Veelgestelde vragen

Account aanmaken
  • Hoe maak ik een account aan?

    U kunt eenvoudig een account aanmaken via de website. Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'. Vul uw gegevens in en klik op 'Aanmelden'. U ontvangt een e-mail om uw account te bevestigen.

  • Ik heb geen reserveringsbevestiging meer. Wat moet ik doen?

    Neem contact met ons op via het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten) of stel uw vraag via het contactformulier.

  • Hoe kan ik een reservering toevoegen aan mijn account?

    In de reserveringsbevestiging die u na het boeken bij ons ontvangt, vindt u een link naar 'Mijn Reservering'. Kies vervolgens voor 'Bewerk mijn reservering' in mijn account. Hier kunt u uw reservering toevoegen aan uw account*.

    *Let op, u kunt alleen een reservering toevoegen als deze gelijk is aan het e-mailadres van uw account.

  • Ik wil graag mijn account verwijderen. Hoe kan ik dit doen?

    Helaas kunt u op dit moment niet zelf uw account verwijderen. Wij kunnen uw accountgegevens voor u verwijderen. Neem hiervoor contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten)* of stel uw vraag in het contactformulier.

    *Let op: bij een telefonisch verzoek voor het verwijderen van uw account ontvangt u geen schriftelijke bevestiging.

Inloggen
Boeking beheren
  • Waar zie ik de status van mijn betaling?

    Vanuit uw reserveringsbevestiging kunt u online uw reservering bekijken. Onder 'Betaalinformatie' vindt u de actuele status van uw betaling(en). 

  • Waar vind ik de factuur?

    De factuur is niet online zichtbaar. U vindt uw factuur in uw reserveringsbevestiging die u via de e-mail van ons heeft ontvangen. 

    Waar vind ik mijn actuele betaalinformatie?
    De actuele betaalinformatie kunt u wel online terugvinden in uw eigen reserveringspagina. 

  • Waarom kan ik mijn reservering niet zien in mijn account?

    Een reservering kan alleen in uw account opgeslagen worden als uw e-mailadres gelijk is aan het e-mailadres van de reservering. Neem voor meer informatie contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

Gegevens wijzigen
  • Hoe geef ik een adreswijziging door?

    Op dit moment is het nog niet mogelijk om u uw adres online te wijzigen. Neem voor het wijzigen van uw adres contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Hoe geef ik een naamswijziging door?

    Mijn naam wijzigen in mijn account.
    U kunt uw naam in uw account wijzigen via 'Mijn gegevens'. U dient hiervoor eerst in te loggen op onze website.

    Mijn naam wijzigen in mijn reservering.
    Op dit moment kunt u uw naam in de reservering alleen telefonisch laten wijzigen. Neem hiervoor contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Hoe verander ik het e-mailadres dat ik gebruik voor mijn Landal account?

    U kunt uw e-mailadres in uw account wijzigen via 'Mijn gegevens'. U dient hiervoor eerst in te loggen met uw oude e-mailadres op onze website.

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?

    U kunt uw wachtwoord wijzigen in uw account via 'Mijn gegevens'. Indien u uw wachtwoord vergeten bent, kies dan voor de optie 'Wachtwoord vergeten' in het inlogscherm.