Reserveringen
Heb je de voorkeur om meerdere bungalows naast elkaar te boeken? Dat kan! Kies bij voorkeuren de gewenste huisnummers (je betaalt maar één keer voorkeurskosten).
Wil je meer dan 4 bungalows tegelijk reserveren? Neem dan contact op met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). Wil je meer dan 25 accommodaties tegelijk reserveren? Dan kun je terecht bij onze afdeling Business Line. Het telefoonnummer van deze afdeling is +31 (0)88 - 205 98 88.
Voor reserveringen vanaf 2 weken tot 28 dagen
Neem contact op met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
Voor reserveringen van 28 dagen en langer
Hiervoor kun je terecht bij Landal Business Line. Deze afdeling is gespecialiseerd in het tijdelijk verhuren van accommodaties en is telefonisch bereikbaar via tel. +31 (0)88 - 205 98 88 (lokaal tarief).
Acties en aanbiedingen
Voor bestaande reserveringen korter dan 14 dagen geleden gemaakt, neem je contact op met het Contact Center, tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
Voor reserveringen, langer dan 14 dagen geleden gemaakt, kun je helaas geen kortingsbon meer gebruiken.
Extras en arrangementen
Bij de huur inbegrepen | Niet bij de huur inbegrepen - verplichte bijkomende kosten |
|
Reserveringskosten € 30 | ||
Elektriciteit, gas, water en verwarming (m.u.v. parken in Denemarken) | ||
Het eerste kinderbedje (exclusief bedlinnen) en kinderstoel, indien standaard aanwezig in bungalow/appartement |
|
|
Toegang tot (overdekt) zwembad (indien aanwezig)* |
|
|
Btw | ||
Schoonmaakkosten |
*(m.u.v. Landal Village l'Eau d'Heure, tegen betaling)
Rook- of huisdiervrij
Ook is het mogelijk om een voorkeur aan te geven voor een rookvrije of huisdiervrije accommodatie. Deze voorkeur is gratis.
Reserveren camping
Betalen
Als je inmiddels al hebt betaald, dan kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Als je nog niet hebt betaald, dan vragen we je om te betalen binnen de gestelde betaaltermijn. Wij kunnen hier geen uitzonderingen op maken. Als je niet betaalt binnen de gestelde termijn, moeten wij helaas jouw reservering annuleren.
In je persoonlijke account, Mijn Landal, kun je terugvinden welke betalingen we van je hebben ontvangen. Heb je betaald via iDeal? Dan zie je direct jouw betaling terug in Mijn Landal. Ook kun je via online bankieren terugvinden of jouw betaling is afgeschreven met het juiste rekeningnummer. In dat geval hoef je geen contact met ons op te nemen, dat is de bevestiging. Als je het bedrag hebt overgemaakt, duurt het vaak enkele dagen voordat je betaling zichtbaar is. Dit heeft te maken met het verwerken van de bank. Ook kan het door een feestdag of weekend vertraagd zijn.
Het restant bedrag van het totaal te betalen bedrag dient te zijn ontvangen door Landal GreenParks uiterlijk 8 weken voor de dag van aankomst op het park zoals staat aangegeven in de bevestiging van je reservering.
Bij reservering binnen 8 weken voor aanvang van jouw verblijf dient je directe het totale bedrag te betalen.
Voor een overzicht van alle betalingsvoorwaarden verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden.
- samenwerking met een betrouwbare partner als Ingenico;
- gebruik te maken van een beveiligde omgeving voor het reserveringsproces inclusief het betalingsgedeelte;
- gebruik te maken van een Secure Socket Layer (SSL)* om persoonlijke informatie te beschermen tijdens het versturen van gegevens via Internet. Je kunt dit zien door het verschijnen van een hangslotje rechtsonder in je scherm op het moment dat in je het online betaalgedeelte bent.
NB. Je moet dit betaalproces volledig doorlopen hebben om jouw boeking definitief te maken.
- Mastercard
- Visa
- Landal GreenParks creditcard gegevens niet krijgt maar dat er rechtstreeks met de Creditcardmaatschappij wordt gecommuniceerd;
- creditcardnummers constant door de Creditcardmaatschappijen gecontroleerd en gecheckt worden met een blacklist.
- een ongewenste betaling die met je Creditcard gedaan is binnen 30 dagen teruggedraaid kan worden.
Als je vanuit “Mijn reservering” betaald hebt via iDeal, PayPal of Credit Card, ontvang je een betalingsbevestiging via e-mail.
Als je betaald hebt via een elektronische overboeking, ontvang je géén betalingsbevestiging.
Je kunt jouw reservering online bekijken via de reserveringsbevestiging. Ook kunt je jouw reservering bekijken in je account. Log in en voeg direct je reservering toe.
In de bijlage van de reserveringsbevestiging vind je ook het nachtregistratieformulier. Om het inchecken voor je te versoepelen, vragen wij je het formulier thuis te printen, volledig in te vullen en af te geven bij de receptie bij aankomst op het park.
Geen bevestiging ontvangen
Ben je binnen 24 uur na het maken van de reservering niet in het bezit van een reserveringsbevestiging/factuur, check dan eerst je postvak ‘ongewenste e-mail’. Is ook hier de reserveringsbevestiging/factuur niet te vinden? Neem dan direct contact op met het Contact Center. Maak je hiervan geen melding, dan kan geen aanspraak meer worden gemaakt op jouw reservering. Controleer met de Contact Center medewerker altijd of je e-mailadres correct is. Het Contact Center is te bereiken op tel. 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
Stap 1: "Overschrijven"
Hier kun je jouw bankgegevens invullen (banknaam, banknummer en je bankcode). Door deze gegevens in te vullen wordt het mogelijk om een connectie te maken met jouw bank. Op het overschrijvingsformulier zullen de volgende gegevens al reeds zichtbaar zijn:
• Het bedrag;
• Het rekeningnummer / klantnummer.
Stap 2: "Legitimatie"
Je kunt hier jouw online bankgegevens invullen zoals:
• Bank login naam (banknummer of klantnummer. Dit hangt af van je bank);
• Jouw bank PIN.
Stap 3: "De overschrijving bevestigen"
Controleer je overschrijvingsgegevens nogmaals. Om de betaling te bevestigen heb je een geldige TAN code nodig. Deze code wordt verstrekt door je bank. Wanneer je deze invult dan kun je op de knop "bevestiging van de betaling en de aankoop" drukken waarna de betaling zal plaatsvinden. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en jouw bestelling wordt verwerkt.
Je kunt direct gebruik maken van Sofort banking, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.
- ABN Amro
- Friesland Bank
- ING
- Rabobank
- SNS Bank
- Regio Bank
- ASN Bank
- Triodos Bank
- Van Lanschot Bankiers
- iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
- iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
- Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
- Controle en overzicht op de betaling
Je maakt online een boeking. Bij het betalen van de boeking kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer jouw bank. Vervolgens wordt je doorgeleid naar jouw eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door de bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van de betaalrekening afgeschreven en jouw bestelling wordt verwerkt.
Verzekeringen
De voordelen van een reisverzekering via Landal GreenParks op een rij:
- Je betaalt niet per persoon, maar per wooneenheid
- De verzekering biedt een uitgebreide wintersportdekking
- De dekking geldt niet alleen voor de gebruikelijke weekend/midweek of week, maar indien je bestemming meer dan 500 km van je vaste woning ligt, voor de hele reisperiode (één dag voor en één dag na de geboekte periode)
- Je krijgt snelle en accurate hulp
Er kan altijd iets gebeuren, waardoor je vooraf je verblijf moet annuleren. Dat kan door een reden zijn, die je niet had voorzien. Dit heeft in veel gevallen financiële gevolgen. Daarom is het altijd een goed idee om een annuleringsverzekering af te sluiten. Zodat je een gedeelte of de gehele reissom terug ontvangt. Wij werken samen met de annuleringsverzekering van EuropAssistence. Lees meer over deze annuleringsverzekering.
Voorwaarden
Landal GreenParks behoudt zich het recht voor zonder opgave van redenen afwijkende reserveringen, met name groepen, te weigeren, dan wel hieraan speciale voorwaarden te stellen.
In de Privacy Notice staat meer uitgebreid beschreven welke gegevens wij kunnen verwerken en wat wij daar mee doen.