Account aanmaken
Dat kan heel eenvoudig hier.
Het kan zijn dat je al een account hebt. Probeer in te loggen of kies voor wachtwoord vergeten. Je kunt dan een nieuw wachtwoord instellen via een mail die je van ons ontvangt.
Log in en voeg het reserveringsnummer toe van je gemaakte boeking. Je vind je verblijf dan terug onder 'Mijn reserveringen'.
Dit kun je helaas niet zelf doen. Neem contact op met het Contact Center. We helpen je daar graag verder.
Inloggen
Ga naar 'Inloggen'. Vul daar je gegevens in van je account.
Inloggen mijn Landal Als je al een account hebt, dan heb je waarschijnlijk verkeerde gegevens ingevuld. Probeer het nogmaals of kies voor 'Wachtwoord vergeten'. Je kunt dan een nieuw wachtwoord aanmaken, waarmee je weer kunt inloggen. Ontvang je geen mail? Maak dan een nieuw account aan. Nog geen account? Maak dan een account aan.
Ga naar 'Inloggen' en kies voor 'Wachtwoord vergeten'. Je ontvangt dan een e-mail van ons, waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Probeer in te loggen met je e-mailadres en kies voor 'Wachtwoord vergeten'. Is het e-mailadres niet bekend? Maak dan een nieuw account aan.
Je probeert een nieuw account aan te maken met een e-mailadres van een bestaand account. Ga terug naar het inlogscherm en kies 'Wachtwoord vergeten'.
Deze melding betekent dat wij het door jouw ingevulde e-mailadres of wachtwoord niet (her)kennen.
Wachtwoord vergeten.
Indien je jouw wachtwoord bent vergeten, ga dan naar 'Wachtwoord vergeten' op de inlogpagina.
Indien jouw inloggegevens juist zijn.
Noteer het e-mailadres en neem contact met ons op via het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
Wachtwoord vergeten.
Indien je jouw wachtwoord bent vergeten, ga dan naar 'Wachtwoord vergeten' op de inlogpagina.
Indien jouw inloggegevens juist zijn.
Noteer het e-mailadres en neem contact met ons op via het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
Gebruik hiervoor dezelfde inloggegevens als van je MijnLandal-account.
Mijn boeking
Log in en ga naar 'Mijn reserveringen'. Selecteer de reservering en kijk onder betaalinformatie.
Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om een combinatie-reservering te koppelen aan je Mijn Landal-account en de Landal-app. Voor het toevoegen of verwijderen van reisgenoten, het annuleren van je reservering of het toevoegen van een arrangement kun je contact opnemen met ons Contact Center.
Neem contact met ons op via het Contact Center.
Je vindt de factuur in de reserveringsbevestiging die je per e-mail van ons hebt ontvangen.
Je kunt alleen een reservering toevoegen aan je account als je e-mailadres hetzelfde is als het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je boeking. Heb je met een ander e-mailadres een boeking gemaakt? Maak dan een nieuw account aan met dit e-mailadres en voeg je boeking toe. Gebruik je het juiste e-mailadres? Log dan in bij Mijn Landal en voeg de reservering handmatig toe. Voeg je reserveringsnummer in onder ‘Voeg je gemaakte boeking toe’. Je ziet deze boeking dan direct staan, als je bent ingelogd in Mijn Landal. Mocht het niet lukken, neem dan telefonisch contact met ons op.
Gegevens wijzigen
Op dit moment is het nog niet mogelijk om dit zelf online te wijzigen. Neem contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten), daar helpen we je graag verder.
Dat kan heel eenvoudig via je MijnLandal-account. Onder 'Mijn gegevens' kun je jouw naam wijzigen. Heb je een boeking gemaakt en wil je daarvan de naam wijzigen? Neem dan telefonisch contact op.
Log in via je MijnLandal-account en wijzig je e-mailadres onder 'Mijn gegevens'.
Log in en wijzig je wachtwoord onder 'Mijn gegevens'. Wachtwoord vergeten? Ga dan naar het inlogscherm en kies voor 'wachtwoord vergeten'.