Veelgestelde vragen

Wijzigen
  • Ik wil mijn reisdata wijzigen. Kan dat?

    Als uw aankomstdatum (nog) niet binnen 28 dagen vanaf vandaag valt, kunt u uw reisdata nog aanpassen. Voor reserveringen met een aankomstdatum binnen 28 dagen is het helaas niet mogelijk om reisdata te wijzigen.

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen en/of arrangementen bijboeken?

    Online, via Mijn Landal kunt u extra’s en/of arrangementen bijboeken. Log in of maak een account aan. Wilt u de datum, het park, aantal personen of  accommodatietype aanpassen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center via 0900-8842 (gebruikelijke belkosten). We kijken graag met u mee wat er mogelijk is.

  • Mijn persoonlijke gegevens kloppen niet in de gemaakte reservering. Hoe pas ik dit aan?

    Neem telefonisch contact op met het Contact Center via 0900-8842 (gebruikelijke belkosten). We helpen u daar graag verder.

Annuleren
  • Ik wil graag mijn reservering annuleren. Hoe doe ik dat?

    Dat kan eenvoudig online via het annuleringsformulier. Let op: voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van uw aankomstdatum en het moment van reserveren, kosten in rekening brengen: wanneer uw aankomstdatum binnen 28 dagen is, moeten wij helaas de gehele reissom in rekening brengen. Wanneer uw aankomstdag NIET binnen 28 dagen is én u uw vakantie 14 dagen of korter geleden heeft geboekt, is annuleren gratis. Wanneer uw aankomstdag NIET binnen 28 dagen is én u uw vakantie langer dan 14 dagen geleden geboekt, brengen wij 30% van de totale reissom in rekening.

    Let op: door te annuleren vraagt u géén recreatie-voucher aan: u ontvangt een recreatie-voucher als u een verblijf heeft geboekt op een moment dat een park gesloten is. Hier hoeft u zelf niets voor te doen, u ontvangt vanzelf een e-mail van ons met de recreatie-voucher.

  • Hoeveel van mijn reissom krijg ik terug als ik nu annuleer?

    Alleen als op het moment van annuleren uw aankomstdatum (nog) niet binnen 28 dagen valt komt u  in aanmerking om (een deel van) uw reissom terug te krijgen. Op basis van hoeveel dagen geleden u heeft gereserveerd, wordt vervolgens bepaald hoeveel u van de reissom terugkrijgt: annuleert u binnen 14 dagen na het maken van uw reservering, dan krijgt u 100% van de reissom terug. Annuleert u later dan 14 dagen na het maken van de reservering, dan krijgt u 70% van de reissom terug. In geval van annulering van een reservering  met een aankomstdatum binnen 28 dagen, komt u helaas niet in aanmerking voor terugbetaling.

  • Wat gebeurt er als ik een annulering plaats voor een reservering met een aankomstdatum binnen 28 dagen?

    Als op het moment van annuleren uw geplande aankomstdatum binnen 28 dagen valt, komt u niet in aanmerking voor terugbetaling. U betaalt dan 100% van de reissom. Wij raden u bij twijfel over uw reisdata dan ook aan om tijdig de reisdata te wijzigen. Dit kan tot 28 dagen voor aankomst. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center door te bellen naar 0900-8842.

  • Op het moment van reserveren viel mijn aankomst al binnen 28 dagen. Kan ik mijn reisdata nog wijzigen, of mijn reservering annuleren en (een deel van) mijn reissom terugkrijgen?

    Als op het moment van reserveren de aankomstdatum binnen 28 dagen valt is het helaas niet mogelijk om de reisdata nog te wijzigen of de reservering te annuleren en (een deel van) de reissom terug te krijgen. In geval van annulering betaalt u dan 100% van de reissom.