Veelgestelde vragen

Reserveringen
  • Hoeveel accommodaties kan ik reserveren?

    U kunt via de site maximaal 4 accommodaties boeken. U kunt voor het boeken van meerdere bungalows ook telefonisch reserveren via het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Dan kunt u tot 9 bungalows tegelijk reserveren. Voor reserveringen boven de 9 bungalows kunt u terecht bij de Business Line. Het telefoonnummer van deze afdeling is  +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).

  • Ik heb nog geen bevestigingspapieren ontvangen. Wat moet ik doen?

    Indien Landal GreenParks uw reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks u per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dient u direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk doorgegeven te worden aan Landal GreenParks.
     
    Bent u binnen 3 dagen na het maken van de reservering niet in het bezit van een reserveringsbevestiging/factuur, checkt u dan eerst uw postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet in te vinden? Dan dient u direct contact op te nemen met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Maakt u hiervan geen melding, dan kan geen aanspraak meer worden gemaakt op uw reservering. Controleer met de Contact Center medewerker altijd of uw e-mailadres correct is.

  • Kan ik mijn reserveringsbevestiging per post thuisgestuurd krijgen?

    Nee, Landal GreenParks stuurt u een reserveringsbevestiging per e-mail, zodat u direct na het vastleggen van uw reservering de bevestigingsdocumenten ontvangt.

  • Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat moet ik doen?

    U ontvangt uw reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na het vastleggen van uw reservering per e-mail. Indien u deze bevestiging kwijt bent geraakt, verzoeken wij u om telefonisch contact op te nemen met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Wij zullen vervolgens uw reserveringsbevestiging opnieuw naar u sturen per e-mail. U dient deze goed te bewaren, uit te printen en mee te brengen naar het park.

  • Mijn factuur van een reservering is niet juist. Wat moet ik doen?

    Indien Landal GreenParks uw reservering in behandeling neemt, zendt Landal GreenParks u per e-mail een reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 3 dagen na verrichting van de reservering. Deze dient u direct na ontvangst op juistheid te controleren. Eventuele onjuistheden dienen onmiddellijk medegedeeld te worden aan Landal GreenParks. Neemt u hiervoor telefonisch contact op met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

Acties en aanbiedingen
  • Hoe kan ik een aanbieding of last minute telefonisch reserveren?

    Mocht u van een aanbieding gebruik willen maken, dan kunt u dat direct online reserveren. Doet u dat toch liever telefonisch, dan moet u altijd een actiecode vermelden. Deze wordt genoemd bij de omschrijving van de aanbieding.

  • Hoe kan ik reserveren met een kortingsbon?

    Mocht u van een kortingsbon gebruik willen maken, dan moet u altijd de actiecode vermelden die hierop vermeld staat. Voor reserveringen neemt u contact op met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

Extras en arrangementen
  • Welke arrangementen kan ik reserveren?

    U kunt een arrangement eenvoudig samen met uw bungalow online reserveren. Kijk voor u reserveert wat de mogelijkheden zijn op het park van uw keuze. Niet alle arrangementen zijn na het maken van een reservering nog op te geven. Naast de bovenstaande arrangementen zijn er ook all-in arrangementen waarbij ook de bungalowhuur al inbegrepen is.

  • Kan ik mijn boodschappen online bestellen?

    Voor een groot aantal parken kunt u online uw boodschappen bestellen. Wanneer u een verblijf gereserveerd heeft, kunt u tot twee dagen voor aankomst uw boodschappen alvast online bestellen. Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling bij aankomst voor u klaar staat in de bungalow. Dat is makkelijk!

  • Kan ik ook een Comfortpakket boeken bij mijn reservering?

    Het is zeker mogelijk om een Comfortpakket te reserveren. U kunt het gewenste pakket aanvinken onder het menu 'Extra' bij uw online boeking of u kunt het gewenste pakket doorgeven aan de medewerker van het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Ben ik verplicht bedlinnen af te nemen bij een verblijf?

    Bedlinnen is een verplichte afname bij Landal GreenParks. De kosten hiervoor bedragen € 8,95 p.p. per persoon per verblijf en indien relevant kinderbedlinnen voor € 7,50 p.p.. Indien een kinderbed niet standaard in de bungalow is opgenomen, betaalt men extra huur voor het bedje.

  • Wanneer zijn de schoolvakanties en feestdagen precies?

    Via de volgende link vindt u een overzicht van de landelijke schoolvakanties en feestdagen. De voorjaars-, mei-, herfst- en kerstvakantie zijn adviesdata van  het Ministerie van Onderwijs. Informeer bij de school van uw kind(eren) of de onderstaande periodes inderdaad gelden.

Reserveren camping
  • Kan ik speciale voorkeuren met betrekking tot mijn campingreservering doorgeven?

    Het kan zijn dat u speciale wensen heeft ten aanzien van uw reservering. Bijvoorbeeld: twee campingplaatsen naast elkaar. Wanneer u een voorkeur heeft voor een specifieke plaats, wordt hier € 8,95 voorkeurstoeslag voor berekend. Neemt u voor speciale verzoeken contact op met onze medewerkers van het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

  • Geldt er een minimale verblijfsduur voor campingreserveringen?

    In de zomervakantie geldt vaak een minimale verblijfsduur van 7 aaneengesloten nachten met aankomst op een vaste dag. U vindt deze informatie op de website van de camping onder het kopje 'prijsinformatie'.

  • Kan ik bij Landal GreenParks ook met mijn ACSI-kaart reserveren?

    Ja, u kunt bij ons ook met uw ACSI-kaart reserveren voor alle campings. Dit kan alleen direct bij het park van uw keuze en helaas niet via onze centrale reserveringsafdeling of via de website.

Betalen
  • De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening. Wat nu?

    Vervelend als dit het geval is. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen terug op uw rekening. U hoeft hiervoor geen contact met ons op te nemen.

  • Ik heb mijn voucher niet ontvangen wat moet ik doen?

    Als u de voucher heeft aangevraagd, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Het kan zijn dat deze e-mail bij uw ongewenste e-mails terecht is gekomen. Heeft u deze e-mail niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact met ons op.

  • Ik heb een giftcard of een voucher hoe kan ik hiermee betalen?

    Verzilver uw giftcard of recreatie-voucher online via uw Mijn-Landalaccount of bij een van onze parken. Als de waarde van de giftcard of voucher lager is dan de reissom, kunt u het restant betalen met iDeal of met uw creditcard. Heeft u vragen over de recreatievoucher? Bekijk hier alle vragen en antwoorden over het coronavirus.

  • Kan ik uitstel van betaling krijgen?

    In onze algemene voorwaarden kunt u zien welke betaaltermijn voor u van toepassing is. Wij maken hiervoor geen uitzonderingen. Als u niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan moeten wij helaas uw reservering annuleren

  • Kan ik betalen met PayPal?

    Betalingen kunnen veilig en gemakkelijk gedaan worden vanaf een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening. (alleen bij online reserveringen, 0 - 56 dagen voor aankomst). Kijk hier voor meer informatie over de betaalmogelijkheden.

Verzekeringen
  • Kan ik via Landal GreenParks ook een reisverzekering afsluiten?

    Niet alle reizen zijn standaard, zo ook niet alle reisverzekeringen. Daarom biedt Landal GreenParks, in samenwerking met Europ Assistance, u een reisverzekering aan afgestemd op het type vakantie. Hierdoor bent u tegen de juiste risico’s verzekerd voor een zeer scherp tarief. U kunt eenvoudig tijdens uw reservering een reisverzekering afsluiten.

    De voordelen van een reisverzekering via Landal GreenParks op een rij:

    • U betaalt niet per persoon, maar per wooneenheid
    • De verzekering biedt een uitgebreide wintersportdekking
    • De dekking geldt niet alleen voor de gebruikelijke weekend/midweek of week, maar indien uw bestemming meer dan 500 km van uw vaste woning ligt, voor de hele reisperiode (één dag voor en één dag na de geboekte periode)
    • U krijgt snelle en accurate hulp

  • Waar kan ik het schadeformulier vinden?

    Wanneer u uw reservering geannuleerd heeft en u heeft een annuleringsverzekering, dan kunt u via een schadeformulier deze kosten verhalen op de verzekeringsmaatschappij. Dit kunt u doen wanneer de reden van de annulering onder de annuleringsvoorwaarden valt. 

  • Zit er bij de reisverzekering ook een wintersportdekking inbegrepen?

    De reisverzekering, die via Landal GreenParks afgesloten wordt, is inclusief wintersportdekking.

  • Waarom raden jullie een annuleringsverzekering aan?

    Er kan altijd iets gebeuren, waardoor u vooraf uw verblijf moet annuleren. Dat kan door een reden zijn, die u niet had voorzien. Dit heeft in veel gevallen financiële gevolgen. Daarom is het altijd een goed idee om een annuleringsverzekering af te sluiten. Zodat u een gedeelte of de gehele reissom terug ontvangt. Wij werken samen met de annuleringsverzekering van EuropAssistence. Lees meer over deze annuleringsverzekering.

Voorwaarden
  • Hoe oud moet je zijn om een reservering te mogen maken bij Landal GreenParks?

    Landal GreenParks neemt alleen reserveringen in behandeling van personen die 18 jaar of ouder zijn. Reserveringen die gemaakt zijn door personen jonger dan die leeftijd zijn dan ook niet geldig. 

    Landal GreenParks behoudt zich het recht voor zonder opgave van redenen afwijkende reserveringen, met name groepen, te weigeren, dan wel hieraan speciale voorwaarden te stellen.

  • Wat zijn de Algemene Voorwaarden van Landal GreenParks?

    Via onderstaande link vindt u de Algemene Voorwaarden van Landal GreenParks.

  • Welke kortingen worden gehanteerd door Landal GreenParks?

    Landal GreenParks biedt vele standaard kortingsmogelijkheden. Ook tijdens vakantieperiodes en feestdagen. Indien één van de kortingen van toepassing is, wordt deze automatisch verwerkt in de prijsberekening.

  • Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    Wanneer u een boeking maakt om op één van onze parken te verblijven, hebben wij bepaalde gegevens van u nodig. Ook in andere gevallen, zoals bij informatieaanvragen, de administratie omtrent bijvoorbeeld prijsvragen en het bezoeken van onze websites, verwerken wij gegevens. Hierbij maken wij ook gebruik van derden die bepaalde persoonsgegevens ontvangen en namens Landal GreenParks verwerken. Dit gebeurt bijvoorbeeld voor de verzending van brochures en mailings of het verwerken van onze gastenenquête. Ingeval van een boeking worden uw gegevens vanzelfsprekend gedeeld met het park waar u zult verblijven.

    In de Privacy Notice staat meer uitgebreid beschreven welke gegevens wij kunnen verwerken en wat wij daar mee doen.

  • Waarom ontvang ik geen Jong gezin- Alles kids- of 55+ korting?

    Landal GreenParks hanteert geen onderscheid op basis van leeftijd of gezinsfase. Hierdoor is de juiste prijs eerder zichtbaar in het boekingsproces. Door deze transparantere prijsstelling ziet u direct de op dat moment beste prijs.

Air Miles
  • Kan ik mijn Air Milesreservering wijzigen?

    Het is niet mogelijk om uw Air Milesreservering te wijzigen van park en verblijfsperiode. Wel is het toegestaan om het type accommodatie te wijzigen. Dit is uitsluitend mogelijk, wanneer het type naar keuze nog beschikbaar is via Air Miles.

  • Waar kan ik mijn Air Milessaldo raadplegen?

    Voor informatie over uw Air Milessaldo verwijzen wij u door naar de website van Airmiles. Bij 'mijn saldo' kunt u uw saldo raadplegen. Ook kunt u contact opnemen met de Air Miles klantenservice via telefoonnummer 085 - 0022 209 (lokaal tarief).

  • Kan ik korting krijgen met Air Miles?

    U kunt reserveren met Air Mileskorting via onze Air Milespagina. U kunt ook telefonisch reserveren via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).

    Bekijk de voorwaarden voor het inwisselen van Air Miles.

  • Hoe kan ik reserveren met Air Miles?

    U kunt reserveren met Air Mileskorting via onze Air Milespagina. U kunt ook telefonisch reserveren via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).