Veelgestelde vragen
-
Hoe maak ik een account aan?
U kunt eenvoudig een account aanmaken via de website. Ga naar 'Inloggen' en vervolgens naar 'Nog geen account'. Vul uw gegevens in en klik op 'Aanmelden'. U ontvangt een e-mail om uw account te bevestigen.
-
Ik heb geen reserveringsbevestiging meer. Wat moet ik doen?
Neem contact met ons op via het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
-
Hoe kan ik een reservering toevoegen aan mijn account?
In de reserveringsbevestiging die u na het boeken bij ons ontvangt, vindt u een link naar 'Mijn Reservering'. Kies vervolgens voor 'Bewerk mijn reservering' in mijn account. Hier kunt u uw reservering toevoegen aan uw account*.
*Let op, u kunt alleen een reservering toevoegen als deze gelijk is aan het e-mailadres van uw account. -
Ik wil graag mijn account verwijderen. Hoe kan ik dit doen?
Helaas kunt u op dit moment niet zelf uw account verwijderen. Wij kunnen uw accountgegevens voor u verwijderen. Neem hiervoor contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten)*
*Let op: bij een telefonisch verzoek voor het verwijderen van uw account ontvangt u geen schriftelijke bevestiging.
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
U kunt een nieuw wachtwoord aanmaken als u op 'Wachtwoord vergeten' op onze website klikt. Ga naar de inlogpagina en klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten'.
- Waar vind ik de inlogpagina van mijn Landal?
-
Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
Heeft u al een account?
Zo nee, zie vraag 1.
Krijgt u een melding te zien?
Indien u een melding krijgt neem dan contact met ons op. -
Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik doen?
U kunt proberen in te loggen met één van uw e-mailadressen en kiezen voor 'Wachtwoord vergeten'. Indien het e-mailadres niet bekend is, kunt u een nieuw account aanmaken.
-
Ik krijg de melding 'E-mail bestaat al'. Wat moet ik doen?
U probeert een nieuw account aan te maken met een e-mailadres van een bestaand account. Ga terug naar het inlogscherm en kies 'Wachtwoord vergeten'.
-
Waar zie ik de status van mijn betaling?
Vanuit uw reserveringsbevestiging kunt u online uw reservering bekijken. Onder 'Betaalinformatie' vindt u de actuele status van uw betaling(en).
-
Waar vind ik de factuur?
De factuur is niet online zichtbaar. U vindt uw factuur in uw reserveringsbevestiging die u via de e-mail van ons heeft ontvangen.
Waar vind ik mijn actuele betaalinformatie?
De actuele betaalinformatie kunt u wel online terugvinden in uw eigen reserveringspagina. -
Waarom kan ik mijn reservering niet zien in mijn account?
Een reservering kan alleen in uw account opgeslagen worden als uw e-mailadres gelijk is aan het e-mailadres van de reservering. Neem voor meer informatie contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
-
Hoe geef ik een adreswijziging door?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om u uw adres online te wijzigen. Neem voor het wijzigen van uw adres contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
-
Hoe geef ik een naamswijziging door?
Mijn naam wijzigen in mijn account.
U kunt uw naam in uw account wijzigen via 'Mijn gegevens'. U dient hiervoor eerst in te loggen op onze website.
Mijn naam wijzigen in mijn reservering.
Op dit moment kunt u uw naam in de reservering alleen telefonisch laten wijzigen. Neem hiervoor contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). -
Hoe verander ik het e-mailadres dat ik gebruik voor mijn Landal account?
U kunt uw e-mailadres in uw account wijzigen via 'Mijn gegevens'. U dient hiervoor eerst in te loggen met uw oude e-mailadres op onze website.
-
Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
U kunt uw wachtwoord wijzigen in uw account via 'Mijn gegevens'. Indien u uw wachtwoord vergeten bent, kies dan voor de optie 'Wachtwoord vergeten' in het inlogscherm.