Ik wil de reisdata wijzigen van mijn geboekte verblijf. Kan dat?
Ja, dit kan als de aankomstdatum van je verblijf niet binnen de komende 28 dagen valt. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). We helpen je graag persoonlijk verder. Houd er rekening mee dat de totaalprijs gelijk kan blijven, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je het verschil extra.

Valt je aankomsdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de reisdata te wijzigen. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een reservering gemaakt, maar mijn persoonlijke gegevens kloppen niet. Hoe pas ik dit aan?
Neem telefonisch contact op met het Contact Center via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). We helpen je daar graag verder.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Hoe doe ik dat?
Dat kun je eenvoudig zelf doen in je MijnLandal-account. Ga naar de details van je gemaakte reservering, daar vind je onder ‘reisgezelschap’ de gegevens van je reisgenoten. Hier kun je zelf een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Dit gaat om reisgenoten die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Dus niet om familie/vrienden die één nachtje blijven slapen. Op basis hiervan berekenen we de totale prijs van je verblijf opnieuw. Deze aangepaste offerte ontvang je ook van ons per e-mail. Heb je een reisgenoot toegevoegd? Dan kun je onder ‘Betaalinformatie’ het bedrag dat er bij is gekomen betalen. Gaat er juist iemand niet meer mee en heb je hier wel al voor betaald? Dan ontvang je dit gedeelte van ons terug bij aankomst op het park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe voeg ik een huisdier toe aan mijn reservering?
Leuk dat je huisdier mee op vakantie gaat! Neem telefonisch contact op met het Contact Center via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). We helpen je daar graag verder. Ook kun je contact met ons opnemen als je een huisdier hebt opgegeven, maar deze toch niet meeneemt.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik het huisnummer van mijn accommodatie wijzigen?
Het voorlopige huisnummer van je accommodatie is vanaf 1 week voor aankomst terug te vinden in de Landal-app en in je MijnLandal-account. Wil je liever een ander huisnummer? Dan kun je deze tegen betaling (€35,-) vastleggen door te bellen met ons Contact Center
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik mijn reservering wijzigen en/of arrangementen bijboeken?
Online, via je MijnLandal-account kun je extra’s en/of arrangementen bijboeken. Ook kun je hier zelf reisgenoten toevoegen of verwijderen. Dit gaat om reisgenoten die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Dus niet om familie/vrienden die één nachtje blijven slapen. En je kunt hier je reservering zelf annuleren. Log in of maak een account aan. Wil je de datum, accommodatie of het park wijzigen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). We kijken graag met je mee wat er mogelijk is.

Inloggen met je MijnLandal-account      Maak een MijnLandal-account aan
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden