Ik heb een vraag over:

Account aanmaken

Hoe maak ik een account aan?
Dat kan heel eenvoudig hier.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb geen mail ontvangen om mijn account te bevestigen, wat nu?
Probeer in te loggen  of kies voor wachtwoord vergeten. Je kunt dan een nieuw wachtwoord instellen via een mail die je van ons ontvangt. Check ook voor de zekerheid even je ongewenste mail.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik een verblijf toevoegen aan mijn account of de Landal-app?
Log in en voeg het boekingsnummer toe van je gemaakte boeking. Je boekingsnummer vind je terug in de bevestiging die je per mail hebt ontvangen. Nadat je jouw verblijf hebt toegevoegd, kun jouw geboekte verblijf terugvinden onder ‘mijn boekingen’. Ben je al ingelogd tijdens het boeken? Dan voegen we je boeking automatisch toe.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe verwijder ik mijn account?
Dit kun je helaas niet zelf doen. Neem contact op met het Contact Center. We helpen je daar graag verder. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Inloggen

Hoe kan ik inloggen op MijnLandal-account?
Ga naar 'Inloggen'. Vul daar je gegevens in van je account.
Inloggen mijn Landal Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
Als je al een account hebt, dan kan het zijn dat je de verkeerde gegevens hebt ingevuld. Probeer het nogmaals of kies voor 'wachtwoord vergeten'. Je kunt dan een nieuw wachtwoord aanmaken, waarmee je weer kunt inloggen. Check je ongewenste mail voor de zekerheid. Heb je nog geen account? Maak dan een account aan. Goed om te weten: je inloggegevens voor de landal-app en website zijn hetzelfde
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ga naar 'Inloggen' en kies voor 'Wachtwoord vergeten'. Je ontvangt dan een e-mail van ons, waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik doen?
Probeer in te loggen met je e-mailadres en kies voor 'Wachtwoord vergeten'. Is het e-mailadres niet bekend? Maak dan een nieuw account aan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik krijg de melding 'E-mail bestaat al'. Wat moet ik doen?
Je probeert een nieuw account aan te maken met een e-mailadres van een bestaand account. Ga terug naar het inlogscherm en kies 'Wachtwoord vergeten'.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik krijg de melding 'Ongeldige login of wachtwoord'. Wat moet ik doen?
Deze melding betekent dat wij het door jouw ingevulde e-mailadres of wachtwoord niet (her)kennen.

Wachtwoord vergeten.
Indien je jouw wachtwoord bent vergeten, ga dan naar 'Wachtwoord vergeten' op de inlogpagina.

Indien jouw inloggegevens juist zijn.
Noteer het e-mailadres en neem contact met ons op via het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Met welke gegevens log ik in op de Landal-app?
Gebruik hiervoor dezelfde inloggegevens als van je account.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Mijn boeking

Ik heb meerdere accommodaties tegelijk geboekt, hoe kan ik deze reservering toevoegen aan Mijn Landal-account?
Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om een combinatie-reservering te koppelen aan je Mijn Landal-account en de Landal-app. Voor het toevoegen of verwijderen van reisgenoten, het annuleren van je reservering of het toevoegen van een arrangement kun je contact opnemen met ons Contact Center.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik informatie vinden over mijn betalingen?
Log in en ga naar 'Mijn reserveringen'. Selecteer de boeking waar je de betaling van wilt bekijken en kies voor 'boekingsinformatie'. Kies daarna voor  'betaling'. Daar vind je het totale factuurbedrag en de bedragen die je al betaald hebt of nog moet betalen. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen. Wat nu?
Neem contact met ons op via het Contact Center.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik de factuur van mijn boeking?
Je vindt de factuur in de reserveringsbevestiging die je per e-mail van ons hebt ontvangen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom kan ik mijn boeking niet zien in mijn account?
  • Is het e-mailadres waarmee je bent ingelogd hetzelfde als het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het maken van je boeking? Alleen als deze hetzelfde is, kun je een boeking toevoegen aan je account.
  • Heb je met een ander e-mailadres een boeking gemaakt? Pas je e-mailadres dan aan onder ‘mijn gegevens’. Of maak een nieuw account aan.
  •  Gebruik je het juiste e-mailadres? Log dan in op je account en voeg de boeking handmatig toe. Vul je boekingsnummer in onder ‘voeg je gemaakte boeking toe’. Je vindt deze boeking dan terug in je account.
  •  Lukt het niet? Neem dan contact met ons op via 0900-8842
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Gegevens wijzigen

Hoe geef ik een adreswijziging door?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om dit zelf online te wijzigen. Neem contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten), daar helpen we je graag verder. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe geef ik een naamswijziging door?
Dat kan heel eenvoudig via je account. Onder 'Mijn gegevens' kun je jouw naam wijzigen. Heb je een boeking gemaakt en wil je daarvan de naam wijzigen? Neem dan telefonisch contact op. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe verander ik het e-mailadres dat ik gebruik voor mijn account?
Log in via je account en wijzig je e-mailadres onder 'mijn gegevens'. Zorg ervoor dat dit hetzelfde e-mailadres is als waar je de boeking mee hebt gemaakt.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
Log in en wijzig je wachtwoord onder 'Mijn gegevens'. Wachtwoord vergeten? Ga dan naar het inlogscherm en kies voor 'wachtwoord vergeten'.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden