Veelgestelde vragen

Account aanmaken
  • Hoe maak ik een account aan?

    Je kunt eenvoudig een account aanmaken via de website. Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'. Vul jouw gegevens in en klik op 'Aanmelden'. Je ontvangt een e-mail om jouw account te bevestigen.

  • Ik heb geen reserveringsbevestiging meer. Wat moet ik doen?

    Neem contact met ons op via het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Hoe kan ik een reservering toevoegen aan mijn account?

    In de reserveringsbevestiging die je na het boeken bij ons ontvangt, vind je een link naar 'Mijn Reservering'. Kies vervolgens voor 'Bewerk mijn reservering' in mijn account. Hier kun je jouw reservering toevoegen aan je account*.

    *Let op, je kunt alleen een reservering toevoegen als deze gelijk is aan het e-mailadres van jouw account.

  • Ik wil graag mijn account verwijderen. Hoe kan ik dit doen?

    Helaas kun je op dit moment niet zelf jouw account verwijderen. Wij kunnen de accountgegevens voor je verwijderen. Neem hiervoor contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten)*

    *Let op: bij een telefonisch verzoek voor het verwijderen van je account ontvang je geen schriftelijke bevestiging.

Inloggen
Boeking beheren
  • Waar zie ik de status van mijn betaling?

    Vanuit de reserveringsbevestiging kun je online jouw reservering bekijken. Onder 'Betaalinformatie' vind je de actuele status van jouw betaling(en). 

  • Waar vind ik de factuur?

    De factuur is niet online zichtbaar. Je vindt jouw factuur in de reserveringsbevestiging die je via de e-mail van ons heeft ontvangen. 

    Waar vind ik mijn actuele betaalinformatie?
    De actuele betaalinformatie kun je wel online terugvinden in jouw eigen reserveringspagina. 

  • Waarom kan ik mijn reservering niet zien in mijn account?

    Een reservering kan alleen in je account opgeslagen worden als je e-mailadres gelijk is aan het e-mailadres van de reservering. Neem voor meer informatie contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

Gegevens wijzigen
  • Hoe geef ik een adreswijziging door?

    Op dit moment is het nog niet mogelijk om jouw adres online te wijzigen. Neem voor het wijzigen van jouw adres contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Hoe geef ik een naamswijziging door?

    Mijn naam wijzigen in mijn account.
    Je kunt jouw naam in je account wijzigen via 'Mijn gegevens'. Je dient hiervoor eerst in te loggen op onze website.

    Mijn naam wijzigen in mijn reservering.
    Op dit moment kun je jouw naam in de reservering alleen telefonisch laten wijzigen. Neem hiervoor contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Hoe verander ik het e-mailadres dat ik gebruik voor mijn Landal account?

    Je kunt jouw e-mailadres in je account wijzigen via 'Mijn gegevens'. Je dient hiervoor eerst in te loggen met je oude e-mailadres op onze website.

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?

    Je kunt jouw wachtwoord wijzigen in je account via 'Mijn gegevens'. Indien je jouw wachtwoord vergeten bent, kies dan voor de optie 'Wachtwoord vergeten' in het inlogscherm.