Veelgestelde vragen

Account aanmaken
  • Ik heb geen verificatiemail ontvangen om mijn account te bevestigen, wat nu?

    Het kan enkele minuten duren voordat je de mail ontvangt. Zoek na een aantal minuten nog eens rustig door de mailbox en kijk ook in je spam-folder. 
    Nog steeds geen mail gevonden? Probeer nog eens je account aan te maken en kijk goed of je geen spelfouten hebt gemaakt bij het invullen van je e-mailadres. Neem contact met ons op als je alles hebt geprobeerd zonder succes. 

  • Er is storing bij Mijn Landal. Wat nu?

    In het geval van storing, is het aan te raden om op een later tijdstip van de dag of op de volgende dag opnieuw te proberen om in te loggen in je account. Wij doen in de tussentijd ons uiterste best om de storing zo snel mogelijk op te lossen. 

  • Hoe maak ik een account aan?

    Je kunt eenvoudig een account aanmaken via de website. Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'. Vul jouw gegevens in en klik op 'Aanmelden'. Je ontvangt een e-mail om jouw account te bevestigen.

  • Hoe kan ik een reservering toevoegen aan mijn account?

    In de reserveringsbevestiging die je na het boeken bij ons ontvangt, vind je een link naar 'Mijn Reservering'. Kies vervolgens voor 'Bewerk mijn reservering' in mijn account. Hier kun je jouw reservering toevoegen aan je account*.

    *Let op, je kunt alleen een reservering toevoegen als deze gelijk is aan het e-mailadres van jouw account.

  • Ik wil graag mijn account verwijderen. Hoe kan ik dit doen?

    Helaas kun je op dit moment niet zelf jouw account verwijderen. Wij kunnen de accountgegevens voor je verwijderen. Neem hiervoor contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten)*

    *Let op: bij een telefonisch verzoek voor het verwijderen van je account ontvang je geen schriftelijke bevestiging.

Inloggen
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

    Je kunt een nieuw wachtwoord aanmaken als je op 'Wachtwoord vergeten' op onze website klikt. Ga naar de inlogpagina en klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten'. 

  • Waar vind ik de inlogpagina van mijn Landal?

    Je kunt de inlogpagina van mijn Landal raadplegen via onderstaande link.

  • Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?

    Heb je al een account?
    Dan heb je waarschijnlijk een verkeerd e-mailadres of wachtwoord ingevuld. Je kunt proberen in te loggen met één van je e-mailadressen en kiezen voor 'Wachtwoord vergeten'. Met het nieuwe wachtwoord kun je dan wel inloggen. Indien je e-mailadres echt niet bekend is of het nieuwe wachtwoord ook niet werkt, kun je een nieuw account aanmaken. 

    Nog geen account? 
    Maak dan een account aan via de website. Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'. Vul jouw gegevens in en klik op 'Aanmelden'. Je ontvangt een e-mail om jouw account te bevestigen.

    Krijg je een melding te zien?
    Indien je een melding krijgt te zien, probeer het later nog een keer. Er kan sprake zijn van een storing binnen Mijn Landal. Blijf je steeds dezelfde melding krijgen, neem dan contact op met ons Contact Center via  0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten)

  • Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik doen?

    Je kunt proberen in te loggen met één van je e-mailadressen en kiezen voor 'Wachtwoord vergeten'. Indien het e-mailadres niet bekend is, kun je een nieuw account aanmaken. 

  • Ik krijg de melding 'E-mail bestaat al'. Wat moet ik doen?

    Je probeert een nieuw account aan te maken met een e-mailadres van een bestaand account. Ga terug naar het inlogscherm en kies 'Wachtwoord vergeten'.

Boeking beheren
  • Waar zie ik de status van mijn betaling?

    Vanuit de reserveringsbevestiging kun je online jouw reservering bekijken. Onder 'Betaalinformatie' vind je de actuele status van jouw betaling(en). 

  • Ik heb meerdere accommodaties tegelijk geboekt (combinatie-reservering), hoe kan ik deze reservering koppelen aan Mijn Landal-account?

    Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om een combinatie-reservering te koppelen aan het Mijn Landal-account en de Landal-app. In dit geval begint je reserveringsnummer met een 'M'. Voor het toevoegen of verwijderen van reisgenoten, het annuleren van je reservering of het toevoegen van een arrangement kun je contact opnemen met ons Contact Center.

  • Ik heb geen reserveringsbevestiging meer. Wat moet ik doen?

    Neem contact met ons op via het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Waar vind ik de factuur?

    De factuur is niet online zichtbaar. Je vindt jouw factuur in de reserveringsbevestiging die je via de e-mail van ons heeft ontvangen. 

    Waar vind ik mijn actuele betaalinformatie?
    De actuele betaalinformatie kun je wel online terugvinden in jouw eigen reserveringspagina. 

  • Waarom kan ik mijn reservering niet zien in mijn account?

    Een reservering kan alleen in je account opgeslagen worden als je e-mailadres gelijk is aan het e-mailadres in de reservering. Denk je het goede e-mailadres te hebben gebruikt? Log dan in bij jouw Mijn Landal account en voeg de reservering handmatig toe. Dit kan door je reserveringsnummer in te voeren onder ‘Voeg je gemaakte boeking toe’. Dit komt direct bovenaan in beeld wanneer je bent ingelogd in Mijn Landal. Je reserveringsnummer kun je onder andere terugvinden in de bevestigingsmail van je boeking. 

    Heb je goed gecontroleerd of je geen spelfouten hebt gemaakt, maar lukt het nog steeds niet? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

Gegevens wijzigen
  • Hoe geef ik een adreswijziging door?

    Op dit moment is het nog niet mogelijk om jouw adres online te wijzigen. Neem voor het wijzigen van jouw adres contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Hoe geef ik een naamswijziging door?

    Mijn naam wijzigen in mijn account.
    Je kunt jouw naam in je account wijzigen via 'Mijn gegevens'. Je dient hiervoor eerst in te loggen op onze website.

    Mijn naam wijzigen in mijn reservering.
    Op dit moment kun je jouw naam in de reservering alleen telefonisch laten wijzigen. Neem hiervoor contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Hoe verander ik het e-mailadres dat ik gebruik voor mijn Landal account?

    Je kunt jouw e-mailadres in je account wijzigen via 'Mijn gegevens'. Je dient hiervoor eerst in te loggen met je oude e-mailadres op onze website.

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?

    Je kunt jouw wachtwoord wijzigen in je account via 'Mijn gegevens'. Indien je jouw wachtwoord vergeten bent, kies dan voor de optie 'Wachtwoord vergeten' in het inlogscherm.