Veelgestelde vragen

Wijzigen
  • Ik wil mijn reisdata wijzigen. Kan dat?

    Als de aankomstdatum (nog) niet binnen 28 dagen vanaf vandaag valt, kunt je jouw reisdata nog aanpassen. Je kunt hiervoor contact opnemen met ons Contact Center via: 0900 – 8842. Wij helpen je graag persoonlijk verder. De huursom van de boeking blijft gelijk of wordt hoger. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaalt je het verschil extra.

    Voor reserveringen met een aankomstdatum binnen 28 dagen is het helaas niet mogelijk om reisdata te wijzigen.

  • Ik wil een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Hoe doe ik dat?

    Dat kun je eenvoudig zelf doen in MijnLandal-account. Ga naar de details van je gemaakte reservering, daar vind je onder ‘reisgezelschap’ de gegevens van je reisgenoten. Hier kun je jouw reisgezelschap wijzigen: je kunt zelf een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Dit gaat om reisgenoten die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Dus niet om familie/vrienden die één nachtje blijven slapen. Op basis hiervan berekenen we de totale prijs van je verblijf opnieuw. Deze aangepaste offerte ontvang je ook van ons per e-mail. Heb je een reisgenoot toegevoegd? Dan kun je onder ‘Betaalinformatie’ het bedrag dat er bij is gekomen betalen. Gaat er juist iemand niet meer mee en heb je hier wel al voor betaald? Dan ontvang je dit gedeelte van ons terug bij aankomst op het park.

    Tip: Vul ook de gegevens in van de personen met wie je op het park verblijft, zodat je sneller kunt inchecken en genieten van je verblijf.

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen en/of arrangementen bijboeken?

    Online, via Mijn Landal kunt je extra’s en/of arrangementen bijboeken. Ook kun je hier zelf reisgenoten toevoegen of verwijderen. Dit gaat om reisgenoten die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Dus niet om familie/vrienden die één nachtje blijven slapen. Log in of maak een account aan. Wil je de datum, accommodatie of het park aanpassen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center via 0900-8842 (gebruikelijke belkosten). We kijken graag met je mee wat er mogelijk is.

  • Mijn persoonlijke gegevens kloppen niet in de gemaakte reservering. Hoe pas ik dit aan?

    Neem telefonisch contact op met het Contact Center via 0900-8842 (gebruikelijke belkosten). We helpen je daar graag verder.

Annuleren
  • Ik wil graag mijn reservering annuleren. Hoe doe ik dat?

    Dat kan eenvoudig via je MijnLandal-account. Log in en klik op de reservering die je wilt annuleren, de rest wijst vanzelf. Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.

    Let op: door te annuleren vraag je géén recreatie-voucher aan. Als je een verblijf hebt geboekt op een moment dat een park gesloten is, ontvangt je wél een recreatie-voucher. Hier hoef je zelf niets voor te doen, je ontvangt vanzelf een e-mail van ons met de recreatie-voucher.

  • Hoeveel van mijn reissom krijg ik terug als ik nu annuleer?

    Als op het moment van annuleren de aankomstdatum niet binnen 30 dagen valt kom je in aanmerking voor een (gedeeltelijke) terugbetaling. Op basis van hoeveel dagen geleden je hebt geboekt, wordt vervolgens bepaald hoeveel je van de reissom terugkrijgt:
    - Annuleer je binnen 14 dagen na het maken van je reservering, dan krijg je 100% van de reissom terug.
    - Annuleer je later dan 14 dagen na het maken van je reservering, dan krijg je 70% van de reissom terug.

    In geval van annulering van een reservering met een aankomstdatum binnen 30 dagen, kom je helaas niet in aanmerking voor terugbetaling. Je betaalt dan 100% van de reissom. 

  • Wat gebeurt er als ik een annulering plaats voor een reservering met een aankomstdatum binnen 30 dagen?

    Dan kom je helaas niet in aanmerking voor terugbetaling. Je betaalt dan 100% van de reissom. Twijfel je over de datum waarop je jouw verblijf hebt gepland? Tot 30 dagen voor aankomst kun je dit aanpassen, doe dit op tijd zodat je kunt omboeken. Dit kan tot 30 dagen voor aankomst. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center.

  • Op het moment van reserveren viel mijn aankomst al binnen 30 dagen. Kan ik mijn reisdata nog wijzigen, of mijn reservering annuleren en (een deel van) mijn reissom terugkrijgen?

    Nee, helaas is het dan niet mogelijk om je boeking nog te wijzigen. Annuleren kan, maar je betaalt in dat geval wel 100% van de totale reissom.