetverbinding aan, om de sleutel optimaal te kunnen gebruiken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Vanaf wanneer is de digitale sleutel zichtbaar in de app?
Vanaf het moment dat je jouw boeking hebt gemaakt, is de digitale sleutel zichtbaar in de app. Je kunt de sleutel gebruiken vanaf 16.00 uur als je alle stappen hebt doorlopen. We geven aan welke stappen er nog nodig zijn (zoals bijv. betalen, reisgezelschap doorgeven)
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik kan de digitale sleutel niet vinden in de app. Wat nu?
Je vindt de sleutel in de app als je de onderstaande stappen hebt gevolgd in de Landal-app of in je account op onze website:
  • Betaal een eventueel openstaand bedrag.
  • Laat ons weten wie je reisgenoten zijn.
  • Geef je verwachte aankomsttijd aan ons door.
  • Vul je noodgegevens in
  • Heb je dit gedaan en is de sleutel nog steeds niet zichtbaar in de app? Neem dan contact op met de receptie van het park, daar helpen we je graag verder. Goed om te weten: de sleutel is alleen zichtbaar in de app en niet op de website. Meer weten? Bekijk hier meer uitleg over de digitale sleutel.

    Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Kan ik de digitale sleutel delen met mijn reisgenoten?
    Ja, op dit moment is dat alleen mogelijk door je inloggegevens te delen met je reisgenoten. Zij kunnen dan ook via de Landal-app inloggen en de digitale sleutel gebruiken.
    Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Kan ik ook wifi gebruiken als ik de digitale sleutel gebruik?
    Ja, dit is mogelijk. Wel raden we je aan om gebruik te maken van 3G/4G, voor de beste verbinding.
    Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Kan ik met de digitale sleutel ook de slagboom openen op het park?
    Ja, op veel parken is dit mogelijk. Op de dag dat je aankomt op het park staat de slagboom vaak al voor je open.
    Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Ik heb geen smartphone, hoe moet ik nu inchecken?
    Geen zorgen. Ga langs de receptie van het park, onze medewerkers helpen je daar graag verder.
    Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Mijn digitale sleutel werkt niet (meer), wat nu?
    Dat is vervelend. Probeer het volgende:
  • Check of je de laatste versie hebt gedownload van de Landal-app.
  • Is dit niet het geval? Zorg dan dat je de app updatet naar de laatste versie en log opnieuw in. 
  • Heb je de laatste versie? Log dan uit en daarna weer opnieuw in
  • Werken bovenstaande stappen niet? Verwijder de app en download de app helemaal opnieuw.
  • Werkt de digitale sleutel nog steeds niet? Dan verwijzen je graag naar de receptie van het park.
  • Is de receptie gesloten? Neem dan contact op met het noodnummer dat in de app is aangegeven.
  • Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Ik heb geen internetbundel op mijn mobiel, wat nu?
    Geen probleem, op veel van onze parken bieden we gratis wifi aan. Zo kun je toch gebruikmaken van de digitale sleutel!
    Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
    Hoe moet ik uitchecken met de digitale sleutel?
    Geef via de Landal-app onder ‘Mijn verblijf’ je verwachte vertrektijd aan ons door. Op het park of in de app vind je meer info over hoe je de accommodatie bij vertrek moet achterlaten. Klaar om te vertrekken? Ga naar de uitcheckbutton in de app en je kunt de deur achter je dichttrekken. Je hoeft niet meer langs de receptie. Eventuele tags kun je inleveren in de daarvoor bestemde bakken. En de eindschoonmaak, die regelen wij voor je!
    Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

    Niet gevonden wat je zocht?

    Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden