Wijzigen
Ja, dit kan als de aankomstdatum van je verblijf niet binnen de komende 28 dagen valt. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center via: 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). We helpen je graag persoonlijk verder. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je het verschil extra.
Valt je aankomsdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de reisdata te wijzigen.
Valt je aankomsdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de reisdata te wijzigen.
Neem telefonisch contact op met het Contact Center via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). We helpen je daar graag verder.
Dat kun je eenvoudig zelf doen in je MijnLandal-account. Ga naar de details van je gemaakte reservering, daar vind je onder ‘reisgezelschap’ de gegevens van je reisgenoten. Hier kun je zelf een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Dit gaat om reisgenoten die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Dus niet om familie/vrienden die één nachtje blijven slapen.
Aangepaste offerte
Op basis hiervan berekenen we de totale prijs van je verblijf opnieuw. Deze aangepaste offerte ontvang je ook van ons per e-mail. Heb je een reisgenoot toegevoegd? Dan kun je onder ‘Betaalinformatie’ het bedrag dat er bij is gekomen betalen. Gaat er juist iemand niet meer mee en heb je hier wel al voor betaald? Dan ontvang je dit gedeelte van ons terug bij aankomst op het park.
Aangepaste offerte
Op basis hiervan berekenen we de totale prijs van je verblijf opnieuw. Deze aangepaste offerte ontvang je ook van ons per e-mail. Heb je een reisgenoot toegevoegd? Dan kun je onder ‘Betaalinformatie’ het bedrag dat er bij is gekomen betalen. Gaat er juist iemand niet meer mee en heb je hier wel al voor betaald? Dan ontvang je dit gedeelte van ons terug bij aankomst op het park.
Gezellig! Als je visite niet blijft slapen, dan hoef je niets aan ons door te geven. Blijven ze wel slapen? Dat kan. Daar betaal je dan bedlinnen en toeristenbelasting voor per persoon. Geef dit door aan het Contact Center.
Het voorlopige huisnummer van je accommodatie is vanaf 1 week voor aankomst terug te vinden in de Landal-app en in je MijnLandal-account. Wil je liever een ander huisnummer? Dan kun je deze tegen betaling (€35,-) vastleggen door te bellen met ons Contact Center.
Leuk dat je huisdier mee op vakantie gaat! Neem telefonisch contact op met het Contact Center via 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten). We helpen je daar graag verder. Ook kun je contact met ons opnemen als je een huisdier hebt opgegeven, maar deze toch niet meeneemt.
Dat kan via je MijnLandal-account.
Inloggen met je MijnLandal-account Maak een MijnLandal-account aan
Inloggen met je MijnLandal-account Maak een MijnLandal-account aan
Annuleren
Dat kan eenvoudig via je MijnLandal-account. Log in en klik op de reservering die je wilt annuleren, de rest wijst zich vanzelf. Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. De kosten voor annuleren zijn tot 30 dagen vóór aankomst 30% van de totale reissom. Valt de datum van aankomst binnen de komende 30 dagen? Dan betaal je 100% van de totale reissom. Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan betaal je geen annuleringskosten.
Heb je een groepsboeking gemaakt? Neem dan contact op met het Contact Center, deze kun je niet online annuleren
Heb je een groepsboeking gemaakt? Neem dan contact op met het Contact Center, deze kun je niet online annuleren
- Annuleer je binnen 14 dagen na het maken van je reservering? Dan ontvang je 100% van de reissom terug.
- Annuleer je later dan 14 dagen na het maken van je reservering? Dan ontvang je 70% van de reissom terug.
- Valt je aankomstdatum binnen 30 dagen? Dan kom je helaas niet in aanmerking voor terugbetaling. Je betaalt dan 100% van de reissom.
Binnen 4 weken wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee de betaling is voltooid.
Je kunt een verzekering tot 14 dagen na het maken van je reservering afsluiten. Dit is mogelijk voor aankomsten die na 30 dagen plaatsvinden. Bij aankomsten binnen 30 dagen kun je een verzekering alleen tijdens het boeken afsluiten. Je kunt dit zelf toevoegen in je MijnLandal-account.
Annuleren is mogelijk, maar je betaalt in dit geval wel 100% van de totale reissom.